![]() |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt
Oke als ik me kut voel schrij ik alles van me af...
Nu het volgende voel je je kut? ( of juist nie) Pak wordpad ofzow.. en ga 1 minuut lang allemaal steekwoorden opschrijven waar je nu aan denkt en hoe je je voelt enzow, schrijf echt ALLES op.. Wat ik wil met dit topic... Vind je het fijn om het op te schrijven? Doe je dat vaker ( natuurlijk kun je na 1 minuut steekwoordne niet zegge goh ik voel me suepr goed) En je mag onder je lijstje een vraag zette van, wrom dit of dat en daar kan iedereen op reageren.. Iets van ik herken je lijstje alleen ik heb oowk t woord "boom" wie heeft dat nog meer Nou jah ervaring dus uitwisselen ofzow met de steekwoorden Sorry als het allemaal beetje vaag is, en misschien reageerd wel niemand ma ik ben nu dan in iedergeva me steekwoorden kwijt. Mijn steekwoorden: moe op prettige manier sloom somber vrolijk isabella Lesbische kut maatschappij gwen hoe kom ik door morgen heen wil slapen leven sucks kut liedje schone kamer huilen muur om je heen aantrekkingskracht |
sloom
verward veliefd eenzaam tegenzin in school en werken verveeld toch wel happy was gezelli vanacht snap mezelf niet ik was niet dronken!!! |
Genoeg van mijn vrienden
Genoeg van alles in mijn leven Enorm kut gevoel doordat ik het gevoel heb dat ik op school moet presteren, zodat ik snel uit huis kan. Terwijl het voor geen meter gaat.(te lang of niet? (n) ) agressief depressief Wil dat alles stopt, hoe I don't care te grote neiging om flink te snijden En hier komen de shitwoorden: Like shit Fuckitall To hell with everything KILLLLL meee En dan is er nog de eeuwige schreeuw in mezelf. |
Verward,
moe, te luidruchtig, onzeker, kut school, klere lerare,, kut leven ...ensow |
Ben ik snel klaar:
geil :p Oftewel: ik wil neuken |
Citaat:
Ontopic: - lichamelijk moe (heb gesport) - geestelijk alert (ben ik eigenlijk altijd :/ ) - leergierig (heb net zelf Freetype gecompileerd met TT bytecode interpreter, zodat fonts in OpenOffice beter uitzien op mijn Debian GNU/Linux systeem .. ben nog aan het tweaken met hinting) - beetje eenzaam (momenteel geen contact met meisje dat ik leuk vind) Al met al valt het wel mee dus :) |
- moe
- ziek van vrienden - met tegen zin naar school - wil afgezonderd zijn van de buitenwereld - zorgen aan mijn kop - voel me happy omdat Buffy weer is begonnen - zit tegen om weer gefronteerd te worden door vrienden over dat ene probleem waar ze NIKS van begrijpen *zucht* - hoopt op een normale dag - stil/saai |
Geirriteerd. Gefrustreerd. Moe. Verward. Bang. Machteloos. En bovenal, ontzettend verliefd. :|
|
* Vlinders
* Glimlach * Zon * Warm * Onzeker * Kriebelen |
~ moe
~ alleen ~ vrij ~ saai ~ verveling ~ houden van ~ bellen ~ gapen ~ op zich best wel gelukkig ~ lui ~ rozig ~ beetje koud :( ~ nicotine tekort |
nu...
-verward -vreemde nacht -moe -gelukkig verliefd -chaos -lui -verkeerd begrepen -dromerig -kortaf -asociale bui -gggrrrrr |
- integer
- consistent - gepassioneerd |
Citaat:
Key mijn lijstje: ~ ff rust ~ moe ~ geen les tot morgen ochtend ~ Beetje blij zelfs ~ yes ik voel me niet kut ~ muziek ~ bang voor vanavond |
Moi lijstje dan maar:
- verliefd - verward - toekomst - nutteloos - honger - afhankelijk - alleen - moe van mn leven, moe van het niksdoen. Mjah.. k voel me dus redelijk goed, vooral doordat ik verliefd ben :) |
verward
hopeloos verliefd onzeker afwachtend blij leeg |
Citaat:
|
moe
wil niet ziek worden ik mis edwin nu alweer bijna werkweek stomme musical dat kutwijf krijgt alles voor elkaar al die chaos morgen school gatver afwassen nep beste vriendin waar dan me vrienden? druk in me hoofd lichamelijk uitgeput bellen stilte vroeger |
-ik baal
-voel me wazig -optimistisch -verdrietig -ik wil huilen -angst -dik -vechten -niet willen afvallen -geen eetstoornis -geen aikido -kut -kwaad -frustraties -vriendschap? -liefde -verliefd? -geloof -verwarring -muziek *zucht* eigenlijk gaat het gewoon wazig. |
Veliefd
baalt geel jonges koppijn rood huilen liefde dagboek school kut profiel kut vriendje afstand triest wacht lief depressief Behoefte aan armen om me heen kweet eik ook nie waar ut over gaat... alleen dak een btje in de knoop zit met mezelf. |
- Moe
- Zeer - Enkels overbelast - huiswerk :( - kut school - misselijk - koud - alleen - slapen - overal zeer - rot werk - houd wel iemand van mij - zin van het leven? - kut lui ook |
wazig
chillend doffe hoofd verspilde potentiaal vervlakt apatisch melancholiek manu chao muziek lief meisje engeltje somber verspilde moeite doelloos loner |
Stom, dom, eenzaam, lelijk, blugh
|
relaxed
stoned blij moe verliefd onzeker wil slapen ook internetten besluiteloos |
voel me :best aardig
beetje blauw beetje moe-ig maar niet slecht dus :) |
kut
klote dood kwaad WOEDEND :mad: agressief gestressed bezweet chaggarijnig huilen eenzaamheid kutstage kutmensen stom gecommandeer stomme mensen die zo snel beoordelen teringlijers hufters:mad: haat onzekerheid ska meezingen |
bezorgd
krasneiging klote dood moe vreemd vraatzuchtig |
Citaat:
|
moe
besluiteloos terugval waarom? die klotebelofte ga BLIJF! weet het niet jij jij jij ik niet ik ga |
-verward
-down -goed en toch kut -afwezig -dromerig -labiel -watje -aansteller -breekbaar -slap |
- lekker
- moe - warm - in de war - hongerig - aanwezig - goed |
Honngerrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Citaat:
|
gatverdamme
-buikpijn -hoofdpijn -moe -chagerijnig -verlangen -david -alleen -eten -47 kg :\ -kleren -school -toekomst -mama -dwarsfluit -strand *jank* Sorrie, btje onlogisch, laat maar |
Citaat:
Gaat t beetje met je? *knuv* |
moe
trillerig onrustig hoofdpijn wel vrolijk |
euh...
helder wel frolijk dingen vallen op hun plek :) bang voor trugval wil friendje ;) |
hoofdpijn
|
-bang door het verleden
-bang voor de toekomst -positief over de toekomst -stom, stom, stom -"waarom?" |
verward
eenzaam alleen leeg bang angstig verwachtingsvol kriebelig raar ppfzzzzz. heel veel nu |
zwaar klote: omdat ik voor morgen een stage plaats moet
hebben..tja.... fucked up: (omdat ik weet dat m'n ouders zo terug van de leraar komen en ik de lul ben) Geweldig : omdat ik nog minstens een uur heb voordat mijn ouders terug zijn honger : tis al een poosje gele dak gegeten heb waterig : ik moet pissen als een beer. karaoke achtig : omdat ik muziek probeer mee te zingen waarvan ik maar de halve tekst ken (y) |
lam (beetje slaapgebrek...)
rustig zin om trigun te kijken tamelijk plezierig beetje zere rug moet naar de wc :D |
shroomed
psilocybin stoned anders raar nieuw vaag in de war onzeker nieuwsgierigheid afwachting |
Citaat:
een heel lief meisje |
- krankzinnig
- gedemotiveerd - lomp - kwaad op mezelf - eenzaam - verveling - onbetrouwbaar - negatieve impulsiviteit - schuldig Enzovoorts :o |
Citaat:
|
Citaat:
Gefeliciteerd met je verjaardag. |
Citaat:
|
moe
misselijk idee dat je teveel gegeten hebt gevoel neerslachtig agressief verdrietig teleurgesteld verkouden hatelijk lelijk dik en een tikkeltje geit. |
-Een beetje verveeld
-Opgewonden (nee, niet die manier..:D) -Vol inspiratie -Blij |
Hmz, beter dan de afgelopen weken iig
- verliefd - geestelijk moe - keelontsteking - koud - eten - mama - woede - haat - toekomst - begin ik aan het project of niet? - twijfel, heel veel twijfel - ruzie - vrienden, heb ik die :\ - medicijnen - misselijk - joint - geld Mjah, tis toch wel een lang lijstje geworden :o Citaat:
Het gaat redelijk, dat kan je wel lezen :) En met jou? *knuff* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |