![]() |
[gfx] Xplosive (work in progress)
|
ziet er leuk uit, nog wel een beetje simpel echter...ik weet niet hoe snel je zoiets met 3dsmax maakt, maar met LW is dit een kwestie van enkele minuten.
|
hehe ff met cinema4d gedaan :) ging ook heeeel snel moet lightwave nog even krijgen om wat mee te proberen
|
er staat nu een nieuwe versie net ff mee bezig geweest :o
|
ziet er leuk uit...ik ben niet echt bekend met cinema 4d, maar ik weet wel dat lightwave een stuk krachtiger is, dus zorg maar dat je em snel krijgt =]
|
hm ja welke versie heb jij? .. ik heb nu even 7.0 ofzo gedownloadd :o .. en kun je iets laten zien wat jij er mee heb gemaakt?
|
ja ik ook 7.0, ben er niet zo goed mee verder, maar dit is gedeeltelijk in LW gemaakt:
http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/I...llar_Chaos.jpg |
emp: vind je dat mooi?
|
Is dat in? zo "../" of "//." of nog een andere combinatie voor de titel van het plaatje?
|
Citaat:
|
|
het is allemaal wel leuk ,
alleen ben ik persoonlijk niet zo,n van van 3dmax , en al zeker niet van "slik" abstacte werkjes :( maar goed ,, this mooi hoor ;) |
hehe :o .. achja ik ga binnenkort me even meer met foto manipulatie bezig houden ,.. zodat ik dat eens allemaal op een site kan gooien
|
3dmax werk is ook leuk hoor ,
alleen moet ik zeggen dat ik gewoon teveel 3dmax werkjes heb gezien , een effect op een zwarte achtergrond en klaar , wel mooi , maar ik vind het gewoon niet zoveel bijzonders meer om te zien :) no offence , ik kan het niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |