![]() |
Nieuw festival in Zoetermeer
Naja festival.. ach wel grappig dat zoiets ineens in Zoetermeer is hehe...
Zeefpop.. Zondag 29 september in de Boerderij in Zoetermeer. Iemand die erheen gaat? Meer informatie: http://www.goldid.nl/topic.asp?TOPIC...val+Zoetermeer Hoofdact is btw DJ Marc van Dale... maar er komen ook wel wat lokale bandjes en zo.. 'k Ga 't misschien wel ff uitchecken.. tis toch gratis :D (en de stappentax is dan ook gratis, wiehoe) :) |
ik kijk wel of ik ga, het is voor mij toch niet zo ver weg
|
Als ik geld en vervoer kan regelen wil ik echt wel gaan ja :)
|
Citaat:
|
woeiii hometown zoetermeer!
ya ik ga wel ff kijken natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan niet gooien, kun je nagaan hoe dichtbij |
Citaat:
ach, zoetermeer is toch een slaapstad ;) |
ditgaat offtopic... benthuizen :) ligt noordelijk, tegen noordhove en oosterheem aan..
|
Grape is wel koel, en Phantasm is ook wel redelijk..
Maar nee, tis niet echt waard om dan speciaal naar zoetermeer te gaan :) |
jahaa ik gaat lekker op de fiets :D
Grape is zeker de moeite waard om te checken, erg gave band...Phantasm is ook wel okeej en Soundcheck schijnt goed te zijn.... :) |
Citaat:
en ja ik weet waar het ligt :) =) |
Citaat:
het enige waark nog een beetje tegenaan hik is de tijd, het begint 's middags en is om 22:30 afgelopen? |
Citaat:
|
Citaat:
nee op zondagmiddag slaap ik dus meestal |
Citaat:
|
Citaat:
wat voor school... *kijkt profiel*.. ow.. VIA... :D ja.. dan is het wel donders goed mogelijk dat je me heb zien rondlopen :D /me is tweedejaars via'er op hhs |
Citaat:
wat geinig zeg hee.. =) |
Citaat:
edit: ga je zaterdagavond naar de boer? |
Citaat:
ik waarsch wel :D :D :p |
ja ikke wel ja als alles goed gaat... sinds een jaar of 2 pas weer :o :o *schaam*
|
hmm.. zoetermeer...
als t nou op een andere datum was.. :s kga zondag al naar against time :o |
Citaat:
nee maar zondag ben ik er iig wel..! =) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga wel... wil Grape weer eens zien... vind ze echt goed... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg, het lijkt me wel tof om ooit eens een 'zoetermeer en omgeving' (ik woon niet in z'meer :p) muziek meeting te houden. Zijn niet onwijs veel mensen, maar het zijn wel toffe mensen (voor zover ik weet :)). En met reizen is het helemaal te doen :D |
Citaat:
|
jeeuj morgen alweer festival..
ik gaat vanaaf nie naar de boer, ben al brak, anders kom ik morgen nie meer uit men bed.... (n) btw exo was jij gister in latenstaan? |
Citaat:
|
Citaat:
ff ontopic: meeting in/bij zmeer lijkt me wel lachen :) |
Citaat:
vaak: neej nie echt.. nie vaker dan eens per maand ofzo Sweetlake meeting: (y)! |
Citaat:
|
Citaat:
iem. gezien die op de linkse leek? http://www.pixum.nl/members/wikked/d...9f13bcf8_2.jpg warsteiner :D (y) |
z'meer meeting is goed idee :)!
|
Ja dan houden we 'm in latenstaan :D
|
nu ik die fotos zie..ik kan me wel vaag iets herinneren dat ik dat groepje zag jah.... :D
meeting in latenstaan zou echt grappig zijn...hehe (y) :cool: :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Latenstaan is wel ok, ben er dit jaar 2x geweest, wow
Ook op het latenstaan festival, is over het algemeen wel een gezellig sfeertje daar Maar sommige figuren die er rond lopen... brrr creeps :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hoeft van mij niet zo.. En ik voel me er ook niet op m'n gemak als ik helemaal in m'n eentje ben ofzo.. |
Citaat:
mjah als je veel mensen daar kent ben je nooit alleen ;) |
Citaat:
(creeps: 'k voel me nie aangesproke :D) |
Citaat:
(exo had nooit ged8 dat vrienden van 'm bedend zouden zijn op forum.scholieren :D ) |
Citaat:
Ik heb trouwens ergens ooit een tijdschema gezien, kan t nu niej meer vinden...weet iemand waar t staat? :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |