![]() |
Wie heeft er een playstation 2? mbt ombouwen.
Ik wil misschien een p2 kopen alleen wil ik em wel laten ombouwen (is IETS goedkoper als je begrijpt wat ik bedoel http://forum.scholieren.com/wink.gif)
alleen heb ik gehoord dat er een groot risico van NIET slagen is met het ombouwen, en dan ben je je console kwijt oftewel 1 rug... (haal em toch wel bij de macro).. maar weet iemand daar meer van? ombouwen van p2´s? |
niemand?! fok!
|
Ik heb een ps2 maar niet omgebouwd en over dat niet veilig zijn heb ik ook wel van gehoord maar weet er niet veel van. Ik ga hem ook niet ombouwen omdat ik tegen illegale softwareproductie ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige mensen hebben geen leven...
|
150 piek per spel?niet beetje veel centjes? K 1X per maand kan ook wel opbrengen ,maar het blijft veel geld voor een spel.
Ik ehb wel site gevonden waar een chip te bestellen is vor je PS2 nl.: http://www.modchip.com/ps2/order.htm je moet natuurlijk wel een creditcart hebben das wel weer matig GIAS |
Ik heb een Amerikaanse Playstation.. en de nieuwe compacte versie.. maakt dat groot verschil als ik die in Nederland om wil bouwen?
|
mooie up
|
Och, ken nuttelozedere. Anyhoe, als je Europese spellen wilt spelen lijkt me dat wel zo handig ja :)
|
Citaat:
|
ik heb een ps2, maar laat hem niet ombouwen.
heeft zo wel z'n voordelen, want je speelt eerder het hele spel uit. Heb wel gehoord dat er harddisks zijn voor de ps2. Waar en hoeveel het kost weet ik niet. |
De games die hier niet uitkomen speel ik gewoon op de computer. :)
|
Citaat:
Ik wil mn PS2 best laten ombouwen..maar de bedrijven die de garantie bieden die ik wil die zijn stervensduur...(ik wil nl een nieuwe PS2 als ze em verkloten...) en veel van die 'mannetjes' vertrouw ik niet :) en veel bedrijven/mensen die het willen doen vragen meer poen omdat ik een Versie 3 PS2 heb... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |