Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Championship manager (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=22427)

tupac_shakur 02-08-2001 21:05

Championship manager

weet hier iemand grote talenten die je voor niet veel geld kan kopen?

aurora2001 03-08-2001 08:32

massimo bonanni, ik ben manager van Utrecht, en ik heb hem nu voor 37,5 mln euro verkocht aan Parma. da's kassa!!!!!

Angelfire 03-08-2001 20:01

Ibrahimovic is aan het begin niet al te duur.
Daniel Cruz is wel een zeikerd en komt vaak niet opdagen op trainingen maar is wel de ultieme nr 10!
Pablo van volgens mij celta de vigo team b, kan je signen, was meteen topscorer van de premier league geworden.

Frank 03-08-2001 20:10

Slotje :P

==> http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/002004.html

M@rco 03-08-2001 20:42

Kim Källström!

Angelfire 03-08-2001 20:43

Nee kerel geen slotje :P
Dit zijn 2 verschillende topics die over hetzelfde spel gaan, maar in de ene topic wordt een concrete vraag gesteld over tactiek en in de andere topic gaat het weer over het spel algemeen. sukkeltje

Diem18 05-08-2001 23:51

Rossini van Atalanta.....wordt later in het spel heel errug goed..

DannyH 08-08-2001 21:53

Saviola
van River Plate uit Argentinie
je moet wel een hoop geld voor hem neerleggen
heb er ruim 75 miljoen voor moeten betalen

en kijk anders een bij Real Madrid B daar lopen ook heel wat telenten rond

The Holy Terror 10-08-2001 13:03

riquelme en palermo van boca, en de keeper van river plate, costanzo
en touma, die speelt ergens in griekenland
diego mainz, wordt heel goed na een tijdje intensief trainen
tom lannoo, jeugdkeeper van anderlecht

kvaklaas 10-08-2001 13:21

Ahmed Hossam

DUTCH DEEJAY 10-08-2001 13:25

valsspeluh (1x gedaan maar http://forum.scholieren.com/wink.gif) gewoon 2 teams managen... en toen nam ik Vitesse en Cruziero ofzo... weet ik veel... en dan een goeie spits, Ronaldinhio d8 ik dumpen bij Cruziero en dan laten kopen door Vitesse voor weinig poen. duurde wel een tijd voordat ik hem kreeg maar na een tijd kwam ie toch naar arnhem... en dan moet je stoppen met Cruziero dat je alleen je Hollandse club nog hebt en je hebt een goeie spits erbij..... SNAPPIE? (nee zekers)

DUTCH DEEJAY 10-08-2001 13:27

oja wat ook wel lachen is, is dat je transfervrije spelers binnehaalt en dan gelijk verkoopt... als je geluk hebt heb je een paar miljoen meer.

truman 10-08-2001 15:13

wij willen namen

diego placente
adrian mihalcea
floritin petre

doen het altijd goed tot zeer goed

Kezmanian Devil 10-08-2001 20:26

Niels Kokmeijer van Volendam werd bij mij in 2004 ofzo een hele goeie. Zlatan is een topper! Kim Kallstrom is geloof ik ook niet al te duur.
Maar de echte topper is Mark Tobin. Is free transfer in het begin, 14 jaren jong en een megatalent. Speelt bij mijn Sheffield Wednesday al op zijn 16e in de basis in een team dat dat jaar in de CL-finale stond...
Marnix Kolder is ook een superspits, speelt bij Veendam ofzo.
Dean Sturridge is ook vaak goedkoop te krijgen en wel een redelijke spits als je geen topploeg bent.

DannyH 10-08-2001 23:01

Citaat:

The Holy Terror schreef:

tom lannoo, jeugdkeeper van anderlecht

ja diez goed
heb hem naar Manchester gehaald hij is nu mij 4de keeper achter
Bartez
Waterreus
Culkin

Ibrahimovich is ook een heel goede speler

TygerStyle2001 14-08-2001 10:54

SigPhorsson is een goeie speelt bij Reijkjavic

enneh

Farias (speelt in Argentinië dacht bij River Plate)

Bird Of Prey 14-08-2001 18:37

speler: team:

Kurniawan Pelita
Stolzers/Stolcers Shaktar Donetsk
Anders Lindsetmo Tromso
Rune Almenning Jarstein ???
Ibrahimovic Malmö FF
Marvin Brunswijk RBC
Teddy Lucic ???
Baccin Napoli
Troise Napoli
Bellini Atalanta Bergamo

Dit is nog een bescheiden selectie niet al te dure spelers, anders moet je me maar mailen voor meer spelers, en dan kun jij ook nog wat spelersnamen passen, want ik zoek ook nog hier en daar wat spelers

Halloow maar weer 14-08-2001 23:52

spelers voor conference teams ajb...

diamondvoodoo 15-08-2001 10:24

Florentin Petre gelijk halen in begin van seizoen voordat 10 andere clubs op hem bieden.
mihalcea netzoals petre van dynamo bucharest.
saviola

goedkope goede clubs: juventude, river,
en in seizoen 10/11 moet je voor een of andere albornoz zoeken.

DannyH 15-08-2001 23:38

Hargreaves

speelt bij B. Munchen (kan zijn hoofdteam, reserve of amateurs moet je effe kijken)

Bird Of Prey 17-08-2001 15:19

Citaat:

DUTCH DEEJAY schreef:
oja wat ook wel lachen is, is dat je transfervrije spelers binnehaalt en dan gelijk verkoopt... als je geluk hebt heb je een paar miljoen meer.
Als je snel geld nodig hebt, is dit de ideale oplossing, maar je zegt t al, je moet geluk hebben, bovendien moet je ruimte in je team hebben en dit halen-verkopen laat wel je reputatie naar de maan gaan, ik heb dit geintje nl ns iets te vaak gedaan toen ik bij West Ham Utd. zat, de supporters werden na een tijdje kwaad en ik werd ontslagen vanwege ontevreden supporters.

Het ironische is wel dat ik na 3 jaar weer terug kwam bij West Ham en er meteen in het 1e seizoen landskampioen werd

Bird Of Prey 17-08-2001 15:24

Citaat:

TygerStyle2001 schreef:
SigPhorsson is een goeie speelt bij Reijkjavic

Heb je die speler zijn naam wel goed gespeld, want ik heb mij de pleuris lopen zoeken naar ene SigPhorsson of eventuele andere mogelijkheden met die naam en gezocht onder teams met Reykjavik, maar ik heb die gast nergens kunnen vinden

TygerStyle2001 18-08-2001 09:46

Citaat:

Bird Of Prey schreef:
Heb je die speler zijn naam wel goed gespeld, want ik heb mij de pleuris lopen zoeken naar ene SigPhorsson of eventuele andere mogelijkheden met die naam en gezocht onder teams met Reykjavik, maar ik heb die gast nergens kunnen vinden
anders moet je eens zoeken bij RK in Iceland en hij heet SigPhorsson maar met zo'n rare p dus moet je bij players zoeken en dan Sig intypen en dan staat daar ergens sigphorsson en die speelt bij Rk of RC zoiets..

Robecop 08-10-2001 12:34

je moet kallstrom kopen('k weet wel niet van welke ploeg: ergens in zweden) hij is 19 en heeft kost 2 miljoen. hij heeft bijna voor alles boven de dertien(in z'n jonge jaren)

Kirk22 08-10-2001 13:29

ik zit in 2007 -> ac milan

Öberg/Benussi - keepers
Heitinga/Laursen/Chivu/Nesta/Barata/Cummings (3DC)
vd Vaart/Lassissi/Cambiasso/Zauri (1DML 1DMR)
Totti/Rosicky (2MC)
Aimar/Cassano/Sjölund (1 AMC)
Saviola/Sjevchenko (2SC)

Ik vergeet er een paar.

(edit = toevoegen van spelers)

Bird Of Prey 08-10-2001 14:41

zo heb je nog Alexander Aas die later uitgroeit tot een grote speler.

Brutil Hosé ook, dan nog Rune Almenning Jarstein, Peter Madsen,Rolandas Djaukshtas, Kennedy Bakircioglu, Gifton Noël-Williams, Diego Forlán, Andrey Stolcers, Kasper Bogelund, Thomas Heed, Juan Roman Riquelme is pittig van prijs, maar hij is een perfecte assistgever. Voor de rest nog Jussi Kujala, John O'Shea van Man Utd en Cesare Bovo van Roma

Hier heb je al een flinke lijst, maar ik ben nog maar net begonnen met me lijst van talenten, maar ik denk dat hier wel een aantal geschikte spelers in zitten voor ieder 11tal, en sommige spelers lijken in t begin vrij slecht, maar een beetje trainig kan bij sommige van bovengenoemde spelers echt geen kwaad, een voorbeeld hiervan is Rolandas Djaukshtas

Frank 08-10-2001 14:42

Citaat:

Angelfire schreef:
Nee kerel geen slotje :P
Dit zijn 2 verschillende topics die over hetzelfde spel gaan, maar in de ene topic wordt een concrete vraag gesteld over tactiek en in de andere topic gaat het weer over het spel algemeen. sukkeltje

nerdje

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.