![]() |
Steiltang
Hallo,
Ik heb krullend haar van mezelf, en ik wil het graag af en toe steil hebben. Ik denk erover om een steiltang te kopen, maar ik wil graag eerst even weten wat de ervaringen met zo'n ding zijn.. Beschadigd het je haar of niet? En werkt het echt zo goed dat je krullend haar er helemaal steil mee krijgt? |
Ik hoorde van iemand dat je haar erg droog wordt van zo'n steiltang, dus dat je hem niet te vaak moet gebruiken.
Waar je hem kan kopen weet ik ook niet, ik ben zelf ook een tijdje op zoek geweets naar zo'n ding maar ik heb er nergens een gezien. |
Het zal vast niet goed zijn voor je haar.. maar bij mij werkte et wel goed... tis alleen wel ff 'n ander gezicht hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik zelf ook zo'n steiltang en hij werkt prima. Het wordt niet superstijl, maar stijl met een beetje slag.
En een krultang kan je ook gebruiken ;) |
Citaat:
Maar wordt jouw haar niet droog ervan? En hoe vaak gebruik je hem? |
Ik heb het 1x gedaan met de tang van iemand anders. Het is het beste om eerst wat mousse te verdelen over je haar (niet teveel). Eventueel nog na sprayen met wat haarlak, dan gaat het minder snel pluizen.
En met een regenbui ben je natuurlijk de sjaak :D |
Citaat:
|
is vind het te styl worden, dan wordt t echt helemaal plat.
|
Ik heb dus stijl haar en wil er graag een slag in, krijg ik dat voor elkaar met een krultang? enne... wordt je haar er dof van? blijft het goed zitten?
|
Gebruik een strijkeizer, deden meisjes vroeger ook :)
|
Citaat:
Jij gaat je kleding toch ook niet op een wasbord wassen, terwijl je voorover in de beek leunt? Nee, koop dan een krultang. Beschadigd niet (althans, minder dan de chemicalien)... |
Citaat:
Maar uhm, bij de Kijkshop kun je ze volgens mij idd kopen. |
1 pak een strijkrek (?)
2 pak een strijkijzer 3 pak een oud laken 4 leen een vriendin 5 leg je hoofd op de strijkbout 6 leg doek op je haar 7 laat vriendin met strijkijzer over je het laken strijken en tadaaaaaa stijl haar :) |
dat was dus GEEN grapje
|
oh en ik heb ook een stijltang van de kijkshop (philips wit paarse) maar vind t een beetje een kreng, kunt er ook mee krullen enzo, wel geinig, maar strijkijzer werkt echt beter!! Oh en surinaamse afro winkels verkopen ze ook!
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jahaa! Precies wat mn vriendin ook doet, ze is echt zo'n tiep dat alles met haar haar doet. Ik herinner me nog dat ik dat echt RAAR vond, straks krijg je nog van die brandwonden op je hoofhuid... :( maar het was wel gelukt en heel mooi geworden, veel beter dan met een steiltang ofzo. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
jaja |
Ik heb een Carmen Straight & Wave steiltang. Werkt waanzinnig goed, maar er is geduld voor nodig. Ook geld, bij de kijkshop kost ie 36 euro (weet iemand hoe je een eurotekentje maakt met de 5?). Maar als je ouders een FreeBees kaart hebben kun je vette korting scoren! Haha in mijn geval kostte hij nog maar 13 euro. Dat scheelt lekker. Het is niet echt goed voor je haar, maar het werkt met stoom (je moet er water indoen) en als je het niet dagelijks doet is het geen probleem.
|
ach stijlen is sowieso slecht, stijltang of strijkijzer:P
|
Citaat:
|
hee een meisje bij me uit de klas heeft dit ook gebruikt. :eek: haar haren erna waren heel mooi, maar toen ze het haar weer gewassen had, had ze niets dan alleen maar spuis en dat heeft een tijd geduurd voordat ze weer mooie krulletjes erin had.
en haar haar is hier ook van beschadigd, maar ik denk dat dit er maar net aan ligt in hoeverre je krullen hebt van jezelf, als je slag in je haar hebt ofzo zou ik het wel doen. |
Citaat:
nee, ipv strijkplank beter je handpalm gebruiken (met een handdoek dr over natuurlijk) ohja en stijltangen zijn ook bij de blokker en kapperswinkeltjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |