![]() |
Vanavond Brad Pitt in Friends!!
Wie gaat hem spotten?!
|
ik! :)
|
Is ie met of zonder baard? :D
|
Schijnt een hele komische aflevering te zijn :) Can't wait!
|
Gak matrix Kijken
|
Citaat:
(hart van nederland :mad: :mad: :mad: :mad: ) |
Ikke kan niet kijken!! :( :(
Maar ga ff vragen of mijn broertje ofzo het wil opnemen.. zullen ze vast niet doen.. maar okej. Ik wil het zooo graag zien. Heb een klein stukje in de reclame gezien.. en het was echt leuk!! |
jaaaaa zeker wel! :) *niet om brad pitt trouwens* :p
|
Citaat:
|
leuke aflevering!
|
vanavond al!? Ik dacht morgen (want dat stond in de fancy van het kleine zusje van een vriendin van mij ..kutsmoes..
|
Jaaaa! Ik neem um op vanwege The Matrix..
Hij zag er zo lievig uit ... (voorstukje gezien) :o :D |
Ik gaat m zekers zien ja, maar da's nie om Brad. Ik kijk Friends altijd. En de Martix heb ik gelukkig op video dus die kan ik een andere keer kijken :D
|
Citaat:
En JAA ikga zeker kijken :) Hij heeft er toch een Emmy voor gehad? |
yessss:D
ik vandaag op school voor de hele klas: "meneer...ik moet u even onderbreken, maar wil toch zeggen dat BRAD PITT VANAVOND IN FRIENDS OP TV IS!!!!" whaha, iedereen het net en het uur vragen ik kijk trouwens elke maandag wel, maar kijk er x-tra naar uit omdat brad meedoet |
Ik kijk altijd Friends om 18.30 en ma. extra om 21.00. :)
Die vroege was opeens weer helemaal terug in de tijd :eek: , maar wel :cool: as usual. :) Die nieuwere was ook leuk (y) We-Hate-Rachel-Greene :D, dat was droog. :p Ja Brad was best leuk in Friends. :) |
Zeg dat eerder! :p ik lees het nu pas...had het gister gezegd :(
|
Ik vond t leuk om Brad te zien, maar vond de aflevering niet zo geweldig. *niet gaan schelden*
|
Citaat:
|
Vond de aflvering juist prachtig!
'I hate her!' en dan Brad Pitts hoofd erbij. Muhaha en Ross: 'You don't have to point. She knows who Ross is.' Whihihi. Ik lach echt dubbel. It's so coooooool :) |
De aflevering was wel aardig. alleen friends heeft niet de soort humor waar brad pitt goed in is. Voor zijn soort humor moetje echt naar oceans eleven.. dit kan hij niet zo goed. de grapjes zijn wel leuk: I brought cake, no fat, no sugar, blabla, no good, throw it away. was wel lollig, alleen hij bracht et niet geweldig... was een beetje fake allemaal. Maar was wel leuk dattie er was.
|
Ja was leuk heb ook goed nieuws hij komt waarschijnliujk terug yeeeee
|
*heeft ook gezien*
|
Citaat:
Maar ach... what the hell, hij zag er goed uit, das het enige wat telt. :D :p |
GEWELDIG!!!!!!! verder hoef ik er nix over te zeggen, punt
xx |
suuuupercool :D
"Will! Take off your shirt and tell us!" wahahahah.. cool! |
had ik al een paar maanden gelden gedownload :p
maar erg leuk inderdaad!!! |
'wat een lol :p
|
het wordt maandag weer uitgezonden hoorde ik! weer de brad-aflevering
*woeii* |
Ik ga kijken! :d
|
het zal mij enen worscht wezen... :rolleyes: :D :rolleyes:
|
Citaat:
in plaats van een gewone nieuwe aflevering?? :confused: |
Citaat:
|
Euh, gebeurd ook niet, tenzij Brad Pit in de aflevering spelen waar ut blijkbaar om een stel dure laarzen gaat die Monica heeft gekocht, en Pheebs via een leerling in de klas van Ross kennis probeert te maken met d'r zang idool ofzo iets... :confused:
in elk geval geen Brad Pitt... :p :D |
Citaat:
idool = sting |
ik zag toch echt een voorfilmpje van de Brad-aflevering :confused: sorry if I'm wrong
|
Ik vond m echt lachen de aflevering!
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dus... :p :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |