![]() |
Little Big Adventure
wie weet hoe ik aan deel 1 moet komen? (heel oud spel)
Het is nergens meer te koop en met Kazaa downloaden lukt ook al niet.. |
niemand?
|
wil ik ook weleens weten jah, ik heb deel 1 ookal niet http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
ik heb em als abandonware proberen te downloaden maar het wou niet echt lukken weet iemand een goede link ?
|
Kijk eens op <geen warez>
daar moet je eens in één van de kamers kijken Over LBA gesproken: ik ben bezig met LBA2 en ik vind de vuurtorenwachter niet. Kan iemand mij uitleggen waar ik die kan vinden? [Dit bericht is aangepast door Sephiroth (11-10-2001).] |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Sephiroth (11-10-2001).] |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Sephiroth (11-10-2001).] |
Ik had LBA op de pc maar die heb ik nu ook niet meer.
Op de PSX 1 heb ik hem wel dus... |
Citaat:
Greetz XC |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah heel leuk allemaal maar kan iemand mij een link geven voor deel 1
|
ik heb deel 2 al 4x uitegespeeld, maar ik kan ook nergens deel 1 vinden
ik wil hem ook graag hebben ik had hem ooit gekocht op cd, maar die werkte niet, ook niet na 3x teruggestuurd te hebben naar de fabriek |
Ik heb de originele cd.. Maar ik heb m net geprobeerd en het werkte niet echt. kwam wel in menu maar spel starten lukte me niet.. maar als iemand het wil proberen wil ik best de iso sturen of een kopietje maken hoor
|
Citaat:
dus als je me ff contact op msn proetsjik@hotmail.com laat ik weten waarneer ik weer een vast email account heb. filetransfers doe ik liever niet via hotmail. alvast bedankt |
Muhahaahahahahahaha!
Ik heb deel 1 een jaartje geleden voor 9,95 op de kop getikt! Zwaar vet! Je krijgt een zeilboot waarmee je alle zeeen moet bevaren, Je moet allemaal piratenschatten vinden, allemaal heel gaaf. Ik heb de CD nog wel ergens liggen, maar ik weet niet of ie het doet. Ik ga wel ff kijken, ik post later meer. |
Citaat:
ik wil 1 ook wel graag hebben http://forum.scholieren.com/smile.gif maar de reden waarom het meestal neit werkt onder windows omdat er dos voor nodig is :S en windwos ondersteund het niet vaag maargoed...... ik ben ook nog steeds op zoek naar deel 1 http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Citaat:
makkelijk te verhelpen, bij mj doet ie 't wel. de reden dat ie het niet doet in ms-dos mode is (99% zeker, want ken meerdere mensen waar 't zo was) dat in ms-dos mode je cd-speler niet geladen wordt. Dan moet je een aangepaste autoexec.bat maken voor de lba snelkoppeling en klaar is kees. |
Citaat:
|
kzou hem eigenlijk ook wel graag hebben.
Kunt het ook zo oplossen om het spel door te sturen. zet'm tijdelijk op een (nieuwe)webpagina en post de url op deze topic. Dan hoeven we'm juist nog te downloaden. |
Citaat:
|
Citaat:
ike bedoelde: klik op 'MS-DOS mode' en dan op 'aangepaste configuratiebestanden' oid. En dan moet je zorgen dat daar de driver van je cd-rom-speler geladen word |
|
ik heb hem origineel :P
|
Zit ik nu weer hopeloos vast zeker.
Ik moet de 'peddler' en/of de 'wizards' zien te vinden. Moet m'n tovenaarspak halen. Waar zitten die nou ergens? |
Ik heb deel 1 al jaren hier in de kast liggen. Uitgespeeld en al. Vet simpel spel gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
die kerel op het tapijt dan laat je aan hem je tovernaarsdiploma zien en dan kun je je pak + baard kopen. tenminste als je het over deel 2 hebt |
Ik had hem !!! Ben hem kwijt !!!
Was voor mij 1 van de nummer 1 spellen joh en deel 2 trouwens ook... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |