Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   hoe ziet je (school)tas er uit? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=224841)

Mysterons 22-09-2002 14:57

hoe ziet je (school)tas er uit?

hoe ziet je (school) tas eruit?

(hint: fotoos ;))

heb je hem versierd (zoja met wat?)

gentleman 22-09-2002 14:59

talloze bandstickers natuurlijk (y)
Oja, er hangt ook een miniatuur Elmo aan...

Wouter Youth 22-09-2002 15:02

exploited/rancid/bad religion/punk's not dead patches
verder best wel saai.

S 22-09-2002 15:04

Ik heb er drie...

Allemaal schoudertassen.

Een zwarte van Puma.
Een blauwe van spijkerstof van Levi's.
Een zwarte van Diesel.

De Diesel is het nieuwste. Het plaatje post ik nog wel een keer.

Pebbles 22-09-2002 15:06

Rode rugzak van een of ander vaag merk.
Patches van Tool en System of a Down
Buttons van Go Ape!, Pinkpop en Kurt Cobain
Sleutelhanger van Nirvana
Knuffeltje aan de rits

Nigo 22-09-2002 15:09

- Eastpak wit
- Puma bruin
- Schoudertas van de lokale kledingboer (zapmenswear.nl) die ik gebruik voor gymspullen :)

Hopelijk kan ik daar binnenkort een evisu schoudertas bij rekenen :), S weet wel over welke ik het heb :9~

Quiana 22-09-2002 15:13

k had een felblauwe eastpack, versierd met heel veel buttons, spike dingen van een spikeband, een sterretje dat je erop moest strijken, draadjes met kraaltjes eraan, en een toetsenbordje, wak erop had genaaid. (en heel erg veel vlekken :D:o)
Ow, en nog een ladingkje sleutelhangers, met hartjes en die me to you beertjes :)

de Duif met de Bijl 22-09-2002 15:14

schooltas: grijsblauwe eastkut rugtas, voorvakje vlammen in rood en geel (zelf geschilderd :)), 2 ogen eropgeplakt *grin*, een amerikaanse vlag in stervorm-patch, een vlindertje (patch) 2 belletjes *bigger grin* en een miniscuul bambam poppetje en een miniscuul fred flinstone poppetje.

schoudertas: zwarte tas, rechteronderhoek vlammen op geschilderd (ja, heb iets met vlammetjes..) ergens in t midden een raar figuurachtigpoppetje iets geschilderd, 4 smilies eropgeschilderd en allemaal veiligheidsspelden..

2 tassen die ik t vaakst gebruikt :)

Mysterons 22-09-2002 15:17

grijze eastpack (niet het standaard model, maar met een vaag voorvakje, verder niet groter ofzo)

aan de rist van het grote vak: 9 verschillend gekleurde veters (nogal lang aanhangsel :D) en drie tandenborstels
aan de rist van het kleine vak: 2 roze veters en een roze touwtje waar gekleurde kraaltjes aan zitten en een roze paperclip

op geschreven:
- groetjes van klasgenoten
- kiekenbeu
- blub, plop, blaa
- wanderer :rolleyes:
- power puff girls
- school=niet lief
- ik ben een TRUT
- op de onderkant: Z.O.Z

op getekend:
-een koe
-een kip
-een hond
-iemand heeft zogenaamd een portret van me gemaakt, gewoon een poppetje
- hartjes, kringeltjes, streepjes, versiersels, zonnetjes
- nog een klein poppetje

en verder:
-een paar grote veiligheidsspelden, (eentje door het eastpacktekentje omdat die er half afvalt)
-een heleboel kleine veiligheidsspeldjes
- roze paperclips
-door de lus zitten allemaal niet handige nietjes :( (doet pijn als je hem vastpakt) en verder zitten nog een paar nietjes

ja dat was het :| ik vind sommige teksten en dingen best stom, maargoed, :) verder ben ik wel gelukkig met mn tas ofzo

Mysterons 22-09-2002 15:19

damn :| wat een waslijst, zo klinkt ie onwijs vol, maar dat valt best mee, ik maak wel een keer een foto

Esmée 22-09-2002 15:22

Hmm ik heb er wel meerdere maar ik heb er 3 die ik eigenlijk altijd gebruik voor school;
witte rugzak met allemaal roze/oranje/rode bloemetjes van Oilily
bruine leren Camel rugzak
oranje Eastpack
Vind schoudertassen en zo niet relaxed voor school.

Qamra 22-09-2002 15:25

Knalgroene kipling met een draak erop en die hond van carfield..

Kheb pas een glanzende donker groene eastpak gezien, die MOET ik hebben... :)

psilo 22-09-2002 15:26

zwarte nep eastpack (10 gulden) staan wat lame tagjes op, verder nietssS

Stevill 22-09-2002 15:31

euhm ik als tassengek heb vrij veel tassen natuurlijk versierd met de nodige patches 1 met spikes en een paar met wat schilderwerkjes euhm sja ik weet het allemaal nie en heb ook geen zin een waslijst te typen. :p

Black Rainbow 22-09-2002 15:34

Ik zoek nog een nieuwe, maar kan geen leuke vinden, of ze zijn schandalig duur, en dat heb ik er ook niet voor over, aangezien die dingen toch snel onder de patches zit, iemand nog een leuke winkel waar ze goedkoop leuke tassen verkopen, het liefst een rugtas

]{ing 22-09-2002 15:48

egaal zwarte eastdinges uit tsjechie (300 kroon = 24 gulden :)), zonder logo

punkyfish 22-09-2002 15:49

Heb een zwarte ribrugzak van de H&M, met vilten bloemetjes er op. Ik ga er denk ik andere bloemetjes op maken, want een vriendin van me heeft PRECIES hetzelfde :/ (n)

feline 22-09-2002 15:49

Een simpele bruine eastpack met een bruine suede onderkant.
Niks op getekend/geplakt/gehangen.

S 22-09-2002 15:50

Citaat:

prototype schreef:
- Eastpak wit
- Puma bruin
- Schoudertas van de lokale kledingboer (zapmenswear.nl) die ik gebruik voor gymspullen :)

Hopelijk kan ik daar binnenkort een evisu schoudertas bij rekenen :), S weet wel over welke ik het heb :9~

Wat een geile avatar (ik heb die precies ook gehad ;)).

Oww, als je die tas kunt krijgen met korting he...

We spreken elkaar op MSN weg ;).

substantial 22-09-2002 16:04

ik vind zooi patches op tassen helemaal niet mooi

ik heb een zwarte schoudertas van een of ander goedkopiejo merk

De Ideale Schoonzoon 22-09-2002 16:04

ik heb een tas die je over je schouder moet gooien van barts !

kaleidoscope 22-09-2002 16:12

Een donkerblauwe rugzak met een grote katoenen rancid patch erop,meer niet.
Een donkergroene ribstof schoudertas met helemaal niks erop.
Dat zijn de tassen die ik het meest gebruik.

WishfulDreaming 22-09-2002 16:18

Ik heb een roze (yeah-yeah!) eastpak met sterretjes ( :o ) en er staat bovenaan 'de euro wordt van ons allemaal' (:|) en onderaan staat "Quid Pro Quo' (:|)

en ik heb een of andere goedkope zwarte schoudertas met alleen maar rare zinnen erop. Was wel grappig :|

Roos 22-09-2002 16:23

Ik heb er een paar, maar ik gebruik bijna altijd een beige schone Eastpak, of een lichtblauwe schoudertas van Eastpak. Heb toch nooit veel boeken

Blubje 22-09-2002 16:26

donkerpaarse eastpack, met paar patches dr op, en 3 konijnenknuffeltjes :D

eerst was mn tas veeeel voller, met buttons en allerlei troep als in kettinkjes en shit zegmaar, vond ik niet zo mooj dus heb k dr af gehaald, nu issie mooj :)

Nuck 22-09-2002 16:37

Ik heb een rode Eastpak, niks erop en eraan. Gewoon standaard rugzak.
Verder heb ik een spijkerstofblauwe schoudertas van Converse met allemaal patches erop, maar die is niet echt praktisch :s.

nenne 22-09-2002 16:38

donkergrijze rib-rugtas, maar hijs helemaal verkleurd, nou is ie valig bruin-grijs, en in het midden een zilveren ster

mood indigow 22-09-2002 16:44

een grote pukkel.. heet een ronsel ofzow?! :confused:

met patches van, bad religion, greenday,fenix tx en nofx.. voor de rest staan er nog wat bands op geschreven..

Paulaah 22-09-2002 17:06

Tassen die ik het meest gebruik..

blauwe van Kipling.. paar buttons en een sleutelhanger eraan.. verder geen versiersels..

En een groen/witte van Billabong.. Zitten een paar buttons en een stiekje aan.. :rolleyes:

Synonym 22-09-2002 17:17

- zandkleurige PowerPuffGirls-tas *zucht, blij* met wel 1 buttontje erop (van I @mnasty :D, ja, van Lowlands dus)
- gehaakte rastatas
- rode tas met witte hawaiibloemen

Die gebruik ik het meest eigenlijk...

Aurelia AutumnRain 22-09-2002 17:19

Ik heb een lichtpaarse eastpack met paarse sterretjes erop genaaid, kantrandjes en 2 sleutelhangers. een schaapje en een spin. :)

G-Lo 22-09-2002 17:20

Hele hippe donkerblauwe NIKE :D tas helemaal ondergekalkt met bandlogos, patchje hier, vlek daar :|
En hij valt uit elkaar. Maar ik weiger een nieuwe te kopen want..want..want.. :|

AnTaRTiCa 22-09-2002 17:33

zwarte eastpak...

stond eerst lik me soa op
maar boris heeft soa eraf gehaald dus nu staat er lik me :o moet even snel iets verzinnen *hihi*

SpiT 22-09-2002 17:36

zwarte eastpak
heb voorvakje paars gespote :o
zit 'n patch van slipknot en van nirvana op, en dur hangen bes wel redelijk veel sleutelhangers aan, maar niets bijzonders ofzo.

superpoepdoosje 22-09-2002 17:36

rode eastpack, met o.a. Betty, draadjes, typex, stift en buttons op me tas

Breg 22-09-2002 17:44

felrode eastpak. nog niet versierd. komt nog wel. iedereen blij dat ie het weet?

LeiGif 22-09-2002 18:01

zwarte uh.. rugzak met wat patches van spitfire en van linkin park

Amidala 22-09-2002 18:17

een lila eastpack, min of meer schoon, zonder verdere versiersels

shanli 22-09-2002 18:55

groene kipling :o

OriginalMisfit 22-09-2002 19:03

standaard patchbehangen alto eastpak :eek:

martijn1985 22-09-2002 19:16

mijn schooltas heb ik vanaf de eerste dus die ziet dr enigszins vervallen uit, tis een groene die ik ooit in Breda op de markt gekocht heb. Later bleek dat de scapino :o ze ook had :D:D

Horror Kitty 22-09-2002 19:17

Citaat:

SpiT schreef:

heb voorvakje paars gespote :o

:D :D *herinnert het zich nog als de dag van gister* :o

Ik heb er 2 :)

een rode eastpak-rugzak, die blauw, paars en groen gespoten is :confused: met een patch van spitfire, een van korn en een van metallica, een hoop geklad dr op.. *blah* paar sleutelhangers..

en een zwarte schoudertas, met buttons, wat dingen erop geschreven (bijv. "hoi, ik ben fout. en jij?" :rolleyes: )en een ketting eraan.. owjah, en de zwarte verragde veters uit mn zwart/rode osiris schoenen :p (dr hingen eerst rood/wit/blauw veters aan mn tas, maar omdat de veters uit mn schoenen totaal uitgepluist waren, had ik die veters die aan mn tas hingen in mn schoenen gedaan :o)

maar 22-09-2002 19:19

ik heb nu een off-white eastpack rugzak, een felroze janssport rugzak, een kleurrijke RL-schoudertas en een vrolijk gebloemde Oilily schoudertas in gebruik voor school. niks erop en eraan.

Bliksem 22-09-2002 19:26

Citaat:

maar schreef:
ik heb nu een off-white eastpack rugzak, een felroze janssport rugzak, een kleurrijke RL-schoudertas en een vrolijk gebloemde Oilily schoudertas in gebruik voor school. niks erop en eraan.
VET wat ben je vroeg online... Em Ez En.. NU :rolleyes:

belleblaasbel 22-09-2002 19:31

k heb een oranje kipling met elmo eraan hangen. hijs een btje uitgelubberd en misvormd mja geen geld voor un nieuwe k heb btw ook nog een lichtblauwe eastpak (met opschrift: ik bijt whaaaaahh :D) maar daar pas nie zoveel in. en op de kipling staan honderduizend dingen die meestal nergens op slaan... :rolleyes:

Floosje 22-09-2002 19:40

Ik heb als schooltas een lichtblauwe Wrangler tas met een stuk hawai slinger, een grote roze bloem, een I amn@sty button van Amnesty International en een opstrijkster, waar nog 3 stipjes van over zijn...

Ik heb ook nog een donkerblauwe rib schoudertas en daar zit niks op.

gentleman 22-09-2002 19:42

Citaat:

Bliksem schreef:
VET wat ben je vroeg online... Em Ez En.. NU :rolleyes:
Is dat nu echt het enige waar jij het over kunt hebben? :D

SpiT 22-09-2002 19:48

Citaat:

wallflower schreef:
:D :D *herinnert het zich nog als de dag van gister* :o

hehe me too :o (staat dat kruis er op die muur nog steeds?:p)

de goeie fee 22-09-2002 19:50

Een hele grote grijze eastpack (ik moe altijd kweeniehoeveel boeke en schriften versleuren) met Bert en Ernie eraan en een heel lief kindersokje met hondenpootjessss...

Horror Kitty 22-09-2002 20:00

Citaat:

SpiT schreef:
hehe me too :o (staat dat kruis er op die muur nog steeds?:p)
kweenie :o

zullen we nog een keer gaan kijken? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.