![]() |
Red Hot Chili Peppers naar Nederland
Maar liefst 2 dagen:
19 March 2003 Rotterdam, Ahoy, Netherlands Special Guest: Mars Volta Tickets priced: € 31-38.50 On sale from: 28 Sept 20 March 2003 Rotterdam, Ahoy, Netherlands Special Guest: Mars Volta Tickets priced: € 31-38.50 On sale from: 28 Sept Mja als ik zou gaan dan zou het voor Mars Volta zijn. Zitten leden van At The Drive-in bij. |
Beetje duur vind ik.
Wanneer waren ze voor het laatst in Nederland? |
volgens mij vorig jaar Augustus in utrecth tegelijk met Lowlands. Of het was een jaar daarvoor.
|
fuck, is echt duur
misschien ga ik wel... |
is gelukkig nie zo duur:D
|
Oow, daar wil ik heen... wel duur idd :(
|
wat denken jullie? Zou het snel uitverkocht zijn??
want dan weet ik hoe snel ik dr bij moet zijn he.... |
tis duur maarja... rhcp + mars volta... kzal er over nadenken :)
|
associaal duur...
maar goed, misschien ga ik.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
christus
28 september begint de voorverkoop :| net of ik geld heb ofzo :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie de site van de red hot chili peppers |
Citaat:
|
ik zal er niet zijn, asociaal duur ook.
|
Dope !
|
sjeezus wat een belachelijk hoge prijs *gaat dus niet* :rolleyes: :(
|
vriendin van mij gaat erheen, geen idee wanneer mja ooit dus
|
Als ik daar niet heenga hang ik mezelf op!!!!
|
ik zal er zijn
|
Kweenie of ik ga. Ik vind het grandioos duur, Ahoy is groot en bah en zo fan ben ik ook weer niet. Aan de andere kant is het ook wel weer ontzettend koel om een band als RHCP te zien. IK geef het iig aan mijn vader door want die is wel groot fan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ben ik echt benieuwd! |
te duur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK GAAA IK GAAA! Ja, dat hebben we ons net voorgenomen hier met de hele klas ongeveer. :D Ik vind dat ik wel MOET, aangezien ik het vorig jaar in de Jaarbeurs niet goed vond, wil ik toch ff kijken of 't aan de band of de zaal ligt. :| En daarbij helpt 't ook dat ik misschien vrijkaartjes krijg. :D
|
Citaat:
(y) |
Op zich wel een band waar je wel een keer hene moet in je leven, maar mijn budget is niet van zo'n kwaliteit dat ik er heen ga ;)
|
AAAHH Ik hoorde net van een van me vrienden dat de donderdag al uitverkocht is!!! Wie weet er iets meer van??? (aangezien ik daar geen reet van wil geloven omdat de voorverkoop pas om 10.00 vandaag gestart is)
|
Citaat:
1ste rang was al uitverkocht. En nu kom je somehow helemaal niet meer op de site en telefonisch schiet het ook niet op :| |
idd...... een van me vrienden belde daarnet, Alle 2 de dagen zijn de staanplaatsen uitverkocht :eek: :( , NEE!!!!!!!! KUTZOOI, dat wordt dus een touw om me nek.......
|
Citaat:
|
Citaat:
"u spreekt met ticketservice, de concerten voor prince en de red hot chilli peppers zijn voor alle dagen inmiddels geheel uitverkocht" |
pff geen idee, k ben er wel geweest met KoRn, maar k zou het niet meer weten (k had ook staplaats) misschien moet je ff op de site kijken
|
:( ik zou mn beste vriendin vandaag om 3 uur ontmoeten om kaartjes te kopen
die kan ik dus meteen afbellen |
Citaat:
Mjah..zonde natuurlijk. :| |
Citaat:
|
Damn.. geen kaartjes :(
*verdrietig* |
Jammer dat het uitverkocht is, ik wou er ook wel heen...
Naja, niet dat het mijn favo band is ofzo, maar toch. |
Ik treur nog steeds diep
................................. :( :( :( |
Citaat:
en een O en een T en een H en een I en een..... :D |
Jah idd, ik ben zooo depressief, iedereen haat me, alles en iedereen hebben schijt aan me, ik heb schijt aan de wereld, niemand mag me,................... :rolleyes:
|
Ja, ik heb 2 kaartjes 2e rang voor de woensdag voor mun pappa en ik ga wel met hem mee.
|
rhcp zijn :cool:
maar live vind ik ze klote |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |