![]() |
voor het donker
voor het donker wordt gaat hij
naar zijn oude oma toe hij mist zijn tram, zij haar gebit ze vloeken dat het tegenzit als het donker is zit hij bij haar op die oude bank zij verzucht de nieuwe tijd zo ruw en zwart als haar tapijt Zeg niets... Zeg niets... Wat je denkt Zeg niets... Zeg niets... t wordt je dood in het donker zitten zij zestig rimpels, baseballcap de klok slaat zuchtend 12 slagen straks gaat ze dood met zoveel vragen in het donker loopt hij dan naar de zwak verlichte gang waar hij op zijn allerstoerst zegt ik ben niet bang, ik ben niet bang Zeg niets... Zeg niets... Wat je denkt Zeg niets... Zeg niets... t wordt je dood Zeg niets... Zeg niets... t wordt je dood het is een songtekst... er zit pianomuziek bij |
hijs goed
met die tegenstellingen, kanje goed het verschil zien ben benieuwd hoe het liedje klinkt.. |
wat mooi zeg!
ik zou het ook wel met muziek willen horen. klinkt zeker een beetje melancholisch liefs, nicoline |
Het zit heel goed in elkaar
en ik ben inderdaad ook heel nieuwsgierig naar de muziek!! |
sjonge, misschien zet ik het nog eens met muziek en al op internet. klinkt inderdaad een beetje melancholisch.
ben blij dat jullie in ieder geval de opzet leuk vinden, dit is de eerste keer da'k zoveel positieve reacties op iets krijg ciao |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |