![]() |
[PHP] HTTP_REFERRER niet geset met headers?
Als ik forward met headers vanaf een bepaalde URL, dan wordt de HTTP_REFERRER niet geset op de URL waar naar toe ik ben geforward. Is er wel een andere manier om te kijken waarvan je vandaan komt?
|
huh hoe bedoel je, als je met de Location header ergens anders naartoe bent gestuurd, en dan wil je weten wat de oude URL is?
|
duidelijker graag :)
|
ik denk dat ik het snap
stel je word door eerste.php [via een form?] gestuurd naar forward.php, en die stuurt je naar laatste.php. Maar als je dus op laatste.php zit en je doet back, kom je op eerste.php uit. Maareuhm, geef eens de website dan? Ligt eraan verder of je achter forward.php kunt komen [want die wil je weten]. |
------link.html-------
Stel ik ben op www.xxxxx.com/link.html. ------forwarder.php------- Ik druk daar op een link naar www.pipo.nl/forwarder.php. Als ik op www.pipo.nl/forwarder.php aankom wordt ik header("location: www.einde.com/index.php"); doorgestuurd naar www.einde.com/index.php ------index.php------- Als ik op index.php dit doe: echo "$HTTP_REFERER"; geeft hij niet de site waar ik vandaan kom: www.pipo.nl/forwarder.php. Maar de site waar ik het laatst op een link het geklikt: www.xxxxx.com/link.html. Maar ik moet eigenlijk weten vanaf welk adres ik op index.php ben gekomen (www.pipo.nl/forwarder.php), weet iemand hoe je dit doet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |