Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   GP van THE USA (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=226711)

The President 24-09-2002 13:06

GP van THE USA

Schrijf hier de nieuwtjes die te maken hebben met de GP. En voor spellingen wil ik ook zien. Wie de top 6 goed raad krijgt van mij een biertje. ;)

Ik denk :

Barichello
Schumi
montoya
david
trulli
Salo

Brain-Damage 24-09-2002 15:11

Uitslag race:

1. R. Barrichello
2. G.P. Montoya
3. E. Irvine
4. H.H. Frentzen :rolleyes: :D
5. J. Button
6. M. Salo

(En maar hopen op goed nieuws van Minardi... :rolleyes: Ze maken iig dit weekend bekend welke motoren ze volgend jaar gaan gebruiken. Het zou heel goe mogelijk kunnen zijn dat gelijk onze Jos door t team wordt gepresenteerd. :) (y) )

Mr.Oizo 24-09-2002 20:45

Kwalificatie:
1. JPM
2. M.Schumi
3. Barri
4. R. Schumi
5. DC
6. Kimi

Race:
1. Barri
2. R.Schumi
3. Trulli :cool: ... :D
4. Frentzen
5. Salo
6. De La Rosa

Ik voel het. Ik voel dat Michael Schumacher toch nog 1 keer gaat uitvallen dit seizoen. Dan denk ik dat dat op dit circuit gaat gebeuren. Dat zal Ferrari, zeker met een overwinning van Barrichello, geen zak interesseren omdat het seizoen toch niet meer spannend is. JPM en Kimi halen uiteraard weer de finish niet en omdat ik toch nie ech veel vertrouwen in McLaren heb, denk ik dat DC ook uitvalt. Dan maar kijken naar de andere teams. Voor Toyota en Sauber wordt het weer eens tijd voor wat puntjes, Renault kan dan nie achterblijven en Jaguar gaat de laatste tijd lekker. Daarom deze top 6 bij de race.

Conan the Librarian 24-09-2002 23:29

Frentzen wordt eerste.

Ik voel het aan m'n water. :confused:

Diez 25-09-2002 09:16

Citaat:

Conan the Librarian schreef:
Frentzen wordt eerste.

Ik voel het aan m'n water. :confused:

Ik hoop dat je water erg ongelijk heeft :)
Iig, het gewoonlijke 1 Ferrari,2 Williams, en dan maybe een Jaguar en dan een Renault :D

The Senna Fan 26-09-2002 19:33

Schumi
Barrichello
Fisico
Button
Salo
Montoya

Conan the Librarian 27-09-2002 00:20

Citaat:

Diez schreef:
Ik hoop dat je water erg ongelijk heeft :)

Ik ook. :p

Had geen zin meer in een willekeurig rijtje, of een die-deden-het-goed-de-afgelopen-jaren-en-de-vorige-GP's-ook-lijstje te maken. :o

Mitros 27-09-2002 09:10

1. Rubinho
2. Schumi I
3. JP Montoya
4. Iceman Raikkonen
5. Schumi II
6. David Crashard

jdiezrequejo 27-09-2002 10:36

Citaat:

Had geen zin meer in een willekeurig rijtje, of een die-deden-het-goed-de-afgelopen-jaren-en-de-vorige-GP's-ook-lijstje te maken. :o

Die rijtjes worden idd steeds saaier aangezien het meestal toch dezelfde staan die bovenaan staat :p

Maar i monza was er iig nog wle wat verschil (vanaf plek 3 dan ;) :D )

Milk 27-09-2002 11:50

zucht, het is gewoon niet meer boeiend.. :s

DEChengst 27-09-2002 16:13

Citaat:

Milk schreef:

Gelukkig hebben we zondag ook nog de DTM op Zandvoort :cool:

-Desecrator

jdiezrequejo 27-09-2002 18:25

Citaat:

Milk schreef:
1 en 2 niet nee ;) maar daar achter, als weer eens een williams of McLaren uitval, is het wel spannend (y) Zit daar heel dicht bij elkaar wat mooi voor de sport is. Alleen die stap naar Ferari nog he ;)

Brain-Damage 27-09-2002 23:39

Het ziet ernaar uit dat de Jaguars weer goed gaan presteren dit weekend... :D

Irvine was 2e bij de vrije-trainingen op vrijdag. :eek: Dat podiumplaatsje die ik voor ze heb voorspeld zit er dus wel in.

Conan the Librarian 27-09-2002 23:39

Citaat:

Milk schreef:
En toch begint het zo halverwege februari weer flink te knagen. :o

Mr.Oizo 28-09-2002 15:05

Citaat:

ff door de zure appel heenbijten want over 2 weken is Suzuka das de laatste en dan ben je er van af :D :)

PV 28-09-2002 15:55

1. Barrichello
2. M Schumacher
3. R Schumacher
4. Coulthard
5. Montoya
6. Raikkonen

mjah..

WolterB 28-09-2002 18:27

de quali zegt al genoeg lijkt mij

ferrari aan top

rest volgt, schumi zal wel zn puntenrecord willen hebben, dus die moet nu winnen, barri is los van nummer 3 en met nog een 2e plaats zelt hij die ook wel zeker

3 en 4 zullen JPM en RS worden
de jordans 5 en 6

zeep007 28-09-2002 18:45

de kwal. is nu bezig....

hebben jullie trouwens die vrouw gezien in mclaren!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
eindelijk, maar toch. :p

Conan the Librarian 28-09-2002 23:57

Citaat:

WolterB schreef:
rest volgt, schumi zal wel zn puntenrecord willen hebben, dus die moet nu winnen, barri is los van nummer 3 en met nog een 2e plaats zelt hij die ook wel zeker

Schumi heeft sinds de vorige race vziw elk puntenrecord dat-ie maar hebben wil al binnen.

Conan the Librarian 28-09-2002 23:57

Citaat:

zeep007 schreef:
de kwal. is nu bezig....

hebben jullie trouwens die vrouw gezien in mclaren!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
eindelijk, maar toch. :p

Ik heb het niet gezien. :o Hoe zag het eruit..? :)
Sarah Fisher doet het helemaal niet onaardig daar in de VS, dus is dit een leuk initief.

jdiezrequejo 29-09-2002 13:59

Citaat:

Ik heb het niet gezien. :o Hoe zag het eruit..? :)
Sarah Fisher doet het helemaal niet onaardig daar in de VS, dus is dit een leuk initief.

ze had een tijd van 1.36 nog wat als ik mij niet vergis. Scheelt wel 26 seconden met Schumacher ;)

Maar hey, wat wil je als je maar 3 rondjes mag rijden en je de auto heelhouds moet aan laten komen :)

Fisher en Verstappen bij Minardi volgend jaar :p

Mr.Oizo 29-09-2002 18:11

Hoe laat begint het eigenlijk? :D
Hmz... misschien is het al begonnen. :D shit snel kijken :D

jdiezrequejo 29-09-2002 21:23

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Hoe laat begint het eigenlijk? :D
Hmz... misschien is het al begonnen. :D shit snel kijken :D

20.00 begon het ;)

Maare die Pedro kan ecccccchhttt wel mooi duiken zeg (y) :D :D

Voor de rest, M Schumacher en Barrichello weer een record dichste finish ooit? :p :D

Iig, had ik liever M Schumacher 1e gezien maar ach, Japan is wel voor M Schumacher :p ;)

PV 29-09-2002 21:29

wat een kutfinish weer (n).. als je zonodig de beste wil zijn enzo moet je dr om racen ook :mad:

jdiezrequejo 29-09-2002 21:38

Citaat:

PV schreef:
wat een kutfinish weer (n).. als je zonodig de beste wil zijn enzo moet je dr om racen ook :mad:
Jongen (lees: meid) Maak je toch niet zo druk joh...;)

Het seizoen was toch al zo goed als afgelopen, Rubens kon net zo goed tweede finishen (Wat volgens mij ook de bedoeling was) om zo nog de tweede plaats vast te stellen.

Maar als M Schumacher dat zo wilt dan respecteer je dat toch gewoon. Hij is de beste, dus hij bepaalt het "spelletje". Hoe hard het voor sommige fans ook is, tuurlijk zag ik liever ook M Schumacher als eerste (maar hey, wat wil je als M Schumacher fan ;) :p) Maar als hij Barrichello voor laat gaan dan is dat zijn beslissing, en daar moet je het maar mee eens zijn.

Maar toch ben ik benieuwd of dit wel de bedoeling was :p

PV 29-09-2002 22:08

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Jongen (lees: meid) Maak je toch niet zo druk joh...;)

Het seizoen was toch al zo goed als afgelopen, Rubens kon net zo goed tweede finishen (Wat volgens mij ook de bedoeling was) om zo nog de tweede plaats vast te stellen.

Maar als M Schumacher dat zo wilt dan respecteer je dat toch gewoon. Hij is de beste, dus hij bepaalt het "spelletje". Hoe hard het voor sommige fans ook is, tuurlijk zag ik liever ook M Schumacher als eerste (maar hey, wat wil je als M Schumacher fan ;) :p) Maar als hij Barrichello voor laat gaan dan is dat zijn beslissing, en daar moet je het maar mee eens zijn.

Maar toch ben ik benieuwd of dit wel de bedoeling was :p

Als iemand op jouw tenen wil gaan staan moet je het daar gewoon mee eens zijn joh.. reden van niks dus.
Als hij Barrichello echt voor had willen laten gaan had ie dat róndes eerder kunnen doen.. maar nee het moet 1 mm voor de finish :(

Mr.Oizo 29-09-2002 22:22

Heb het niet gezien, iig de finish... wilde liever ff MVV'ke zien op L1 :D ... (n)

Brain-Damage 29-09-2002 22:31

Ze zouden die Ferrari's met exra gewicht moeten laten rijden om t nog een beetje spannend te laten worden... :p (zou danwel 100kg moeten zijn, anders heeft t nog geen zin... :rolleyes: )

Ma ik zit duz alweer te wachten op volgend jaar. Met onze Jos (y) en een competatiever veld (of hoe je dat ook noemt :confused: :p )

Conan the Librarian 29-09-2002 23:17

Okay.

(Meer heb ik niet te zeggen over deze race, net als bij de vorige races. :()

PV 29-09-2002 23:54

Citaat:

Okay.

(Meer heb ik niet te zeggen over deze race, net als bij de vorige races. :()

ga je schamen :o daar fan van zijn

CABAL 30-09-2002 08:37

snap de hele ophef eigenlijk niet... M. Schumacher liet dan wel of niet bewust R. Barrichello voor... bedankje voor wat die heeft gedaan in de afgelopen 2 jaar.. swa... Hakkinen liet vorig jaar ook Coulthardt voorbij in Japan, zodat die naar ut podium moest en Hakkinen niet, werd ook afgedaan als een bedankje (en Hakkinen had geen zin in PR shit wat erbij komt) maar daar hoorde je ook niemand over... :)

en dat dat om een 3e en 4e plaats ging, tja, daar rijd Ferrari niet rond... en das niet hun schuld... :P :D

jdiezrequejo 30-09-2002 12:14

Citaat:

PV schreef:
Als iemand op jouw tenen wil gaan staan moet je het daar gewoon mee eens zijn joh.. reden van niks dus.
Reden va wel, gaat nu om F1.. en niet op iemand die op mijn tenen gaat staan.

M Schumacher bepaalt gewoon wat hij doet. Hij bepaalt het spelletje. En wij kunnen niks anders doen dan accepteren. Je kan het niet veranderen ;)

http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_318.jpg

Hijs mooi he (y) :)

AirRaid 30-09-2002 13:08

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Heb het niet gezien, iig de finish... wilde liever ff MVV'ke zien op L1 :D ... (n)
:rolleyes:

CABAL 30-09-2002 19:44

(y) zeer mooie pic dude... :D mooie finish... ;)

Mr.Oizo 02-10-2002 21:39

Citaat:

AirRaid schreef:
:rolleyes:
En jij zeker Fortuna? :p Nou jah... jullie winnen tenminste nog, wij nie... op dit moment dan... w8 maar, later in het seizoen maken we wel een inhaalrace. :) :cool: ... ;)

Maar goed we gaan off topic...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.