![]() |
die hollandse joint van een paar eeuwen geleden
was vanochted op het rtl nieuws
ze hadden gevonden dat de hollanders een paar eeuwen geleden ook al aan het blowen waren maar dan met nootmuskaat en nog iets in een pijpje weet iemand hier iets van? wat het 2e component is en of het echt effect heeft misschien makkelijker/goedkoper als je voortaan je zooi uit de supermarkt kan halen :) |
Mmmm, nootmuskaat = geen goed idee.
Krijg je vaak bad trips enzo van, schijnt. Geef mij maar gewwon wiet, hash, stuff, skuff of iets wat daar een beetje omheen hangt, da's bekend terrein en veilig. Maar goed, 'k kan er wel mee instemmen dat je alles een keer geprobeerd moet hebben. Waarom vraag je niet wat de indianen of de aboriginals in hun pijp doen? Denk dat je daar een stuk lijper van wordt. |
Citaat:
"laukrie", of iets wat daar op lijkt, is het wel lekker... het werkt iig "geestveruimend" volgens het nieuws dus |
in de oudheid gebruikten ze al allerlei van dat soort dingen, er zijn zoveel planten en vruchten enzo waarmee je dat effect kan bereiken.
dat wat het meeste op blowen lijkt deden ze gewoon door het op het vuur te gooien en de dampen/rook in te ademen. X |
Citaat:
|
Nootmuskaat en laulierblad ofzo toch?
|
Citaat:
is het aan te raden? wat zijn de verhoudingen? iemand toevallig ervaring? |
Geen idee over hoe en wat.
Maar over nootmuskaat weet ik wel: Bij 5 gram krijg je er al gigantische koppijn achteraf, en je voelt je lichtelijk dronken. Zoek maar eens op 'nootmuskaat' op dit forum. Over laurierblad weet ik niets.. |
Aardbeien thee van Pickwick! :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |