Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Als je strings draagt.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=227569)

ZHAzha 25-09-2002 05:58

Als je strings draagt....

Kan je daarvan kloofjes/wondjes krijgen bij je geslachtsdeel?
ik heb daar een beetje last van.. en ik vroeg me af of dat misschien komt doordat ik altijd een string draag????

:confused:

Desp 25-09-2002 10:40

Heb ik ook gehad, dacht dus ook dat het van strings kwam (ik droeg ze nog niet zo lang namelijk). Ben toen van die strakke boxers gaan dragen, daar zie je ook niets van onder strakke broeken en het zit echt héél fijn. Nu zijn ze weg :)

rabecca 25-09-2002 10:41

mmm dat heb ik niet gehad maar ik heb wel vaak dat de huis in mijn lies ruw word omdat ze best baak "snijden" bij mij...
Dat doet ontzettend pijn maar dan ren ik meteen naar het toilet om em ff goed te doen:D

maar jah echt bij m`n geslachtsdeel :confused:
welk deel van het geslachtsdeel bedoel je dan precies want ik kan me er even helemaalniks bij voorstellen...

snoopy 25-09-2002 13:26

:confused: hm... nee. daar heb ik geen last van. ik draag altijd een string, maar heb geen last van wondjes, ofzw.

Lil_DarkAngel 25-09-2002 13:44

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
:confused: hm... nee. daar heb ik geen last van. ik draag altijd een string, maar heb geen last van wondjes, ofzw.

heldin 25-09-2002 14:30

ik heb daar ook geen last van, maar ik had ooit een heel vervelende string.. die 'kroop' namelijk omhoog, en dat deed dus wel pijn :eek: nooit echt wondjes van gehad of zo hoor.
misschien moet je es een ander soort/merk string proberen?

kastdeur 25-09-2002 20:41

Citaat:

snoopy/mamo schreef:

vrijgezel16d 25-09-2002 21:35

ligt ook aan de stof van de strings en de vorm. en wat voor soort broek je aan hebt. je moet gewoon wat proberen.

StefanLovertje 25-09-2002 22:38

Citaat:

Desp schreef:
Heb ik ook gehad, dacht dus ook dat het van strings kwam (ik droeg ze nog niet zo lang namelijk). Ben toen van die strakke boxers gaan dragen, daar zie je ook niets van onder strakke broeken en het zit echt héél fijn. Nu zijn ze weg :)
van wat voor merk zijn dat. want ik heb er ook maar die zie je nog onder een strakke broek...

ZHAzha 26-09-2002 06:28

Citaat:

vrijgezel16d schreef:
ligt ook aan de stof van de strings en de vorm. en wat voor soort broek je aan hebt. je moet gewoon wat proberen.
ik draag altijd strakke spijkerbroeken.. en mijn strings haal ik altijd bij de H&M
Ik denk wel dat het aan die strings ligt.. want soms zitten ze overal tussen :o en dan doet het echt zeer en moet ik het snel goed doen..

toch maar wat boxers inslaan.

Roos 26-09-2002 09:00

Wat praat iedereen toch altijd over strings die in je vel snijden? Dan moet je toch echt twee maten groter kopen, of een met een zacht randje.

Desp 26-09-2002 09:55

Citaat:

StefanLovertje schreef:
van wat voor merk zijn dat. want ik heb er ook maar die zie je nog onder een strakke broek...
Je hebt ze bij de hema, geheel zonder naad, super mooi! Die zitten vrij laag op je heupen, komen dus niet boven je broek uit en omdat ze (als je de goede maat neemt) goed aansluiten, en niet omhoog gaan kruipen, zie je helemaal niets.. Bij mij niet in ieder geval, en ik draag ook wel eens strakke broeken...

heldin 26-09-2002 10:32

Citaat:

Desp schreef:
Je hebt ze bij de hema, geheel zonder naad, super mooi! Die zitten vrij laag op je heupen, komen dus niet boven je broek uit en omdat ze (als je de goede maat neemt) goed aansluiten, en niet omhoog gaan kruipen, zie je helemaal niets.. Bij mij niet in ieder geval, en ik draag ook wel eens strakke broeken...
daar zijn ook strings van en die zitten helemaal niet vervelend of zo!

Desp 26-09-2002 11:43

Citaat:

mijsje schreef:
daar zijn ook strings van en die zitten helemaal niet vervelend of zo!
idd, van dat zachte spul he? die zijn wel fijn :)

StefanLovertje 26-09-2002 15:45

Citaat:

Desp schreef:
ok dankjewel.. ga ik eens voor kijke :)

Lafhoofd 26-09-2002 19:47

Citaat:

ZHAzha schreef:
Als je strings draagt....

kruipen ze omhoog je bilnaad in...
koop een boxer.

Freyja 26-09-2002 20:19

Citaat:

Desp schreef:
Damn, die ga ik ook es halen :D Boxers zitten fiiijjjn.

sofie3 27-09-2002 07:17

Citaat:

Morgan schreef:
Boxers zitten fiiijjjn.
Maar je kan het dragen van een inlegkruisje wel vergeten... :confused:

Desp 27-09-2002 09:28

Citaat:

sofie3 schreef:
:confused: hoezo dat?

roosmar 27-09-2002 15:27

het doet wél pijn, als grappige jongens je string omhoog trekken! :S

corduroy 27-09-2002 16:36

dat soort jongens moeten dood.
boxers zijn wel handig, maar dat zie je vaak nog wel.
die hema strings zijn wel top, ik heb ook vaak undies van de H&m maar dat zit meestal echt minder ik heb er een paar die aan de ene kant hoger zitten dan aan de andere. ik begon al te dneken dat ik een misvormd lichaam had maar dat ligt dus echt aan die strings, wel dom.

gizmo 27-09-2002 17:08

Citaat:

roosmar schreef:
het doet wél pijn, als grappige jongens je string omhoog trekken! :S
prcie.. hufters zijn het.. mijn ex had nog wel eens de neigingen om hetvoor de grap te doen :mad:

btw nooit last gehad van wondjes o.i.d.. ze snijden nooit.. heb zachte stof :)

Droomvlucht 27-09-2002 18:07

Citaat:

sofie3 schreef:
hebben ze speciale inlegkruisjes voor (y)

Roozie 28-09-2002 22:17

Ik kan niet tegen strings, vindt ze onwijs irritant zitten en krijg er buikpijn van. Er is alleen 1 soort die ik nog weleens aantrek en dat zijn de strings van de HEMA

niet die van easy soft die met die leuke kleuren maar die van badstof... die voel je niet eens zitten. Die soort van badstof in lila wit en zwart

Lieverd17 01-10-2002 16:52

ik draag al 2 jaar lang egt elke dag aleen nog maar een string, en ik heb nergens last van, ook de meiden waar ik mee omga hebben dat niet hoor.

dus misschien komen die wondjes door het scheren ofso???

KuzZzzZz

Freyja 01-10-2002 21:51

Citaat:

sofie3 schreef:
Waarom zou ik die willen dragen :confused:

Is alleen maar slecht, niet luchtig enzo... (nou ja slecht, iig is het beter zonder)

Goed, als je maandverband gebruikt kun je ze niet dragen nee, maar die paar dagen in de maand....

Cassidy 01-10-2002 22:16

Citaat:

DIE ZITTEN DONDERS LEKKER!!! Ik gebruik ze vaak als slaapbroekje ofzo :D niet echt onder gewone broeken, kweenie, vind ik zo warm. Sommige strings kunnen trouwens inderdaad best irri zijn, maar dan moet je gewoon ns een ander proberen, ik haal ze meestal bij hünkermüller weg(of hoe je het ook schrijft) die van 3 voor 12 gulden ofzo (geen idee hoe duur ze nu zijn..)
die zitten altijd wel lekker :)

Cassidy 01-10-2002 22:19

Citaat:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
sofie3 schreef:
Maar je kan het dragen van een inlegkruisje wel vergeten...
--------------------------------------------------------------------------------

hebben ze speciale inlegkruisjes voor
Jups, die dingen werken nog ook :eek: , ik dacht echt van nou t zal wel.. maar heb ze laatst eens uitgeprobeerd :rolleyes: :D

StefanLovertje 06-10-2002 10:44

'k heb zo 'n klein broekje gekocht hoor :)
zit vet lekker :)

dus bedankt voor de tip :)

Mortification 09-05-2005 07:00

Meisjes met boxers/broekjes > Meisjes met strings. :bloos:

Dolores 09-05-2005 07:34

Lekkere up :/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.