![]() |
belangrijk = geld??
heej, wij (EMPS) hadden een vraagje, en misschien dat ik hiermee in het verkeerde forum zit, maar toch.
Wij hebben een profiel werkstuk, en we proberen te onderzoeken hoe een maatschappij zonder geld eruit zou zien, en of dat mogelijk is. Een van de deelvragen is hoe belangrijk geld is voor de mensen. Dus onze vraag is: hoe belangrijk is geld voor jullie (persoonlijk)? graag in alle eerlijkheid antwoorden A.U.B. :D oh, en graag niet beginnen over de maatschappij zonder geld, daar gaat de vraag niet over. Even voor de duidelijk heid. (y) |
Voor mij is het erg belangrijk. Ik hou ervan om leuke dingen te doen met mensen en zonder geld is dat nou eenmaal niet mogelijk. Bovendien heb ik een vriendje in Almere en moet ik zo;n beetje elk weekend met de interliner heen en weer wat ook al niet al te goedkoop is..
|
geld = ingedifferentieerde koopkracht = handel in schuld.
moet nu weg, argumentatie komt later. |
Zonder kan ik dus echt niet hoor.
Omdat ik in luxe leef. Ja eigenlijk zou ik niet hoeven te werken, krijg thuis genoeg te eten en wat zakgeld maar als je een beetje leuke dingen wilt doen, kost het geld. Wij zijn best rijk maar gaan natuurlijk niet opscheppen, het maakt het leven alleen maar makkelijker, en ja soms leuker. Als we bv even snel ergens heen vliegen. Maar het is lang niet alles, je kan nog zo rijk zijn dat meisje word niet op jou verliefd, al ben je nog zo rijk. ps: vrouwen doen veel voor geld, als je wat ouder bent he. Maar ja als je ziek bent, heb je er niks aan. Maar zonder kan ik echt niet hoor. |
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |