![]() |
silverchair spullen te koop / gratis
video's:
- Emotion Pictures - Silverchair best of (alle videoclips van eerste 3 cd's) (15 euro per stuk incl. verzendkosten) (winkelprijs: ong. 30 euro per stuk) cd's: - silverchair best of volume one (15 euro incl. verzendkosten) (winkelprijs: ong. 30 euro) singles: - miss you love (b-sides: minor threat, wasted, fix me) - anthem for the year 2000 (b-sides: millenium bug, untitled) - ana's song (b-sides: ana's song acoustic) (alle 3 voor 7,50 euro incl.) (per stuk 3,50 euro incl.) (winkelprijs: gewone prijs cd singles) en ik heb ook nog wat posters, die mag je er wel gratis bij hebben. ik heb ook nog interviews en volgens mij nog cassette bandjes met zeldzame liedjes/interviews. die cassette bandjes zijn gratis, maar je moet wel verzendkosten betalen. |
hhhmmz 15 euro voor die cd heh ...*denkt na*
wat voor posters heb je nog? groot klein dik dun whateveR?! aanschouw mij maar als nog twijfelende misschien-koper :D) |
Ik denk nog even na over die video Silverchair best of
|
Die video's zijn nog zo goed als nieuw dus ik ga er echt niet minder voor vragen.. je betaald je sowieso al de tering omdat die dingen geimporteerd zijn maja.
Ik heb voornamelijk kleine postertjes uit Amerikaanse bladen. Maar niet veel meer hoor. Ooit had ik er 30 ofzo. silverchair best of cd is ook zo goed als nieuw, ook 2 x gedraaid ofzo.. enige voordeel is: je hebt veel b kantjes op cd. dat album bestaat uit TWEE cd's he.. dat t ff duidelijk is.. daarom was ie ook zo duur. voor de rest is het gewoon ongelooflijk sneu van de platenmaatschappij om een best of cd uit te brengen. |
woei ik ben geinteresseerd in de posters...zou k die van je over kunnen kopen? hoeveel zijn t er enzow?
|
Citaat:
maja ik kijk nog wel ff hoeveel het zijn enzo. |
Citaat:
Die cd wil ik wel, ik stuur je wel een mailtje, als ik zin heb ofzo :| :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik stuur je wel een meeltje, riotgrrl (y) |
silverchair fans zijn lievige mensjes :)
ik ben niet echt fan meer, maar Neon Ballroom blijft gewoon mooi. ik hoop ze ooit nog eens live te zien.. ik heb ze al 2 x gemist. 1 x was het mijn schuld en de andere keer was dit jaar lowlands omdat daniel artritus heeft. |
Citaat:
Ik was oowk superblij dat ze op LL zouden komen, maar nee t gaat weer niej door hoor...*zucht* :rolleyes: :( Nahja LL was toch wel cool, maar toch erg zonde van Silverchair.....hoop dat ze snel naar NL komen...maar dat zal wel niej... (n) :( Als ze wel komen ben ik de eerste die een kaartje koopt :p :D |
Toevoeging aan lijstje:silverchairboek!
Er missen volgens mij wel 2 bladzijden ofzo.. Voor de rest is ie nog best mooi. 10 euro incl. verzendkosten. |
Citaat:
|
riOtgrrl , je hebt meel :)
|
Citaat:
maar dat boek is al verkocht.. sorry. |
Ik koop die videoband niet, sorry
|
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor :)
|
geld is gestort :)
|