Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   CSI (Crime Scene Investigation) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=224446)

Missy Muffett 21-09-2002 23:24

CSI (Crime Scene Investigation)

heej kheb ff een vraagje: weet iemand hoe de aflevering van vrijdag is afgelopen? ik had hem namelijk opgenomen maar vanaf de laatste reclame nie meer (foutje :( ) dus tja nou weet ik eigelijk nie hoe dat nou zat met dat vrouwtje van die katten, dus als iemand mij dat ff zou willen uitleggen heel graag :)

BCR 22-09-2002 08:05

1 van die kleine meisje had het gedaan! De moeder had gezegd tegen haar dochters dat als de oude vrouw een van haar katten zou geven, zij er 1 mochten hebben (dat beloofde ze omdat ze wist dat de oude vrouw er geen zou geven). Dus die meisjes gingen erheen en de oude vrouw wilde er inderdaad geeneen geven. Dus dat kleine meisje werd kwaad en stak dr neer met een pen.

Weet je hoe het met die bom wel is afgelopen?

Yeah_Right 22-09-2002 08:21

Hey, ik zag in de radiogids dat er op vrijdag tegenwoordig geen CSI wordt uitgezonden, maar weer nieuwe Baantjer afleveringen :(

Niet dat Baantjer niet leuk is, maar CSI is veeeeeele malen kewler dan baantjer..

angel4 22-09-2002 11:51

Citaat:

Yeah_Right schreef:
Hey, ik zag in de radiogids dat er op vrijdag tegenwoordig geen CSI wordt uitgezonden, maar weer nieuwe Baantjer afleveringen :(

Niet dat Baantjer niet leuk is, maar CSI is veeeeeele malen kewler dan baantjer..

ja zwaar klote Csi is veel leuker!!!

en het komt ook niet op zaterdag
ik denk dat we weer een half jaar moeten wachten (n)

Missy Muffett 22-09-2002 12:20

Thnx voor de uitleg, ik had al zo'n vermoeden dat een van die meisjes het gedaan had maar kwist nie hoe of wat, dat met die bom had ik wel gezien.
maar komt het volgende week nie meer??? :( moeten we zeker weer kweet nie hoe lang wachten :( :(

Amidala 22-09-2002 13:22

Citaat:

angel4 schreef:
en het komt ook niet op zaterdag
ik denk dat we weer een half jaar moeten wachten (n)

Het komt wél op zaterdag (22.00-23.00) op de plaats van De wet volgens Born en Glaser :)

angel4 22-09-2002 13:59

Citaat:

Amidala schreef:
Het komt wél op zaterdag (22.00-23.00) op de plaats van De wet volgens Born en Glaser :)

gelukkig was al bang dat ik een half jaar moest wachten

:)

rare kwast 22-09-2002 20:25

wacht mensen!!!
ik weet niet hoe het precies afliep met de bom die vrouw had het gedaan toch??
want ook stomme iok heb het niet helemaal opgenomen
en ps de keer daarvoor was echt super toen chris geduwt werdt....hij heet toch wel chris??

BCR 24-09-2002 14:58

Citaat:

rare kwast schreef:

want ook stomme iok heb het niet helemaal opgenomen
en ps de keer daarvoor was echt super toen chris geduwt werdt....hij heet toch wel chris??

Nope, Nick. Nick Stokes. Was ind superaflevering, echt heel erg eng. (Je bedoelt toch met die stalker??)

Yeah_Right 24-09-2002 16:19

Hoe zit dat trouwens met die zelfmoorden, die achteraf geen zelfmoorden bleken te zijn, maar dat ze gewoon door 1 of ander hollywood-achtig-iemandje waren vermoord? Hebben ze hem al opgepakt of is dit "to be continued"?

Missy Muffett 24-09-2002 16:21

Citaat:

Yeah_Right schreef:
Hoe zit dat trouwens met die zelfmoorden, die achteraf geen zelfmoorden bleken te zijn, maar dat ze gewoon door 1 of ander hollywood-achtig-iemandje waren vermoord? Hebben ze hem al opgepakt of is dit "to be continued"?

welke bedoel je precies? die met die mannen in die badkuip???

Yeah_Right 25-09-2002 19:05

ja, die zo'n zogenaamd zelfmoordberichtje achterlieten, en bij de 2e (zelf)moord bleek uit de vingerafdrukken dat Grissom die moord had gepleegd.(wat dus niet zo was)

Evito 25-09-2002 19:13

idd to be continued
hij komt terug
en Grissom blijkt op 17-08-1956 jarig te zijn en het volgende slachtoffer te zijn!

angel4 26-09-2002 06:28

had hij niet op het laatst in zijn moeders huis
zelfmoord gepleegd?

ieder geval dat dacht ik

Missy Muffett 26-09-2002 17:36

die aflevering van die zelfmoord is toch allang geweest?? (en dan ook nog een keer of 3) maar die Man (was een rechter) had idd op het einde zijn moeder en zichzelf vermoord.

angel4 29-09-2002 21:08

ik vond deze aflevering wel raar hoor

wie laat er nou een man 3 dagen in de voorruit
van de auto zitten

rare kwast 30-09-2002 19:33

jah hij was wel een beetje raar maar zeer cool :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.