![]() |
Final Fantasy 8
wie van jullie heeft Omega weapon verslagen ?
ik wel btw waarom wel/niet ? ik wou gewoon alle sidequests gedaan hebben hoe ? ( welke voorbereidingen ) sorry heb ff geen zin om mijn strategie uit te leggen, als ik toch niet zeker weet of iemand het wil horen. hoe lang duurde het gevecht? half uurste kan ik me herinneren (niet langer) |
|
omega weapon/?
que??????.. |
Geen id, is alweer een tijdje terug.
Maar het had iets met die onoverwinnelijkheids drankjes te maken, en natuurlijk veel aura's op squall gooien. Zonder Lionheart maak je weinig kans. Net zoals je Knights of the Round nodig hebt voor Ruby & Emerald Weapon in FF7. |
pff ik heb hem 100 keer geprobeerd en ik krijg hem nie en ik heb alle beste dingen
:-s |
he was no match for me! Lionheart, Shockwave pulsar en veel hero's en natuurlijk recover....alleen een beetje kut als ie Terra break cast en je heb geen hero........
|
mijn geheim is Phoenix pinion minstens 1 keer gebruikt hebben en luck-junction op ieder popje
|
Ja, maar voor mij was het al helemaal makkelijk... ik zette gewoon een doubles multiplier op mijn el toro piones de quadra, en floeps! uitgespeeld!
|
Ik heb Omega in een kwartier verslagen, ik had 3a4 keer de lionheart attack(renzokuken). Dit was dus snel gedaan. Volgens mij krijg je eerder de lionheart attack als je zo snel mogelijk op trigger drukt wanneer dit moet. By the way, als je hem hebt gebeat krijg je een felicitatiescherm in de tutorial(omega proof).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |