![]() |
koud hebben
De laatste paar dagen heb ik het extreem koud. Ik heb twee dikke truien aan, maar zit nog de hele dag te rillen. Ik heb geen koorts ofzo.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? |
Slechte weerstand?
Ik slik in de winter altijd vitaminepillen.. dat wil misschien nog wel eens helpen :) |
te weinig slaap
mentaal niet helemaal in orde onrustig zenuwachtig ....of combinatie hiervan, zou rede kunne zijn |
ik heb het ook.. de laatste paar dagen vooral...
Maar de zomer is voorbij.. en je voelt goed dat het weer kouder is aan het worden.. dus misschien is dat het? die omslag? Weinig slaap.. toch een beetje ziekjes.. kan er ook mee te maken hebben. |
jah misschien toch het weer...
Ik hoor de laatste tijd zoveel mensen die ziek zijn ik heb het ook de hele dag door koud maar ik heb ook geen koorts ofzow... Misschien dat het inderdaad de omslag vanhet weer is.. |
Meer eten in de winter, je lichaam heeft meer energie nodig nu.
|
mja voor zover ik weet toch wel de dingen die al genoemd zijn
te weinig slaap te weinig/slecht eten slechte weerstand (je kunt dus ook gewoon een griepje hebben dat niet doorzet als het ware) mentale problemen inderdaad, waardoor je moe wordt en het sneller koud krijgt er kan ook iets mis zijn met je stofwisseling, maar dat zou je aan een arts moeten vragen... sorry meis ksnap precies wat je bedoelt maar heb verder weinig adviezen... 's avonds lekker warm in bad, of wat mijn part als je uit school komt even om weer op te warmen, verder met kruik slapen of thermisch ondergoed (of van die truitjes van dat thermo spul ofzoiets) sterkte ermee |
je moet meer sporten en meer eten.
|
Als de 'R' in de maand zit, is het goed als je extra vitamientjes slikt. De zon is weg en die gaf je ook altijd vitamientjes en als je t koud hebt, heb je misschien ijzer tekort? Anders zou ik ff bij de dokter langsgaan want als je nu al met 2 truien aan slaapt, hoe moet dat dan als t strax -5 C is buiten... ;)
Succes! Kuzzje IK ;) |
Of eet een sinaasappel (nog steeds met twee a's?), pillen zijn voor (ik wil geen mietjes zeggen), ja voor wie zijn die nu eigenlijk? Astronauten?
|
of je bent zo iemand die het sowieso al sneller koud heeft.. like me :(
|
moet je iets warm drinken. soep, thee, koffie, chocomelk of wat dan oo zolang het maar heel lekker warm is, dan word je van binnen ook helemaal lekker war. werkt alleen natuurlijk niet zo lang. Of ga even naar buiten lopen of fietsen een stukje, dat is even koud, maar als je dan weer binnen komt is het wel lekker warm.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |