![]() |
kleding op baterijen
Ik zag het afgelopen weekend op een feestje.
Kleding op Baterijen. met van die lichtjes en dingen erin verwerkt. ze noemen het Cybergothic. van die Gothic mensen in neonkleur kleding met veel lakleer en dergelijken. is dit volgens jullie en nieuwe stroming? en is dit mooi? Ikzelf vind het niks |
:eek: Had ik dus nog nooit van gehoord :\
Nouja, ik moet het eerst zien, dan pas kan ik zeggen of ik het mooi/lelijk vind.. Mja, ik denk dat ik het niet zo fantastisch vind eerlijk gezegd.. Volgens mij word dat behoorlijk warm als je dat de hele dag aan hebt :\ |
Gothic tot dáár aan toe...maar cybergothic :eek:
|
[QUOTE]gentleman schreef:
Gothic tot dáár aan toe...maar cybergothic :eek: [/QOTE] B'tje afkraken is je specialiteit geloof ik. Vertel me eens, wat is de meerwaarde van je topic? welke nuttige bijdrage denk je te maken met je gezeik? |
Gothic zuigt, Cybergothic zuigt batterij... :cool:
Geintje he ;) |
Wel apart, leuk om te ontwerpen, fijn extravagant. Maar ik zie mezelf er niet in rondlopen hoor :).
|
:cool: imo
|
en als het bliksemt?
|
nieuwe stroming? het is gewoon een beetje een underground 'scene' dus het is niet zo heel bekend maar het bestaat dus al langer
ik vind het geweldig...vooral cybergothicfeesten(cyberia enzo) ....*woei* |
Citaat:
|
ik vind het wel mooi
|
de naam gothic is er alleen in verwerkt om het duister te laten lijken :r
|
best koel al die lichtjes en felle kleurtjes en lak, maar zoals eerder werd gezegd; bestaat al veel langer is alleen niet bekend...
|
Uh owja.. ontopic:
ja best kicke eigenlijk.. kleding enzo .. 'trekt me meer dan middeleeuwse fantasy gothic (y) |
k vinnet wel koel, geeft wel een apart sfeertje, zolang t maar niet te overdreven wordt...
|
is je batterij op sta je daar naakt
|
Zag zaterdag een meisje in de Nul en die had zo'n rok aan. Zag er best tof uit. Was gewoon een lange rechte zwarte rok met lichtgevende strepen, en dan kon ze ook nog instellen of ze knipperden of groen of rood licht gaven :)
En dan met gewoon een zwart truitje ziet het er best leuk uit. |
Citaat:
|
Dat fluorgedoe is tegenwoordig ook cybergothic, toch?
Ik vind t wel leuk mits het subtiel is... Al vestig je je aandacht wel snel op dat bewegende gedoe in het midden van een t-shirt... |
Citaat:
|
jah van de cyberdog :eek:
zaterdag veel gezien van op Gotham ik vind het meer iets voor discomensen |
Citaat:
je ziet het ook steeds meer :) *leuk* *leuk* *leuk* zaterdag op gotham was ik in het knal roze en zwart *hihi* :) |
Citaat:
|
Citaat:
denk dat je me gewoon niet hebt herkent :) |
Citaat:
dat was het gewoon |
Leuk, maar niet te overdreven.
Dat je er een zonnebril bij op moet zetten enzo...:) |
Citaat:
|
in rotterdam is er wel een winkeltje met allemaal van die felle kleding met fluorgele spikes erop enzo.
allemaal van die fluor kleuren iiig, erg hip, allemaal van plastic of weet ik het wat het is dus dat zal dan wel cybergothic zijn? al zie ik het meer als techno/trance uitgaanskleding... |
Jah, volgens mij gaan de techno/trancers en de gothics/industrial/elektro/darkwavers steeds meer naar elkaar toe. In muziek en in kleding.
Best grappig... Niet allemaal, tuluk. Maar de grenzen worden blurry |
Vind het wel lachen.
Ik zou t zelf niet dragen of ik moet in een gestoorde bui zijn (en dat ben ik eigenlijk best vaak :rolleyes: ), maar is wel grappig om te zien. Ik vind het wel leuk dat er mensen zijn die er in rondlopen. Lijkt me alleen niet zo praktisch, eigenlijk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |