![]() |
Muziek voor bij/na 't stomen
yoow, issie weer, deel 355423?
kan de ouwwe topic nie meer vinden, maar heb net zo'n spacey nummer gevonden Royksopp = Epple *gaat jointje vouwen* iemand meer van ditsoort muziek? |
Citaat:
Ik hoor iedereen om me heen: jointje pielen, blowtje draaien, etc.. En ik zeg altijd jointje vouwen.. en dan lachen ze me uit :D Muziekje: incubus - smoking the herb |
nofx - the decline, 18 minuten
en ik ga nu een joint BOUWEN |
Limp Bizkit - Everything, Bach, Tool, Infected Mushroom, Dave Clarke, the Doors en Muse...
mijn ultieme tripmuziek. |
smokin da herb - incubis is idd phatt (y) en ik heb al pitje gedraaid :o
|
Ik ga zometeen ook maar eens een jointje vouwen.. een blowtje draaien.. een butarka butarkeren :D
[edit] orgy - santa's creepy secret [/edit] |
maakt me nie veel uit... als t maar geen lounge is.... rustig maar best maar doe dan ska of reggae
maar punk is altijd wel errug leuk |
Ska Reggae en Dub
|
vannalles, als het maar goed klinkt
drum n bass, reggae maar ook industrial |
Air -> all i need :D en nummer 7 van moon safarie
|
Enya! Lekker spacen op New-Age!:o
|
royksopp - so easy
die vind ik zwaar relax van hun! |
jaw air is idd vet.. kheb de cd:D
radiohead en tool zijn oowk errug oke.. (y) maar een btje lagwagon, no use for a name, homegrown, fenix tx of strung out of nofx of tsjaw iets anders hehehe dat kan ik zeeer waarderen!!! (y) (y) (y) (y) (y) |
dat liedje van afro man ofzo because I got high :D
|
goa :)
|
|
Bone thugs n harmony, vindt ik heel fijn als ik stoned ben.
Weed song ! Jointje bouwen zeg ik altijd, jointje Vouwen vindt ik ook wel een leuke parodie (y) |
potsong van reel big fish
|
Citaat:
Citaat:
en natuurlijk meer van nofx :) Bran van 3000 - Drinking in LA (das de beste van ze vind ik...) Goa is ook cool :) Orbital - Halycion On & On (ofzow) Spinvis - Bagagedrager (en natuurlijk de rest van de cd, spinvis is ech zo chill om naar te luistere als je high bent, total relaxation...) enne Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds (en natuurlijk de rest van ze...) en vooral: Radiohead (Paranoid Android, Exit Music (For a film), Thinking about you, Pyramide song, en nog veel meer van ze :) ) enne Soundgarden - Black hole sun :) en ook Spiller - Groove Jet en nog veel meer, maare me les begint nu... en tis wel ff genoeg zo... maar de beste space-trip nummer = Bran van 3000 - Drinking in LA |
Vanallerlei shit van Enigma, vooral Sadness is fet, alle ISOS'en van Tiësto ook harstikke relax als je vdk bent...
Sven Väth - L'esperanza Enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar die text... prachtig! |
Citaat:
naja kazaa staat aan, ik ga ff spacey 'n carbu vervangen :S waarvoor typ ik dit....? |
Hallucinogen
- Angelic particles - Swamp thing - Acid killer - Jiggle of the sphynx - Demention Astral Projection - Powergen - Time began with the universe - And there was light Oude space tiesto - Endless wave - Communication - No more tears - Innerspace - The anthem Shpongle - Divine moments of thruth - Flute fruit - vapour rumors Mystery of the yeti complication Deze 2 cd's zijn een samenwerkings project van : Hallucinogen + Raja jam (shpongle) lsddoof en total eclipse. Zijn naar mijn mening de allerbeste ambient (new-age) tracks ooit gemaakt. De enige programma waar ze mee te downloaden zijn is www.slsk.org - Hallucinogen - The herb garden - Total eclipse - Freefalling upwords - ?? - A Welcome To All Extraterrestrials Veel plezier |
Citaat:
|
kewl toch nog goa liefhebbers hierzo dus :)
|
Citaat:
drumm 'n bass en jungle is ook rlxt... |
De raveing Lunatics zijn echt coool als je aan het spacen bent :D
http://artists.mp3s.com/artists/209/...lunatics-.html |
Citaat:
|
Fools Garden - Lemon Tree
vooral als t mooi weer is |
Citaat:
|
Draai nu plaat van The pixies...
En ik ga ook moar n's n' Shoske tit flinten. |
mmm je moet zker Air gaan luisteren:) Het is al weer bewezen.. je moet wel de extended version hebben. Dat is net zo iets als klaar komen! als eerst het begin wat al super relact is. dan voel je het opkomen... en dan BAM begint het lied :kwijl:
|
hmm als ik heel erg stoned ben vind ik op de een of andere manier Boudewijn de Groot heel chill :D
en verder uiteraard bob marley.. ennuh some CD Ibiza Lounge qed |
S U B L I M E
S U B L I M E S U B L I M E en nix anders |
Citaat:
(stelletje na-apers:p maar ze heersen wel(y)) |
Citaat:
|
np the orb - blue room
|
Red Hot Chilli Peppers vind ik relaxt om te luisteren, tijdens/na een blow :)
*gaat een pretpakket in elkaar knutselen en road trippen* ;) |
Als je een jointje gaat bouwe, zet dan Muse met 'feeling good' op... whoa! sjpeeeez! :D
dit werkt ook errug relaxend als je op de paddos gaat. tja, en dan ben ik al heel lang gestopt.... *snik* :( |
Air----> all i need is inderdaad een relaxt liedje
maarre nu ga ik ff een joint fixen want ik moet zo naar school :P |
Ard und Jorn - 16 :rolleyes:
En mijn jointje is net op :D :( :rolleyes: |
|Een bats draaien of bouwen
verder alles van Royksopp is relaxed genoeg,.... |
hangt ervan af, als ik alleen rook dan iets van teKno of crust/punk en met m'n vriendin samen alles wat los en vast zit, met een grote voorkeur voor Tool, Zounds, Thulsa Doom, The Ex, dat soort.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |