![]() |
Jij, ik, nooit wij......
Toch wel maar ook weer niet
Ik draag je in mn hart geluk met heel veel verdiet Nog veelste apart Ik wil zijn waar jij heen gaat Altijd, hand in hand In de regen op de straat liggend in het zand Maar jij wilt niet niet met mij ook jij hebt te veel verdriet jij, ik, nooit wij :( |
??? Niet mooi??
|
Oke nog een dan..........
De wegen van liefde zijn vaak heel zwaar soms ook zelfs heel onbegaanbaar Maar ik ben niet bang en loop gewoon door Want ik wil daarheen en ga ervoor Ik ben al drie keer gevallen Over twee kuilen en een kei Op weg naar mijn doel Want mij doel dat ben jij....!! |
veelste? Moet dat niet 'veel te' zijn? Ik vind het veel te gerijmd, ik vind de laatste zin, tevens het einde niet echt mooi, het is te simpel en verder beetje cliché...
dat er geen reacties zijn, betekend niet dat het niet mooi is. Men post alleen gedichten en reageert bijna niet. Soms helpt het om zelf ook veel reacties op anderen te geven... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dit ook wel heel erg simpel. Je gevoel ligt er niet in, het lijkt of je alleen hebt gezocht naar rijmwoorden, en daar de volgende zin mee heb gemaakt. Probeer te verwoorden wat je voelt en denkt, en minder aan het rijmen te denken. Je eerste gedicht vind ik wel erg mooi.. xxx |
Citaat:
Je lijkt Rien Vroegindeweij wel.. |
nou ik vind ze wel mooi!!!!
xx veertje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |