![]() |
houd er hier nog iemand van r&b en dat soort shit???
of houd iedereen van rock en trance enzo??
|
Jij schijnbaar?
|
jah voor de rest niemand
|
wat wil je dan?
|
beastie boys
|
Citaat:
|
rock 'n roll, rock 'n roll, yeah yeah yeah
|
ik hou van Rukken&Billen en shitsex
|
Mijn hart is voor de helft R&B en soul enzo. Andere helft is Rap en HipHop...
Als je wat over R&B wil weten ofzo, dan vraag maar raak! |
RenB is voor billenwippers
|
Citaat:
|
er zijn echt wel meer mensen hoor die van r&b luisteren alleen het meerendeel is inderdaad metal, punk of ska ofzow... maar open eens een fatsoenlijke r&b topic dan zie je het vanzelf... of gebruik de search optie rechtsonderaan je scherm, je krijgt vanzelf een aantal r&b topics en daar kun je dan zien wie er van r&b houdt..
|
leuke scheiding, r&b/shit, rock/trance
|
rock en trance enzo :o
|
pratende mannen
|
popmuziek met halfnaakte dames :o
|
R&B of arrenbie? :rolleyes:
|
JAAAH!!, ze zijn er nog.... :D
RnB, soul (oud + modern)... sommige HipHop.... (y) |
ik vind R&B EEEEEEEEEEEEEEEIHW
enkele timbaland producties niet meegerekend |
JE bent niet de enige hoor zoals je ziet!!! Ik hou ook wel een beetje van R&B maar meer HipHop/Rap
|
Citaat:
|
van shit hou ik eigenlijk niet, en van r&b ook niet
Doe mij maar rock en trance! yeah! |
Poepen is 1 van de leukste dingen om te doen. Vooral als ie er niet uit wil zeg maar. Als ie er dan opeens uit floept zeg maar dan is dat een erg lekker gevoel.
Ik moest ooit heel erg pissen toen ik in de taxi was maar omdat ik dacht, we zijn er bijna heb ik niks gezegt. Toen we eindelijk uit konden stappen stond ik echt op 't moment om te knallen. Dus ik ren naar een muurtje, trek mijn gulp open en begin te plassen. 't Was echt geweldig. 't Was beter dan klaarkomen en misschien was 't wel de mooiste minuut van mijn leven. Maare, ik luister niet zo veel RnB. Maar in disco's vind 't 't erg fijn als er RnB is. Kan ik beter op dansen dan op Trance. :) |
Citaat:
Wat ook erg vervelend is, is de zogenaamde racekak. Gelukkig gebeurt mij dit niet vaak, maar een compleet mokkabruine binnenkant van je wc pot en als je pech hebt ook andere delen van je badkamer en/of lichaam en/of kleding is niet iets prettigs. |
:D rhinus en exo (y)
|
stelletje smeerlappen, jullie lijken GRRR wel
|
vooral ook soul en hiphop maar af en toe ook r&b
|
als je poept, en je krijgt een erectie, ben je dan homo?
|
een verhaal wat ik gehoord heb tijdens het nuttigen van een big mac:
d'r was een kerel en zijn manier van sjanzen was: "hallo, neuken?" nou... dat lukte dus een keer... dus ze gingen naar haar huis toe, zegt ze: "de g-spot van de man bevindt zich in de anus" toen ze 'm ging aftrekken stopte ze een zakdoek in z'n kont en op het moment dat hij klaarkwam trok ze de zakdoek eruit waardoor alle ontlasting er uit kwam... dus die kerel rende naar de badkamer, schaamde zich helemaal kapot, en dacht: "ik moet even m'n excuses aan gaan bieden" toen hij terug kwam in de kamer zag ie dat dat meisje in z'n poep aan het rollen was... © mensen uit omgeving uden ofzo op zo'n moment was voor hem het poepen dus niet fijn maar zij kon er wel van genieten... |
Citaat:
|
hiphop.
|
Citaat:
|
Nee hoor we wijken niet van het onderwerp af :rolleyes:
Maar goed, er is natuurlijk geen zinnig woord over te zeggen :D |
Citaat:
- zijn je beste vrienden meisjes? omdat je zo goed met ze kan praten? - heb je posters van mannelijke voetbalspelers of popartiesten in je kamer? - wordt je soms opgewonden als die ene leuke jongen die naast je zit met [willekeurig vak] aan je vraagt of ie je potlood mag lenen? - symphatiseer je Pim Fortuyn? Als je ja hebt gezegd tegen 1 of meer van deze vragen, ga dan maar eens een serieus gesprek met je ouders aan. :D |
arrenbie is gewoon zwarte bubblegumpop. te vergelijken met britney spears en aanverwanten. echte muziekliefhebbers weten wel beter dan daar naar te luisteren
|
Heb zelf best wel een klein beetje een teringhekel aan RnB (vreemde naam trouwens, rythm & blues). Vooral van swingnegers als R. Kelly krijg ik uitslag op de meest vreemde plaatsen. Ik heb me trouwens laten vertellen dat die "R" in zijn naam voor "Rape" staat. In dat geval doetie zijn naam eer aan.
|
Citaat:
2 check 3 - 4 - hmm, mja, dan maar homo :) |
Citaat:
|
Citaat:
it wasn't me |
ik doe de test ook gewoon...
- zijn je beste vrienden meisjes? omdat je zo goed met ze kan praten? nee - heb je posters van mannelijke voetbalspelers of popartiesten in je kamer? korn :D - wordt je soms opgewonden als die ene leuke jongen die naast je zit met [willekeurig vak] aan je vraagt of ie je potlood mag lenen? er zitten nooit leuke jongens naast me... - symphatiseer je Pim Fortuyn? die mogen ze van mij kapot schieten... wat? is dat al gebeurd? ohw... okee... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
okee... gitaarles... vraag je me dan op een potlood? nee.... alleen om plectrums |
Neej.....R&B/black music topics worden helemaal niet verneukt, hoe kom je erbij.........
|
't Is ook een Topic van niks he.
Je kan 5 dingen antwoorden. "Ja. Nee." "Ja. Ja." "Nee. Ja." "Nee. Nee." "Weet ik niet." Dan is 't niet raar dat 't zo gaat. |
nou, daar onderschat je dit topic.
je kan naast jouw 5 antwoorden, ook genres binnen 'r&b' en 'dat soort shit' noemen, en evt. zelfs rappers/collegae noemen :eek: |
Je hebt gelijk. Sorry voor mijn vorige domme reply.
|
Citaat:
R & B is dodelijk slechte muziek (imhfo) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |