Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   internet elke 10 min offline (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=225608)

Beyoned 23-09-2002 11:00

internet elke 10 min offline
 
heyz ik heb een internet verbinding van @home
sinds 3 dagen agat die om de 10 min offline

al geformateerd,netwerk kaarten opnieuw geinstaleerd,nieuwest drivers ect nix helpt

als ik op internet zit dan doet die 10 min dan gaat die offline
ga ik naar winipcfg doek ik alle veniuewen doet die het weer 10 min

enz.enz.enz

iemand een oplossing?

(hij zget wel dat ik een lease heb van 2 dagen!)

Triloxigen 23-09-2002 11:12

heb je gechecked of het niet aan @home ligt

Beyoned 23-09-2002 11:13

Citaat:

McLaren schreef:
heb je gechecked of het niet aan @home ligt
nog niet moet ik nog bellen
ik denk trouwens wel dat het aan hun ligt

heb in 1x een ander ip als maand geleden (toen voor laatst gecheked wat me ip was :S)

Martin 23-09-2002 11:37

Heb je toevallig een motorola modem en zit je in zo`n testgroep? Dan kan het kloppen.

Die modems en software zijn namelijk niet goed.

Beyoned 23-09-2002 12:00

Citaat:

chatfreak schreef:
Heb je toevallig een motorola modem en zit je in zo`n testgroep? Dan kan het kloppen.

Die modems en software zijn namelijk niet goed.

nu in ned?:S

Martin 23-09-2002 12:50

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
nu in ned?:S
Er is een kleine groep @HOME gebruikers die een testmodem heeft gekregen, een witte, verticaal staande modem van motorola. Er zijn wat problemen met de hardware EN met de software. Daar kan het aan liggen.

Een andere oplossing is het volgende:
[list=1][*]Haal de stekker van de kabelmodem uit het stopcontact[*]Wacht 15 minuten[*]Doe de stekker er weer in[*]Wacht 10 minuten[*]Controleer of de modem in de ONLINE status staat[*]Start de computer op en probeer de internetverbinding uit[/list=1]

Beyoned 23-09-2002 12:52

Citaat:

chatfreak schreef:
Er is een kleine groep @HOME gebruikers die een testmodem heeft gekregen, een witte, verticaal staande modem van motorola. Er zijn wat problemen met de hardware EN met de software. Daar kan het aan liggen.

Een andere oplossing is het volgende:
[list=1][*]Haal de stekker van de kabelmodem uit het stopcontact[*]Wacht 15 minuten[*]Doe de stekker er weer in[*]Wacht 10 minuten[*]Controleer of de modem in de ONLINE status staat[*]Start de computer op en probeer de internetverbinding uit[/list=1]

we hebben al 1.5 jaar opf 2 jaar kabel gewoon normaal
internet doet wel maar mah 10 min

Maradinus 23-09-2002 13:12

Citaat:

chatfreak schreef:
Heb je toevallig een motorola modem en zit je in zo`n testgroep? Dan kan het kloppen.

Die modems en software zijn namelijk niet goed.

wij hebben ook een motorola moden alleen dan van chello we hebben nu 5 maanden kabel 1 keer een heel weekend geen internet maar tot nu doet hij het goed :D:D

PS wel klote voor je

Martin 23-09-2002 13:17

Citaat:

Maradinus schreef:
wij hebben ook een motorola moden alleen dan van chello we hebben nu 5 maanden kabel 1 keer een heel weekend geen internet maar tot nu doet hij het goed :D:D

PS wel klote voor je

YES, ik heb net weer even aan de telefoon gehangen en we krijgen Wééér een nieuwe modem.....


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.