![]() |
Als je strings draagt....
Kan je daarvan kloofjes/wondjes krijgen bij je geslachtsdeel?
ik heb daar een beetje last van.. en ik vroeg me af of dat misschien komt doordat ik altijd een string draag???? :confused: |
Heb ik ook gehad, dacht dus ook dat het van strings kwam (ik droeg ze nog niet zo lang namelijk). Ben toen van die strakke boxers gaan dragen, daar zie je ook niets van onder strakke broeken en het zit echt héél fijn. Nu zijn ze weg :)
|
mmm dat heb ik niet gehad maar ik heb wel vaak dat de huis in mijn lies ruw word omdat ze best baak "snijden" bij mij...
Dat doet ontzettend pijn maar dan ren ik meteen naar het toilet om em ff goed te doen:D maar jah echt bij m`n geslachtsdeel :confused: welk deel van het geslachtsdeel bedoel je dan precies want ik kan me er even helemaalniks bij voorstellen... |
:confused: hm... nee. daar heb ik geen last van. ik draag altijd een string, maar heb geen last van wondjes, ofzw.
|
Citaat:
|
ik heb daar ook geen last van, maar ik had ooit een heel vervelende string.. die 'kroop' namelijk omhoog, en dat deed dus wel pijn :eek: nooit echt wondjes van gehad of zo hoor.
misschien moet je es een ander soort/merk string proberen? |
Citaat:
|
ligt ook aan de stof van de strings en de vorm. en wat voor soort broek je aan hebt. je moet gewoon wat proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel dat het aan die strings ligt.. want soms zitten ze overal tussen :o en dan doet het echt zeer en moet ik het snel goed doen.. toch maar wat boxers inslaan. |
Wat praat iedereen toch altijd over strings die in je vel snijden? Dan moet je toch echt twee maten groter kopen, of een met een zacht randje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kruipen ze omhoog je bilnaad in... koop een boxer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het doet wél pijn, als grappige jongens je string omhoog trekken! :S
|
dat soort jongens moeten dood.
boxers zijn wel handig, maar dat zie je vaak nog wel. die hema strings zijn wel top, ik heb ook vaak undies van de H&m maar dat zit meestal echt minder ik heb er een paar die aan de ene kant hoger zitten dan aan de andere. ik begon al te dneken dat ik een misvormd lichaam had maar dat ligt dus echt aan die strings, wel dom. |
Citaat:
btw nooit last gehad van wondjes o.i.d.. ze snijden nooit.. heb zachte stof :) |
Citaat:
|
Ik kan niet tegen strings, vindt ze onwijs irritant zitten en krijg er buikpijn van. Er is alleen 1 soort die ik nog weleens aantrek en dat zijn de strings van de HEMA
niet die van easy soft die met die leuke kleuren maar die van badstof... die voel je niet eens zitten. Die soort van badstof in lila wit en zwart |
ik draag al 2 jaar lang egt elke dag aleen nog maar een string, en ik heb nergens last van, ook de meiden waar ik mee omga hebben dat niet hoor.
dus misschien komen die wondjes door het scheren ofso??? KuzZzzZz |
Citaat:
Is alleen maar slecht, niet luchtig enzo... (nou ja slecht, iig is het beter zonder) Goed, als je maandverband gebruikt kun je ze niet dragen nee, maar die paar dagen in de maand.... |
Citaat:
die zitten altijd wel lekker :) |
Citaat:
|
'k heb zo 'n klein broekje gekocht hoor :)
zit vet lekker :) dus bedankt voor de tip :) |
Meisjes met boxers/broekjes > Meisjes met strings. :bloos:
|
Lekkere up :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |