![]() |
schoon en saai
ff n paar gedichtjes geschreven onder schooltijd,ik had ineens weer eens inspiratie
tijd de minuten verglijden als uren voorbij is dit wat ik wil of is dit zoals gij zei, een veel te moment dat verglijd voorbij als gelde een eeuwigheid in mij de eentonigheid van het even de saaiheid van zonet, zoeven alles glijd uiteindelijk voorbij als gelde een eiwigheid in mij schoon wit het blad als sneeuw zo wit is zo schoon als kan zal het vergaan zo blijft er dan een herrinnering aan t pure wit dat zat al aan de onderkant gemaakt door de natuur zo schoon zo wit zo puur een contrast met de bovenkant van t blad groezelig en groen |
Ik vind ze beide niet goed. De tweede ietsje beter omdat ie iets logischer lijkt dan de eerste maar ook nauwelijks de moeite waard, sorry dat ik het zeg.
Het taalgebruik klopt niet. >verglijden als uren voorbij In verglijden zit al voorbij.. het is voorbij glijden of verglijden.. de combi kan niet. Leest zwaar ongemakkelijk omdat er op veel plekken komma's missen. ook deze zin: >het blad als sneeuw zo wit is zo schoon als kan is vrij moeilijk te begrijpen. xxx-jes |
ik weet dat ze moeilijk te begrijpen zijn maar dat hoort er gewoon bij nu, ik kna er nix aan doen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |