Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   stel ge cg'de (dbz) tekeningen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=224822)

Bluesummers 22-09-2002 14:30

stel ge cg'de (dbz) tekeningen

sinds heeeeeel lang weer ns dbz getekend.. en ge cg'ed, hoewel k dat helemaal nie kan :o

http://www.nokiaworld.nl/upload/images/69.jpg

Pan loves Avril Lavinge :D

http://www.nokiaworld.nl/upload/images/71.jpg

Videl en Chi Chi.. /O.\\

http://www.nokiaworld.nl/upload/images/72.jpg

Marron

http://www.nokiaworld.nl/upload/images/73.jpg

Bra als super saiyan :D

en nog ff iets heel anders, maar dat k toch ff post:

http://www.nokiaworld.nl/upload/images/74.jpg

:D

...ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

N00dles 22-09-2002 14:45

Bij die Marron zit haar arm uit de kom :D
Als je let op de buiging van haar arm...

ssjpan 22-09-2002 15:14

die dbz figuren lijken duz echt niet, maar ze zijn best mooi verder

Vice 22-09-2002 16:11

die onderste is het beste omdat die waarschijnlijk jou eigen tekenstijl is

Paranoide 22-09-2002 17:43

Ik vind de dbz-dingen niet echt mooi, lijken idd niet echt, maar de laatste is daarintegen wel zeer vet :D

stroopwafel 22-09-2002 18:12

Citaat:

Paranoide schreef:
Ik vind de dbz-dingen niet echt mooi, lijken idd niet echt,
agree :)

idd kloppen de lichaamjes niet altijd helemaal..

Lafhoofd 26-09-2002 21:19

die dbz dinge zuige (sorry, ik kan't nie beter maar doe het dan ook nie) maar die laatste is superstoer!

Naz 26-09-2002 21:28

dis geen dbz... dus als je dat na probeerde te tekennen... dan is het bes mislukt, niet dat ik het beter kan :S

wel erg goed ge cg't

Freyja 26-09-2002 21:48

Tis dbz FAN spul... dat hoeft niet in helemaal dezelfde stijl... (dang, dan zouden heel veel fanartists toch een probleempje hebben :D)

Ik vin ze lijp, maar dat wist je al! Die laatste is idd erg kick ass...

Maar ga jij nou maar gewoon weer trigun tekenen, kun je veel beter (als je twee dagen geen dbz tekent ben je al je skills al weer kwijt :S *spreekt uit ervaring*) :p Ik wil nog een Vaaaaassh....:p

p-chez 26-09-2002 23:39

't klopt anatomisch gezien totaal niet :P

ook niet in het DBZ-anatomisch opzicht :)

Sinqi 27-09-2002 07:27

'k geef gelijk aan de vorige reacties...
no offence maar, als de namen er niet bij had gestaan zou ik nooit geweten hebben wie t waren...

Maar die laatste is echt :cool: (y)

Vampyyy 27-09-2002 09:08

die laatste twee zijn mooi getekend maar die andere vind ik niet echt mooi maar jah kwestie van smaak denk ik

nogmaals 27-09-2002 12:52

de laatste vink koel!

Bluesummers 27-09-2002 17:03

Citaat:

Morgan schreef:
Tis dbz FAN spul... dat hoeft niet in helemaal dezelfde stijl... (dang, dan zouden heel veel fanartists toch een probleempje hebben :D)

klopt ja.. k heb expres een beetje andere stijl gedaan.. doe ik ook eens wat :rolleyes: zal zometeen trouwens die ene tekening van vash voor je scannen, die k in de zomer heb gemaakt..

xxDomingoxx 27-09-2002 19:43

Wat is cg-en precies en met welke tools in Adobe doe je dat...?
Wat ik eruit opmaak is op papier een tekening maken, alleen de buitenste lijnen, inscannen en dan met de pc inkleuren?

Freyja 27-09-2002 20:03

CGen is met de computer kleuren... Je kan alles op de computer tekenen, ik teken het op normaal papier en scan het in. Dan zet je het in photoshop op een laag en kleurt in lagen daaronder... Heel praktisch en ziet er veeeeel mooier uit dan kleurpotloden (ff schop na tegen Bluesummers :p:D)

Bluesummers 28-09-2002 14:43

NIET! potloden zijn mooier! :mad: :mad:

Freyja 28-09-2002 15:25

Citaat:

Bluesummers schreef:
NIET! potloden zijn mooier! :mad: :mad:
:D:D:D:D:D:D

Bluesummers 28-09-2002 15:30

nou zeg.. iedereen haat mij :(

Arenda 28-09-2002 15:35

Citaat:

Bluesummers schreef:
neej hoor, ikke niej :). Kvindt deze tekeningen ook niet echt geweldig ga maar gewoon terug naar 'dat andere'
(niet om negatief te zijn ofzo maar is gewoon waar)

Bluesummers 28-09-2002 15:55

op 'dat andere' krijg k anders ook nooit positieve reacties /-.\\ wat moet je doen om dit forum tevreden te stellen?? :( :confused:

GRRR 28-09-2002 17:10

mij pijpen :rolleyes:

j/k

fuck het forum. do your own thing :]

LUH-3417 28-09-2002 18:31

Ik haat je niet en mij stel je volledig tevreden, ook al is het dan voornamelijk vanwege je dansende banaan.

LUH-3417

Freyja 28-09-2002 18:38

Citaat:

Bluesummers schreef:
Aaaaah das nie waar... ik heb alleen een hekel aan potloden *breekt ze allemaal doormidden*

Bluesummers 28-09-2002 18:55

Citaat:

Morgan schreef:
Aaaaah das nie waar... ik heb alleen een hekel aan potloden *breekt ze allemaal doormidden*
*begint ze weer aan elkaar te lijmen* :eek: :mad:

LSD 28-09-2002 20:55

Je eigen tekening is veeeeeeeeeeel beter! Waarom natekenen, als je eigen creatieve producten moier en beter zijn? Natekenen heeft niets met creativiteit te maken, zelf iets maken wel, dus cut the DBZ crap en ontwerp zelf je tekeningen!

Freyja 28-09-2002 23:30

Citaat:

LSD schreef:
Je eigen tekening is veeeeeeeeeeel beter! Waarom natekenen, als je eigen creatieve producten moier en beter zijn? Natekenen heeft niets met creativiteit te maken, zelf iets maken wel, dus cut the DBZ crap en ontwerp zelf je tekeningen!
Euuhh... *slaat hand tegen voorhoofd*

FAN-ART.

*zucht diep* Laat maar. Deadly, leg het zelf maar uit :p

N00dles 28-09-2002 23:39

@ Bluesummers: jouw dansende banaan is anders ook niet bepaald met de hand ingekleurd ;)
Maar potloden kunnen idd mooi zijn, hoewel dat sterk afhangt van hoe iemand met kleurpotloden omgaat...

@ LSD: Fanart wil niet zeggen dat er dingen worden nagetekend, maar tekeningen zelf worden getekend in de stijl van (in dit geval) DBZ. Dus Bluesummers heeft niets nagetekend...

En wat is er mis met natekenen? Daardoor leer je wel beter het potlood te gebruiken en oefen je daarmee tekenvastheid en vergroot je je perspectivisch inzicht (je kan dan beter verhoudingen ontdekken in een tekening).

Bluesummers 29-09-2002 10:15

Citaat:

N00dles schreef:

@ LSD: Fanart wil niet zeggen dat er dingen worden nagetekend, maar tekeningen zelf worden getekend in de stijl van (in dit geval) DBZ. Dus Bluesummers heeft niets nagetekend...

je haalt me de woorden uit de mond :)

LSD 29-09-2002 12:22

Citaat:

Bluesummers schreef:
je haalt me de woorden uit de mond :)

Tsja, dan zal ik m mening bijstellen.... Ik vind het beter als je je eigen stijl ontwikkelt, in plaats van de stijl van anderen ook te gebruiken, maar natuurlijk, als jij liever iets na aapt, dan maakt mij het niet uit hoor.
Trouwens, wat boeit het ook??? doe wat je wilt!

Freyja 29-09-2002 14:16

Citaat:

LSD schreef:
Tsja, dan zal ik m mening bijstellen.... Ik vind het beter als je je eigen stijl ontwikkelt, in plaats van de stijl van anderen ook te gebruiken, maar natuurlijk, als jij liever iets na aapt, dan maakt mij het niet uit hoor.

Aaargh!! Nou mis je als nog de hele essentie van fanart!!

Bluuueeesummers leg es uit ik kan dat niet.

't Gaat erom dat die personages en stijl leuk zijn om te tekenen, daarom doe je dat. 't Is een goeie oefening, maar je blijft natuurlijk niet je leven lang in die stijl tekenen...

De kunst is het zo echt mogelijk te krijgen, of juist heel anders maar dan toch wel dat het die personages zijn...

Bluesummers 29-09-2002 19:51

Citaat:

LSD schreef:

na apen is een beetje een negatief woord.. inspireren is beter. Je gebruikt de personages en stijl van een bepaalde anime/ietsanders(in dit geval dbz), en gaat daarmee zelf verzonnen tekeningen maken. Daarmee kun je dus ook wat veranderen, zoals k in mn tekeningen Pan wat ouder heb gemaakt en Bra super saiyan.. en die stijl die je gebruikt kan ook van invloed zijn op je eigen.. trouwens, dat laatste poppetje is niet bepaald mijn eigen stijl, ik doe maar heel weinig cartoon achtige dingen..

zoiets? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59.