![]() |
Hash en wiet: verschil in werking.
Na meerdere malen hash en wiet joints te hebben gerookt ben ik tot de conlusie gekomen dat er een degelijk verschil bestaat tussen het effect van een hashjoint en een wietjoint. Door deze tests nog wat verder uit te werken en alvolgens alle resultaten nog eens te controleren, wil ik jullie dan ook vragen om mij jullie bevindingen te openbaren. Dan kan ik de vergelijkende kwestie toepassen en de gegevens in mijn notulen opnemen. Bij voorbaat dank... :D
|
oke
zie het zo 10 verschillende fases stoned zijn die zijn er bijv. met hasj moet je eerst langs 1,2,3,4 en 5. met weed begin je al bij 5 1 fase, is ook een heel ander gevoel dat is het verschil, |
dat je daar op je 20e al achterkomt joh :p
misschien moet dit in nieuws&actualiteiten ? :D |
Mijn persoonlijke bevindingen
Wiet: sneller stoned moe depri zwaar duf melig paranoia Hasj: minder snel stoned high artestieke ingevingen honger dorst relaxed moe |
mijn bevindingen:
wiet: slapen hasj: misselijk :p |
Wiet: :D
Hasj: euhm... ook :D Maar ik vind dat wiet iets "dieper" gaat, meer "spiritueel", heb nog nooit gehoord dat iemand een trip kreeg van hasj... Oh wacht even...ik...nou ja, half...maar toen had ik het niet gerookt, dus... Hasj vind ik iets lichamelijker... Maar ja het is voor iedereen anders. |
hmmz... het hangt er ook vanaf of je et puur doet of niet...
ik vind zowiezo wiet lekkerder... maar hash op zen tijd is ook lekker :) |
Citaat:
Ik vind hasj spiritueler als wiet. |
hehe
spirutueler... geen hasj trip :D maar zoals ze idd zeggen het is hoe je het ervaard maar hasj = eerst high, rook je flink door stoned weed = meteen stoned alleen je kunt het steeds anders ervaren |
eigenlijk is het een retorische gang van het leven...
alleen moet je het anders zien, omdat het anders is. en wat zo is dat is zo en dat moet je bij het verschil goed zien... het belangrijkste is, hoe je je voelt... ... |
Citaat:
Met wiet heb ik dat nooit zo gehad (wel grappig als je muziek luistert en dat je zo stoned bent dat je denkt de vingers op de basgitaar te kunnen horen :D). |
Citaat:
Daarbij moet wel gezegd worden dat ik eigenlijk wel altijd wiet heb gerookt en ik ben nu dus een beetje overstag ben gegaan omdat ik hash eigenlijk ook wel heel erg lekker vind. Maar zoals ik eigenlijk al had gedacht zie ik hier allemaal andere ervaringen. Dus mischien licht het effect dat je krijgt wel aan de persoon wie je bent. En daarnaast heb ik in stonede buien al zo vaak gefilosofeerd over verschillen tussen wiet, purple,hash, door een pijpje of niet en ga zo maar door. Jullie zo te zien dus ook. (y) |
Citaat:
Gaan wij n keertje roken? :D |
Wiet: Lacheriger, duf, slaperig, droge bek.
Hasj: alerter, schrikkeriger. Als ik hasj heb gerookt is het heel druk in mijn hoofd. Allerlei beelden en flitsen door m'n hoofd. |
Citaat:
Al hebben ze in Utreg wel superkleine pure klare jointjes voor 5 euro's p/s. Die grote koffiieshop in het centrum. Vuile naaiers. Ohja, Wasp. Al die flits'n en beeld'n in je kop leidt vaak tot creativiteit, kunstzinnigheid en het zogehete filosovies denken. Bij mij kan er altijd wel een flitsend beeld bij. :D |
Citaat:
En ik rook vooral donkere hasj.. :) |
Citaat:
Die flitsen bedoelde ik ook als positief zijnde. :) Ik rook liever hasj dan wiet. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |