![]() |
welke pillen zijn goed
welke pillen zijn goed (logo)?
|
roze lovies! absoluut hele goeie!
|
het logo zegt echt helemaal niets.
de "Rode Ferrari's" met 160mg MDMA uit bijv. Groningen kunnen ergens anders maar 90mg bevatten... logo zegt dus geen fuk.. |
sneeuwballetjes
|
capsules MDMA maar die zijn niet makkelijk te vinden.
|
ze kunnen hier met een bepaald logo maken die ze aan de andere kant van nederland met zelfde logo maken maar dan met kutzooi er in
supermannetjes waren hier heeeeeeeeel kut verder zijn ze met kleurtje over t algemeen wel goed (exportpillen) (y) |
ooooooootjes zijn chillen!
|
Citaat:
|
en wa vinne jullie van die hurbal pille :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
sja want die waren hier dus KUT naja dr waren zoveel goeie..het lijkt alleen alsof het hard achteruit gaat these days...dus ik ga het gewoon niet meer doen zonde van mn centjes en mezelf :D |
ja dat ze vroeger beter waren is gewoon een feit maar tegenwoordig zitten er soms nog flink goeie hakkers tussen gelukkig :D
beste wat ik ooit op heb waren gele krokodilletjes. groene playstations en groene versace's waren ook nie gek! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koop er een paar, laat ze testen en dat weet je t. NIet afgaan op logo want dat zegty idd niks
|
testen verteld toch meer over of er geen rommel in je pillen zit dan over de mate waarin je er waus van gaat worden
|
rooie ferrarietjes, o-tjes, groene telforts zijn ook wel lache, dextertjes en weet ik 't wat allemaal...
maar wat ze hierboven al zeiden, 't ligt er ook aan waar het vandaan komt... |
die van mij zijn echt de beste van allemaal!!!!!! (y) daar wordt je echt stoned van :eek:
|
geen enkele pil is goed voor je.
|
Citaat:
Dus veel MDMA = Wauser worden |
Citaat:
|
Als je een korte test laat doen, of zelf doet, weet je alleen wat er in zit. Zelf testen is zelfs nie helemaal veilig, want als ik goed heb kun je hiermee niet weten of er wel of geen pma in zit.
Alleen als je een pil naar een lab stuurt voor een uitgebreide test, weet je ook hoeveel er van wat in de betreffende soort pil zit... |
edit : laat maar :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
foutje... |
Citaat:
|
dit is mij ook echt te inegwikkeld hoor
|