![]() |
Gothic = nieuwe mode
Dit vind ik echt DOM!!
In de fancy, yes etcetera staat dat gothic mode wordt. Eerst wordt je dus raar aangekeken omdat je er anders uitziet en vervolgens gaan ze er hetzelfde bij lopen als jij!!!! En dat is wel het laatste wat ik wil!! Zie je het al voor je, al die modekutjes met gothic jurken aan? Trouwens dat kunnen ze niet eens betalen!! |
hehgut ben je niet meer speciaal?
blijkbaar heb je een goeie smaak. die was bot he.. :| |
Denk nou eens na. Denk je dat al die modekutjes echt in zo'n gothicjurk gaan lopen? Natuurlijk niet.
Het wordt gewoon: zwarte nette broek met puntlaarsjes, zwart topje erop. Ogen donker opgemaakt, en zo'n kuif. Gothic-invloeden dus. En kom op zeg, stel je niet aan :rolleyes: |
and your point is... ?
|
je zuigt jij en je toetsenbord zuigen
|
die opmerking over dat kunnen ze niet betalen waar baseer je dat op eigenlijk? voor de rest blijft de underground altijd de underground en die zal toch altijd wel te onderscheiden zijn :p
|
Citaat:
|
ja kut voor je...fsoow... :rolleyes:
en zoals rosi zei, ze gaan heus niet in jurken rondlopen, want die vinden ze heus niet ineens mooi ofso....t wordt gewoon allemaal een beetje zwart en wat donkerder....that's it |
hehe weer zon LATEN WE DEZE PERSOON IS HARD MET ZE ALLE AANPAKKEN topic :) lachen gieren brullen :D
|
Citaat:
vrede op aarde, gooi bloemetjes, ieder mens is gelijk, lief zijn tegen elkaar.. |
ik zou hypocriet zijn als ik zou zeggen dat die foto op je site eruit ziet alsof je zelf zon modekutje met gothic jurken bent dus doe ik dat maar niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel van dit soort topics krijgen we nog?...Open een algemene gothic topic ofzo!?
en trouwens gothic is toch allang weer uit, of loop ik voor? :D |
weet je met wat voor dure dingen sommige "modekutjes" lopen :rolleyes:
mens, schrijf een brief naar de fancy dat je niet meer origineel bent, het zal wel hard voor je zijn... *schenkt een glaasje dubbelfriss in* |
Citaat:
|
Citaat:
gothic is ZOOOOOOOOOOOO van gister :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*schenkt blub ook een glaasje dubbelfriss in* |
Heerlijk dit, om een stel puberale suicidale gothics eerst de modekutjes af te zien kraken en daarna hun eigen soort ook nog eens...
Nou ik moet zeggen, ik vermaak me kostelijk... |
toch is het jammer dat dit soort topics van ons de meeste aandacht krijgen ipv "echte" discussies of ligt dat aan mij ;)?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
shhhhhttt :o wie wil er nog meer een glaasje dubbelfriss? |
hm ik ben ff op dr site aan t rondkijken, maar ik kan nou niet echt iemand erop vinden die gothic is... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*schenkt mooi meisje een glaasje dubbelfriss in* (ja je naam is zo moeilijk schrijven) even ontopic. we hebben al zo vaak dit soort topics gehad dat er niet meer normaal op gereageerd wordt... |
Citaat:
*dubbelfrissclub* |
Vervelend meid,pas je op voor psychisch letsel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slotje? |
Citaat:
o hoi Marina:D ik ben Marte Citaat:
|
jaw ikke!!
*steekt vingertje op* |
Citaat:
ontopic: slotje lijkt me een jofel(:D) plan |
Citaat:
en meis de topicstartser. punkers hebben dit hele drama ook mee moeten maken, misschien kan je bij hun in therapie? |
Citaat:
|
Citaat:
Ja! :p |
nu heeft Marina haar post verwijderd :|, naja, goed hoor :)
we hebben de S we hebben de L we hebben de O we hebben te T. S.L.O.T SLOTJE :D |
go go go!! wij willen slotje! wij willen slotje!!
:o |
Citaat:
slotjeslotjeslotjeslotje :mad: :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meid, laat ik het zo zeggen
Echte goths letten daar helemaal niet op, omdat ze weten dat de echte gothic toch wel underground blijft |
igoohoho wat zijn we zielig ,nu ben je geen alternatieving meer, vieze aandachtrekker.
|
ghehe.. doewt me denke aan een tijd trug in helmond.. kome een paar meisjes (type: modemensjes van een jaar of 11/12 ofsow) op rolschaatse aan.. 1tje daarvan had een gothic-achtig truitje aan.. ik sow: "ben jij gothic?"
zij: "weuh.. wat?" ik: "gothic" zij: "was da?" ik: "hmmz.. laat maar dan" :p een vriendin van haar: "jah.. kweetut.. ze ziet er niej uit" maarjah.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |