![]() |
Iets te doen tegen een erg vast zittende hoest?
Wat raden jullie me aan?
|
Hoestdrankje halen bij de apotheek/drogist. Als het te lang duurt ff langs de dokter.
|
Citaat:
|
moet je als je gaat slapen
En warme natte doek met azijn om je nek doen. En dan een plastic zak erom heen zodat niet je hele bed nat is en dan gaan slapen (ligt niet echt lekker maar helpt wel) |
Citaat:
|
Van die stank heb je helemaal geen last en die plastic zak zit gewoon helemaal om die theedoek dus die komt niet om je kop. En de volgende dag gaat het al veel beter dus het is WEL een juiste manier
|
Warme melk met honing..! Dat helpt echt..! http://forum.scholieren.com/smile.gif Ik heb het 1 x gehad.. Ik lust absoluut geen melk, maar mijn keel deed zo'n pijn en alles zat zoooo vast.. Echt, het hielp gelijk..
|
jazeker!!!! een pilletje genaamd BISOLVON. Dat is een slijmverdunner (is er speciaal voor). Dat ding is echt geweldig, sinds ik het ken ben ik nooit meer zwaar verkouden. En t heeft praktisch geen bijwerkingen, tenzij je er allergisch voor bent natuurlijk.
-x- Alicia |
daar heb je zo'n speciaalhoestdrankje voor, hoe heet 't ook weer? euh... kom d'r niet op, maar in de apotheek/drogist kunnen ze jewel helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fik dacht iet miraculeus maar as ge u goed verzorgt ofzo van dingen in dienen aard, wel in 99% van ed gevallen gade dan wel everap een effect (zo niet rapper krijgen) toch bij mij zenne... nie echt de moeite om er pillen voor te slikken mijns inziens |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |