![]() |
Commando's II
heeft iemand het al?? zoja, een vraagje.
bij missie 2, nadat je de radio hebt gebruikt kom ik nie verder, teveel vijandige ventjes. iemand nog tips hiervoor? |
leg die ton(met buskruid)+ die andere bom bij die ingang (waar ze vandaan komen)
komen ze eraan schiet je op de buskruit. blijven er ongeveer nog 2 ventjes over en die schiet je gewoon neer ofje onsteekt die anderebom.. (je moet ook 2 mijnen op de weg leggen voor de tank) suc6 ermee |
Citaat:
|
Ton met buskruit staat naast het huisje met de radio. Lijkt eigenlijk meer op een vat olie ofzo zenne, maar het ontploft wel lekker http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
|
dat is missie 2 helemaal niet aap
in missie 2 moet je die duikboot jatten |
Citaat:
|
okeej, dat vat buskruit heb ik verplaatst, ik leg die bom ernaast, en die mijnen een stukkie verder op, maar zodra ik die bom laat afgaan, vliegen die mijnen ook de lucht in waardoor die tank niet dood kan en ik mission failed krijg.
weet iemand iets waardoor die mijnen niet afgaan? |
Er zijn 2 trainingsmissies en 10 gewone (en een aantal bonus), en die duikboot is pas in de 2e "echte" missie...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WOEI!! Nog 2 uur en 39 minuten en dan heb ik CD 1 van Commando's 2.
Dan nog 8 uur wachten en dan heb ik de 3 CD's. WOEI!! |
ik ben `m NU aan het instaleren
|
Citaat:
|
AARRRGGGHHHHHHH
LOCAL -> Connecting to (213.112.162.215). ERROR -> Connection timed out. ERROR -> Connection closed. |
Citaat:
|
als je het download hoeveel MB is dat dan ongeveer?
BTW ik wacht totdat hij op PS2 komt. |
ee Rhinus waar ken je dat spel halen anders mail me ff als je het hier niet wil zeggen
|
Citaat:
Als jij het weet, mail jij mij dan? |
Ga naar www.hotgames.com
CODE`S! |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Wishmaster008 (27-10-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
2)zet vat met buskruit zo, dat je erop kan schieten en snel terug in cover kan kruipen. (cover bv bij plaatsje waar de GI Joes zitten) 3)gebruik die bom als je ze echt nodig hebt, maar leg die mijnen nog niet 4)alle soldaatjes dood? leg mijntje op de weg 5)tankje komt eraan en gaat eraan (als het over je mijntje rijd tenminste) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |