![]() |
Championship manager
weet hier iemand grote talenten die je voor niet veel geld kan kopen?
|
massimo bonanni, ik ben manager van Utrecht, en ik heb hem nu voor 37,5 mln euro verkocht aan Parma. da's kassa!!!!!
|
Ibrahimovic is aan het begin niet al te duur.
Daniel Cruz is wel een zeikerd en komt vaak niet opdagen op trainingen maar is wel de ultieme nr 10! Pablo van volgens mij celta de vigo team b, kan je signen, was meteen topscorer van de premier league geworden. |
|
Kim Källström!
|
Nee kerel geen slotje :P
Dit zijn 2 verschillende topics die over hetzelfde spel gaan, maar in de ene topic wordt een concrete vraag gesteld over tactiek en in de andere topic gaat het weer over het spel algemeen. sukkeltje |
Rossini van Atalanta.....wordt later in het spel heel errug goed..
|
Saviola
van River Plate uit Argentinie je moet wel een hoop geld voor hem neerleggen heb er ruim 75 miljoen voor moeten betalen en kijk anders een bij Real Madrid B daar lopen ook heel wat telenten rond |
riquelme en palermo van boca, en de keeper van river plate, costanzo
en touma, die speelt ergens in griekenland diego mainz, wordt heel goed na een tijdje intensief trainen tom lannoo, jeugdkeeper van anderlecht |
Ahmed Hossam
|
valsspeluh (1x gedaan maar http://forum.scholieren.com/wink.gif) gewoon 2 teams managen... en toen nam ik Vitesse en Cruziero ofzo... weet ik veel... en dan een goeie spits, Ronaldinhio d8 ik dumpen bij Cruziero en dan laten kopen door Vitesse voor weinig poen. duurde wel een tijd voordat ik hem kreeg maar na een tijd kwam ie toch naar arnhem... en dan moet je stoppen met Cruziero dat je alleen je Hollandse club nog hebt en je hebt een goeie spits erbij..... SNAPPIE? (nee zekers)
|
oja wat ook wel lachen is, is dat je transfervrije spelers binnehaalt en dan gelijk verkoopt... als je geluk hebt heb je een paar miljoen meer.
|
wij willen namen
diego placente adrian mihalcea floritin petre doen het altijd goed tot zeer goed |
Niels Kokmeijer van Volendam werd bij mij in 2004 ofzo een hele goeie. Zlatan is een topper! Kim Kallstrom is geloof ik ook niet al te duur.
Maar de echte topper is Mark Tobin. Is free transfer in het begin, 14 jaren jong en een megatalent. Speelt bij mijn Sheffield Wednesday al op zijn 16e in de basis in een team dat dat jaar in de CL-finale stond... Marnix Kolder is ook een superspits, speelt bij Veendam ofzo. Dean Sturridge is ook vaak goedkoop te krijgen en wel een redelijke spits als je geen topploeg bent. |
Citaat:
heb hem naar Manchester gehaald hij is nu mij 4de keeper achter Bartez Waterreus Culkin Ibrahimovich is ook een heel goede speler |
SigPhorsson is een goeie speelt bij Reijkjavic
enneh Farias (speelt in Argentinië dacht bij River Plate) |
speler: team:
Kurniawan Pelita Stolzers/Stolcers Shaktar Donetsk Anders Lindsetmo Tromso Rune Almenning Jarstein ??? Ibrahimovic Malmö FF Marvin Brunswijk RBC Teddy Lucic ??? Baccin Napoli Troise Napoli Bellini Atalanta Bergamo Dit is nog een bescheiden selectie niet al te dure spelers, anders moet je me maar mailen voor meer spelers, en dan kun jij ook nog wat spelersnamen passen, want ik zoek ook nog hier en daar wat spelers |
spelers voor conference teams ajb...
|
Florentin Petre gelijk halen in begin van seizoen voordat 10 andere clubs op hem bieden.
mihalcea netzoals petre van dynamo bucharest. saviola goedkope goede clubs: juventude, river, en in seizoen 10/11 moet je voor een of andere albornoz zoeken. |
Hargreaves
speelt bij B. Munchen (kan zijn hoofdteam, reserve of amateurs moet je effe kijken) |
Citaat:
Het ironische is wel dat ik na 3 jaar weer terug kwam bij West Ham en er meteen in het 1e seizoen landskampioen werd |
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet kallstrom kopen('k weet wel niet van welke ploeg: ergens in zweden) hij is 19 en heeft kost 2 miljoen. hij heeft bijna voor alles boven de dertien(in z'n jonge jaren)
|
ik zit in 2007 -> ac milan
Öberg/Benussi - keepers Heitinga/Laursen/Chivu/Nesta/Barata/Cummings (3DC) vd Vaart/Lassissi/Cambiasso/Zauri (1DML 1DMR) Totti/Rosicky (2MC) Aimar/Cassano/Sjölund (1 AMC) Saviola/Sjevchenko (2SC) Ik vergeet er een paar. (edit = toevoegen van spelers) |
zo heb je nog Alexander Aas die later uitgroeit tot een grote speler.
Brutil Hosé ook, dan nog Rune Almenning Jarstein, Peter Madsen,Rolandas Djaukshtas, Kennedy Bakircioglu, Gifton Noël-Williams, Diego Forlán, Andrey Stolcers, Kasper Bogelund, Thomas Heed, Juan Roman Riquelme is pittig van prijs, maar hij is een perfecte assistgever. Voor de rest nog Jussi Kujala, John O'Shea van Man Utd en Cesare Bovo van Roma Hier heb je al een flinke lijst, maar ik ben nog maar net begonnen met me lijst van talenten, maar ik denk dat hier wel een aantal geschikte spelers in zitten voor ieder 11tal, en sommige spelers lijken in t begin vrij slecht, maar een beetje trainig kan bij sommige van bovengenoemde spelers echt geen kwaad, een voorbeeld hiervan is Rolandas Djaukshtas |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |