![]() |
Vanaf zaterdag 28 sept: Kopspijkers :D
Om 20.05, allemaal nieuwe afleveringen...
Ik ben benieuwd hoe ze dit keer het cabaret gaan doen, dat vind ik toch altijd het leukste, en de opvallende feiten uit de media natuurlijk :D Wat vinden jullie het leukste aspect? :) |
Het cabaret vind ik het leukst :)
|
Komt kopspijkers weer? LEUKKKK! Jippieeeeeeee!
Ik vind alles geweldig. |
Ah vet :D
Alles is leuk aan Kopspijkers.. Maar het cabaret is idd het leukst :D |
Ga dan naar een concert dus dat wordt videotapen. Heb er nu al weer zin in :)
|
Yay!! Daar heb ik nou maanden op moeten wachten :D
|
Ach ja, het wordt wel steeds minder leuk...
|
Wat U & ons opviel en het caberet is het leukste
|
Heb in de nieuwe VARA-gids al gelezen dat we in ieder geval "minister Heinsbroek" kunnen verwachten. Alsof die man nog valt te parodieren, die is al een parodie op zichzelf. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
xx |
Jan Wolkers komt als gast bij het spijkerspel, en hij heeft er al als parodie gezeten... vraag me af of ie die aflevering gezien heeft.
|
Citaat:
|
vet !!!
cabaret is het gaafst maar ik vind die weirde mensen die geintervieuwd (klotewoord:p) ook wel vet vaak |
Citaat:
|
jeuj! :rolleyes:
|
Ik vind Kopspijkers erg leuk en het cabaret is mijn favoriete onderdeel. Daarin verwacht ik zaterdag en de komende weken alle blunders van het huidige kabinet te zien.
|
Cabaret is leuk, verder niet zo bijzonder.
|
eindelijk, na 13 weken zonder Kopspijkers is t weer terug.
weer 13 weken lang geneieten van het cabaret (blijft t leukste onderdeel) ik zit morgen zeker om 20:05 te kijken :D |
Citaat:
|
cabaret
da is ech masterlijk!! Goed dat ik het hier lees dat het weer komt :o |
Weet iemand toevallig wanneer Kopspijkers volgende week weer wordt herhaald?
|
Heb er weer helemaal zin in :D.
Het cabaret is inderdaad het leukst (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
leuk leuk, alleen helft gemist
|
kvond Mat Herben erg goed...en Volkert ook :)
En ik dacht echt dat 1 van de kopspijkerkandidaten per ongeluk die slak zouden verpletteren... |
Neuh, Wolkers sloeg heel zachtjes, dus die kon de spijker niet missen (en dus de slak niet raken) :p
Maar Giphart sloeg met de grote hamer nog mis :D En Mat was geniaal met zn ''overgang" naar Pim :D |
Citaat:
Op de site van KS kan je ook oude cabaret stukjes terug zien, bijv die met de koningin... helaas niet van PF |
Wat Rollo zei, Kopspijkers is niet bijster bijzonder buiten het cabaret.
En dan nog is blijft het wat zwak als je 't met Jiskefet vergelijkt. |
Citaat:
Kopspijkers vind ik heel anders dan Jiskefet, Jiskefet gaat alleen maar over poep en pies en vloeken enzo, kopspijkers gaat meer over politici in de zeik zetten. :D |
Citaat:
Cabaret van Kopspijkers! moet het vooral hebben van die ene van Gtst (zijn timing en acteertalent zijn ronduit goed). De grappen worden vantevoren breed uitgemeten, waarna vervolgens het toneelstukje op tv wordt opgevoerd. Jiskefet daarentegen gaat niet enkel en alleen over banaliteiten. Dit trio weet juist op absurditische, doch perfecte wijze bepaalde types op de hak te nemen. Daarbij komt dat iemand als Michiel Romeijn vele malen getalenteerder is dan het trio van Kopspijkers!. |
Citaat:
(Met die baby bonzo enzo, vreselijk) |
Jiskefet gaat absoluut niet alleen over 'poep en pies'. De serie is vaak banaal maar de kracht ligt bij het geweldige talent van Romeijn, Prins en Koch. En Baby Bonzo is een prachtige parodie op peuterprogramma's, maar dat moet je wel zien; tegenwoordig heb je voor Jiskefet veel televisiekennis nodig.
|
Citaat:
|
aah jammer dat ik het gister niet heb gekeken (tss kijk ook net te laat op forum)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kopspijkers heeft leuke fragmenten, interessante gasten, mooie muziek...
|
volgende week weer allemaal kijken??????????
|
ik vond volkert geniaal, en mat herben ook, met de teleg
maargoed ik heb ooit met een cabretie uit kopspijkers gesproken en hij zij dat ze op woensdag vergaderen over wie ze gaan imiteren, dus nu gaan wij het grote raad wie er zaterdag aan het tafeltje zit spel doen, ik denk, heinsbroek, winnie de jong, en nog iemand |
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen is het weer zo ver
een nieuwe kopspijkers ben benieuwd naar de typetjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die de Jong was echt supercool....met die overdreven manisch depressieve acties...:D:D:D:D...daar zullen ze vast kl88 over krijgen :D:D:d
|
ik vindt alles er aan leuk :eek: :eek: :eek: :eek: :rolleyes:
|
Het cabaret was weer erg leuk. Aleen ik vond Heinsbroek niet heel erg overtuigend. De Jong was daarentegen wel heel erg goed. Ik vraag me alleen wel af of hier niet weer rechtzaken uit voort komen.
|
alleen heel erg jammer dat het op dezelfde tijdstip als boobytrap begint
dat wordt echt een dilemma voor mij gisteren heb ik btw naar boobytrap gekeken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |