![]() |
ergernis nummer
Welk liedje beschouw jij op het moment als het meest ergelijke nummer, dat je dus echt NIET kan horen, en je je kapot irririteert als je WEER dat nummer hoort.
|
de ketchupsong
en een liedje dat selfish heet .. artiest onbekend maar 't staat in de top40 |
Op dit moment geen eigelijk.
|
dat ducktoy nummer... whaaaaaahhhh ik snap niet dat mensen daar moedwillig naar luisteren!
|
een of ander nummer van nelly en een wijf die er ook heen zing ...i wanna take my clothes of ...of ziets jesus als ik dat hoor op m,n werk ga ik maar ff naar de plee want ik schijt op dat nummer :)
|
tu es foutu ofzo? staat in de top 40
enneh.. hmm ff denken, ja die selfish van sita, en dat nieuwe liedje van k-otic, en die van britney spears bah |
zag laatst een clip op mtv ofzo, met een draak van een negerin, met zo'n gore paardebek truth hurts ofzo het nummer heette addictive , daar erger ik me pas aan....
|
Citaat:
die vind ik koel :| :o |
Ik erger me niet echt aan een nummer. Ik erger me meer wanneer mensen gaan proberen mee te zingen met de backstreet babies of gaan proberen mee te dansen met las ketchup.
|
the ketchup song... arrgghh.
verder niet echt.. of ja, elk liedje van britney spears. (zusje luistert er te vaak naar... argh.) |
Nelly - it's getting hot in here
en dr was nog zoown liedje, maa ik heb geen flauw idee hoe het heet.. |
Een nummer met de tekst: I am not your casanova...
Geen idee hoe het heet en van wie het is maar als ik het hoor ben ik in staat nekken te breken! |
Citaat:
Kom eens online! |
Citaat:
|
die ene met dat kutmelodietje.
|
het begin van de clip van Ashanti ft. Ja Rule
zit ze zo op zn hiphop'ns te praten, en dan kan ze het niet eens... "yo waz happ'nin'? so i see ya latah up in da hood, it's murdaaah, fo shooo"' ofzo... |
Citaat:
|
nelly begint me toch echt bijna fataal te worden. Maar verder ligt mijn ergernisgrens vrij hoog.
|
Citaat:
|
ook ketchup song :mad:
|
Citaat:
Maar ehm. Zegmaar alle muziek die over onze supermarkt radio gedraaid word :| (superdeboer) Echt heel irritant... Verder luister ik geen radio (muv kinkfm) en kijk ik geen muziekzenders. Dus ook weinig om me aan te irriteren. Life is simple ;) |
Citaat:
Maareh, een nummer wat ik niet kan horen....naja, eigenlijk zien is dat drunkenmonkey......triestig gewoon... |
drunkenmonkey ofzoiets
|
Citaat:
voordat iemand een grappige opmerking maakt: NEE ze zijn niet te koop |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k@#@#$@#$herrie van die t#$@ f#$ kan#$ hoere#@$ destiny's child.
|
ketchup song
|
Die nieuwe van Celine Dion :( (n) Daar krijg ik echt jeuk van.
|
Jive Jones (n) en dan met name die clip... *bah*
|
Nog een toevoeging: Atomic Kitten verkracht Blondie (need I say more??)
|
britney spears met alles maar die laatste is ook errug zeg.....boyss! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: wij zeggen*kots*
|
Citaat:
en alles van bozzywoozy natuurlijk en ketchup song en dronkenaap |
Citaat:
|
Alle nummers van Def Rhymz. Wat een vies, vulgair, vunzig kereltje is dat!
1 woord: BAH!!!!!!! |
Citaat:
Ik word niet snel agressief maar als ik die mannen tegenkom dan gaan er klapjes vallen.... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
ketchup song!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHH!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
Def Rhymz is cool.......hij neemt zichzelf tenminste niet zo serieus als al die gan$taz |
immortal - my dimension
heb em te vaak gehoord vandaag :rolleyes: |
mzzzzzzzzzzz tante julia (repeat) :o
|
ketchup song idd.. tolerantiegrens ervan is ehmz.. gewoon weg, niet eens meer ver weg maar totaal compleet WEG
en tu es foutu, ik haaaaaaaaaaat accordeonnetjes :mad: ennem..verder..nòg niets.. maar het wordt wel weer tijd voor verse clips die na een tijd gaan irriteren ;) :rolleyes: |
Citaat:
|
Ketchup songggggggg ! :mad: :mad: :mad: ARghhhhhhh ! krijg spontaan schurft van dat nummer :(
En die geripte shit van dronkeapie is ook erg :\ |
nelly = zwaar irritant, wordt je ook erg mee dood gegooid.. en waarschijnlijk nog wel meer nummers, maar die weet ik nu even niet. ik slaap dan ook half, erg veel hersenactiviteit is er bij mij niet meer :)
|
alles van Jan Wayne, vooral de stukken dat die kneus er wat doorheen zegt
|
owja ik heb ook een stierekloteninsphincterontlastingsbebloeding hekel aan POP-JAWA muziek.
|
als atomic kitten met Tide is high komt, krijg ik een slappe piemel
|
alles van jive jones.. enge enge gast..
|
Nelly - hot in herre en eminem - without me zijn IIIIILLLLLLLLLL!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |