![]() |
www.emogame.com
hehe echt grappig spel.
The get up kids zijn ontvoerd en worden op brute wijze verkracht door Steven Tyler van Aerosmith. Je kunt kiezen uit 6 verschillende personen om hun te redden. O.a. van at the drive-in, bright eyes, hot water music. Ziet er echt grappig uit .Je moet op een keer ook een emo quiz doen Kijk maar eens wat jullie ervan vinden. |
kzal eens kijken :D
|
ziek
|
Goh, wist niet dat Bright Eyes ook onder " emo" valt. Dan luister ik met enige regelmaat dus met veel plezier naar dit genre terwijl ik van mening was dat het hele emo-gebeuren niet echt mijn ding is. Moraal van het verhaal: zelfs uit een hele foute, idiote post valt nog wel wat te leren :D .
|
Citaat:
|
de intro is niet zo erg cool, beetje vies en niet zo grappig
het spel gaat wel, zit nie veel ranzigheid in, je moet een beetje slechte emobands afschieten enzo...en er word veel slappe tekst in gebruikt over emo cliché's ik ben slecht in spelletjes dus ik ben al weer te vaak game over gegaan dus ik geef het op.. *emohuil* :rolleyes: |
Unable to Fetch Domain
The requested URL cannot be loaded. pardon? |
Waarom zou ik nou zo'n f*ckin emoband gaan redden? Laat die Steven maar lekker zn gang gaan!
|
Citaat:
ASJEBLIEFT hey |
ik was gister bij act 2 toen mn broer hem uitzette, maar nu doet ie het niet meer....kijk dat vind IK nou gothic!
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik ben op niveau!) |
site down?
|
WHAAAA hij doet het niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |