Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   waarom zit haar bij sommige mensen ALTIJD goed (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=226017)

charly not 23-09-2002 17:32

waarom zit haar bij sommige mensen ALTIJD goed

waarom zit het haar bij sommige mensen ALTIJD goed. Mijn haar zit over het algemeen nooit echt goed. Of het is te pluisig of het zit gewoon helemaal niet of het ZAT goed, maar door wind, regen, storm en ga zo maar door zit het dus niet meer goed :rolleyes:
DUS vertel... HOE DOE JE DAT? :confused:

S 23-09-2002 17:42

Ik voel me behoorlijk aangesproken ;).

Waxxxxx... That's the secret ;).

halve banaan 23-09-2002 17:44

Citaat:

S schreef:
Ik voel me behoorlijk aangesproken ;).

Waxxxxx... That's the secret ;).

banaan gebruikt murrays en nog steeeeeds zakt het uit :s :p

Dus wax houdt niet alles op zijn plaats.

Esmée 23-09-2002 17:46

Omdat niet iedereen hetzelfde soort haar heeft misschien :rolleyes:

S 23-09-2002 17:46

Citaat:

halve banaan schreef:
banaan gebruikt murrays en nog steeeeeds zakt het uit :s :p

Dus wax houdt niet alles op zijn plaats.

Hmm... Murrays is veel te duur :(.

Taft :cool:.

S 23-09-2002 17:47

Citaat:

Esmée schreef:
Omdat niet iedereen hetzelfde soort haar heeft misschien :rolleyes:
Esmée, wat ben je weer ad-rem :cool:.

Heerlijk :p .

a new noise 23-09-2002 17:54

we zouden ons eigenlijk allemaal kaal moeten scheren
bespaart tijd smorgens -> waren de mensen weer eerder op het werk -> betere economie -> geld naar de 3de wereld -> een betere aardbol

Elektro M.J. 23-09-2002 17:59

's morgens 5 uur aan zitten werken, wassen, hairspray blabla..

alsof ik niets te doen heb :p, ik slaap liever uit! :D

GRRR 23-09-2002 18:21

omdat ik kaal ben

Faery 23-09-2002 18:29

waar je je zoal druk om kunt maken zeg...

Aaaaaart.. 23-09-2002 18:38

Citaat:

Faery schreef:
waar je je zoal druk om kunt maken zeg...
Als je haar maar goed zit ;)

Jules 23-09-2002 18:44

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Als je haar maar goed zit ;)
:D

maargoed ontopic.. ik heb geen ID hoe dat komt, vriendin van mij heeft dat ook altijd, kan ik me echt aan dood ergeren, vooral als ze gaat zitten zeiken dat het 'ééécht niet zit vandaag' .. *grom*

sooz had ook bijna elke dag een bad-hair day..maar nu heeft ze dreads en zit het bijna altijd!!

Scarlett 23-09-2002 19:25

Mijn haar zit of ik er nou uren aan bezig ben of 2 minuten, altijd verward, dus euhmz.. dit is nutteloos. :|

Danique 23-09-2002 19:34

dan moet je zo'n kapsel nemen dat zogenaamd warrig moet zijn, dus als het dan niet zit, dan hoort het gewoon zo ;)

Paranoide 23-09-2002 19:56

Omdat die mensen geen leven hebben en dus vrijwel al hun vrije tijd voor de spiegel doorbrengen.

S 23-09-2002 20:42

Citaat:

Paranoide schreef:
Omdat die mensen geen leven hebben en dus vrijwel al hun vrije tijd voor de spiegel doorbrengen.
Pfiew ploef. Kaf brrr. :cool:

Paranoide 23-09-2002 20:51

Citaat:

S schreef:
Pfiew ploef. Kaf brrr. :cool:
Eh. Okay. :D

Van hetzelfde, enzo.. :D

Black Sugar 23-09-2002 20:53

Dat licht er aan wta je verstaat onder goed zittend haar. De een vind dat de ander zijn haar altijd goed zit terwijl diegene dat juist zelf niet vind omdat die gewoon wat anders wilde met z'n haar.
Tsja, het lijkt dus maar zo.

S 23-09-2002 20:55

Citaat:

Black Sugar schreef:
Dat licht er aan wta je verstaat onder goed zittend haar. De een vind dat de ander zijn haar altijd goed zit terwijl diegene dat juist zelf niet vind omdat die gewoon wat anders wilde met z'n haar.
Tsja, het lijkt dus maar zo.

Eeh... Oke...

:confused:

Nee, dat geldt echt niet altijd.

Zo kan het voorkomen dat jijzelf vind dat je haar mooi zit en dat iedereen anders dat ook vind... Het is niet zo'n ruim begrip zoals 'knap'.

Als je zegt 'dat haar zit goed', kijken de mensen vanuit andere ogen. Ik weet dat dit heel wazig klinkt, maar denk er maar eens over na.

poecilotheria 23-09-2002 21:02

bij mij zit het altijd goed!

(het is tenslotte maar 2 mm lang :D)

Black Sugar 23-09-2002 21:19

Nouja, uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Maar uhm, meestal is het wel zo dat als je tegen iemand zegt "jouw haar zit echt altijd goed, hoe doe je dat toch?" Dat diegene dan zegt "mijn haar zit echt niet altijd goed hoor"
Dan vind ij dus van wel en die ander niet. En die ander vind vaak bij iemand anders het haar altijd goed zitten.

Uhm, met andere woorden: Ik denk dat er maar weinig mensen ijn die hun haar altijd goed vinden zitten, en ik dnek dat er altijd mensen zijn die dat altijd goed zittende haar niet goed vinden zitten..... :confused: Mja, nu begin ik mezelf niet meer te snappen.
Volgens mij snap ik je wel ofzow :)

Ilsje 23-09-2002 21:27

Ik kan me nie voorstellen dat iemand zijn haar elke dag goed zit. Anders, als dat wel zo is, mag die gene me nu bellen!

Embraced Pale Death 23-09-2002 21:39

antwoord:
lang en vet haar

yesss

de goeie ouwe tijd

S 23-09-2002 21:54

Citaat:

Black Sugar schreef:
Nouja, uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Maar uhm, meestal is het wel zo dat als je tegen iemand zegt "jouw haar zit echt altijd goed, hoe doe je dat toch?" Dat diegene dan zegt "mijn haar zit echt niet altijd goed hoor"
Dan vind ij dus van wel en die ander niet. En die ander vind vaak bij iemand anders het haar altijd goed zitten.

Uhm, met andere woorden: Ik denk dat er maar weinig mensen ijn die hun haar altijd goed vinden zitten, en ik dnek dat er altijd mensen zijn die dat altijd goed zittende haar niet goed vinden zitten..... :confused: Mja, nu begin ik mezelf niet meer te snappen.
Volgens mij snap ik je wel ofzow :)

Kom, houden we erover op.

Het verwardt me ;):D.

Esmée 24-09-2002 09:12

Citaat:

S schreef:

Het verwardt me ;):D.

Het is je verwart me :rolleyes: Om even ad-rem te doen :p

Embraced Pale Death 24-09-2002 09:14

Fout, het is
Het verward me.

voltooid tegenwoordige tijd

Embraced Pale Death 24-09-2002 09:16

toch?

*is verward*

Esmée 24-09-2002 09:24

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:
Fout, het is
Het verward me.

voltooid tegenwoordige tijd

Neej is onvoltooid tegenwoordige tijd > het loopt, het verwart, want het werkwoord is verwarren dus zit geen d van zichzelf in :p
Als voltooid deelwoord is het wel 'ik ben verward'
geloof ik :D

Embraced Pale Death 24-09-2002 09:29

isset echt geen voltooid deelwoord?
isset niet ´het beloopt me´
ipv ´het loopt me´

ach, laten we dit topic niet meer verneuken
het verwardt me is iig fout
:D

Esmée 24-09-2002 09:49

Mm ik snap het nu zelf niet meer :D

DarkRaven 24-09-2002 14:15

als ik genoeg tijd heb om mijn haar in model te zetten...zit mijn mijn haar bijna altijd goed :) :p

June bug 24-09-2002 15:05

Ik denk dat het komt doordat je die persoon met dat kapsel gewend bent. Het staat daarom dus ook. Er zijn idd van die mensen die hebben gwn wonderhaar... Is ook irritant, dan denk je: zat mijn haar ook maar zo... Maar je kan er nix aan doen...

(voor esmee en epd: Het is: het verwart me, "het" is 2e persoon enkelvoud, net als "jij". Dat schrijf je altijd met -t. Het is idd onvoltooid tegenwoordige tijd. Voltooid deelwoord is met een -d van verwarD, (de r zit niet in 't kofschip), als in: je hebt me verward. Get it?) (*voelt zich wijs* :P )

Feestbeest nummer 1 24-09-2002 15:20

Uuuhm, tja, waarom? Waarom hebben sommige mensen meer geld dan ik? Tja, that's just the way it is, denk ik.

Mysterons 24-09-2002 15:25

omdat sommige mensen na elke les naar de wc rennen, hun gel en haarlakspray enzo tevoorschijn halen, en is fijn hun haar doen, (en onder de lessen hebben ze een spiegeltje in hun agenda)

S 24-09-2002 16:23

Citaat:

Esmée schreef:
Mm ik snap het nu zelf niet meer :D
Je begreep in ieder geval wel wat ik bedoelde ;).

Milk 24-09-2002 18:17

omdat het bij een ander vaak sowieso beter zit dan bij jezelf..

Black Sugar 24-09-2002 18:32

aaaah, wat verwarrend :confused:

Esmée 24-09-2002 18:34

Citaat:

Nirv@nafreak schreef:
(voor esmee en epd: Het is: het verwart me
DANK U :D

Blubje 24-09-2002 18:52

geen idee hoe dat kan :p
mja waarschijnlijk denken die mensen pcies tzelfde over hun eigen haar, en vinden ze jou haar juist helemaal perfect....fsoow :)

DiSiLLUSiON 24-09-2002 18:59

Citaat:

charly not schreef:
waarom zit het haar bij sommige mensen ALTIJD goed. Mijn haar zit over het algemeen nooit echt goed. Of het is te pluisig of het zit gewoon helemaal niet of het ZAT goed, maar door wind, regen, storm en ga zo maar door zit het dus niet meer goed :rolleyes:
DUS vertel... HOE DOE JE DAT? :confused:

Ehhm.. sommige mensen staan nou eenmaal elke dag minimaal 1x een half uur voor de spiegel. En dat is dan alleen voor het haar hé.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.