![]() |
Welk merk haarverf/spoeling is het beste??
Wil donderdag of vrijdag m'n haar gaan verven, maar weet iemand een goed merk?? :)
|
Live! van Schwarzkopf.
|
Bij waxx kappers laten doen, 30 euro incl ontkleuring (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, wat betreft spoeling, idd Live! van swarzkopf, werkt alleen echt goed als je lichter tint haar hebt van nature. |
Citaat:
|
Citaat:
|
flexa ;) Gaat er niet snel uit iig, me dunkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maybe stupid question.....maar waar zijn hair extensions? |
Citaat:
Die plukken haar zijn verkrijgbaar in de meest erotische kleuren die een mens maar voor denkbaar kan nemen, te denken aan fel roze, paars, oranje, geel, voor mijn part lila blauw. Gewoon naar je lokale haarboer gaan, die kan je er meer over vertellen. |
Citaat:
Hoe duur is dat ongeveer?? |
Citaat:
|
Citaat:
Van die fel rose en blauwe lijken me wel cool..... |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je ook wat highlights zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel plukjes dus om, zoals het woord het al zegt, je haarstructuur te accentueren door je huidige haarkleur een paar tinten lichter te maken. |
Hmm wat zijn nou die hairextensions dan?? kijk maar eens op http://www.dejonghaarmode.nl want ik kom er niet uit....
|
Citaat:
http://images.google.com/images?q=tb...ge/HE5.jpg</a> deze branden ze dan vast aan je haar. |
de link doet het niet......
|
Citaat:
http://www.follica.com/fashion/looko...ovepe_271a.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zelf ook van die plukkies gehad, gewoon hele dunne paarse plukkies, waren wel cool :)
|
ik vond country colors van swarzkopf heel goed (y) allemaal een beetje rood/bruin/paars achtige tinten, werkt goed, blijft wel een halfjaar zitten, is wel een spoeling maar dan wel een hardnekkige (anders is het er binnen een maand uit) en als je een paar keer flink met anti-roos shampoo of groene zeep wast, is het al flink vervaagd..
ook een merk van l'oreal was wel goed, maar ik kan me dan naam niet meer herinneren |
weet iemand welke verf je t beste kan nemen als je je haar donkerrood of paars wilt verven, als je blond haar hebt? zodat t niej oranje wordt ofzow? of moet je dan echt naar de kapper? :(
|
La riche directions. Dat is kleurspoeling in potjes zonder een aantal chemische troepjes die wel in Live etc zitten. Is iets beter voor je haar en je kunt zelf bepalen hoe lang je het er in wil hebben door het korter of langer in te laten trekken. Ook als je zelf blond haar hebt is het handig maar ik weet eigenlijk niet hoe lang je het er dan in moet laten zitten zodat je echt de kleur krijgt die je wil, wel kun je als je blond haar hebt gewoon een tint donkerder kopen dan je eigenlijk wil. (Wel moeilijk bij donkerrood of paars)
Veel succes in ieder geval, voor mij is het een wonder middeldtje :D |
Citaat:
en stiekem durf ik t nog niej helemaal :o |
henna plus
|
okay weet iemand dan ook hoeveel ontkleuren en verven kost bij de Kinki???????
|
Citaat:
ik heb een doosje Live van Swartzkopf gekocht vandaag, zwart... waarschijnlijk doe ik dat er in de vakantie in maar miss. al eerder :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
'k heb een vraagje over dat live spul, volgens mij ben ik ermee genaaid want er staat wel 'Permanent' op de voorkant maar op de achterkant staat dat het er na 24 wasbeurten al uit is... en da's nie de bedoeling... maar wat is het nou?
|
Citaat:
1--6/8 wasbeurten 2--24 wasbeurten 3--permanent, het moet er dus uitgroeien |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |