![]() |
Wat is het grofste nummer wat je.....
ooit hebt gehoort.
NWA - Just don't bitte it denk ik zo Pijpen beffen wippen - Dikke lul band wie voeg toe?? BVD maradinus |
Ben je geil of wil je een koekje :D :p
|
Frank Zappa - Bobby Brown Goes Down (y)
Lou Reed - Sex With Your Parents Lou Reed - I Wanna Be Black |
Jantje Smit - ik zing dit lied voor jou alleen
1.dat ze het uit durven te brengen 2.jantje smit..... 3.als je achterstevoren draait MOET je wel een of ander ontzettend obscene boodschap horen |
NoFX, MxPx, LagWagon, Teen Ido - Fuck Everyone
|
fuck on the beach - throat or die
|
Anal Cunt - You're Pregnant, So I Kicked You In The Stomach
Anal Cunt - Woman, Nature's Punching Bag Anal Cunt - Your Kid Committed Suicide Because You Suck Anal Cunt - I Made You're Kid Get AIDS, So You Could Watch It Die Anal Cunt - I Pushed Your Wife In Front Of The Subway Anal Cunt - I Sent Concentration Camp Footage To Americas Funniest Home Videos Anal Cunt - I Convinced You To Beat Your Wife On A Daily Basis Anal Cunt - I Became A Counselor So I Could Tell Rape Victims They Asked For It |
guttermouth-lipstick
|
@ new noise: die titels zijn meesterlijk vet, zeker als je de muziek erbji kent.
|
placebo - evil dildo :D
en da nr van die film met cameron diaz enzo, you're too big to fit in here :eek: kei grof man :confused: |
Disgorge - Cognitive lust of mutilation:D
Neem gewoon eens de tijd om het nummer, of beter zelfs de cd te luisteren. :D:D:D |
is dat de nederlandse, de amerikaanse of de mexicaanse disgorge?
|
Citaat:
|
er is geen nummer waar ik van denk 'wat een grof nummer'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whahaha |
sieg heil
artiest is onduidelijk, neophyte wordt weleens genoemd en ook RTC. in ieder geval is t wel redelijk grof met teksten als: "sieg heil kankerzwarte" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leuk dat ze bij mij op school sieg heil naar me roepen :| |
inderdaad goede zaak!
|
Ik ken geen groffe nummers, ik luister niet naar groffe bands.
|
Citaat:
jaw die ken ik.. die zijn idd errug grof :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wist t wel dat t de amerikaanse was, zag het aan de titel , die mexiaanse disgorge heeft veel vagere titels :) |
Citaat:
steek je spontaan je rechterarm de lucht in ? :D |
ik denk die liedjes van southpark :D
|
Citaat:
wel grappige muziek maar de tekst vind ik nou niet bepaald grappig |
die nummers zoals sieg heil met teksten als "wh*te p*wer k*nker zwarten" zijn volges mij allemaal van de kale van dale.
en ja; als je op kazaa oid zoekt naar dit soort nummers staat er vaak als dj bij "neophyte" of "rotterdam terror corps". mij lijkt het niet echt logisch dat een groep als RTC zulke nummers uitbrengt aangezien de MC hiervan zelf ook zwart is ;) en ik denk als neophyte zulke nummers uit zou brengen hij niet meer zo geliefd zou zijn bij het publiek als dat hij nu is :D BTW je kan zelf de dj veranderen dus dan zal dat ook wel gebeurt zijn want zoals ik al zei; ik zie de logica er niet van in. |
Citaat:
en rtc zou niet durven om zo'n plaat uit te brengen.. dikke onzin dus nee ik ben zelf geen gabber, maar miss neophyte heeft gelijk |
kan ik zo niet op komen, ken er genoeg.
|
Citaat:
*toon respect voor onschuldige slachtoffers, FUCK RASISME!* |
Ik vind Moist Vagina van Nirvana niet echt uhm... een gezellige tekst ofzo... Tis niet echt suupergrof ofzo, maar die teksten zijn niet echt bepaald fijn om te horen als je bijv zit te eten ofzo... (denk aan: "I've been sucking the walls off her anus" en zulke dingen)
|
als ik dit topic wel lees , zijn er volgens mij wel mensen die vaginal jesus grof vinden met songitels als 'I hate niggers'
|
Citaat:
kan bijna niet serieus zijn |
hehe wel een vette band
|
Citaat:
|
och
erg grof kan je de liedjes niet noeme maar et zijn wel koele nummers Prostitute Disfigurement - Rotting Away Is Better Than Being Gay Prostitute Disfigurement - Prostitute Disfigurement eigenlijk de hele Prostitute Disfigurement cd |
je vergeet: prostitute disfigurement-gaybar massacre
|
Citaat:
|
what about
intense hammer rage - the art of fucking children |
achja
en Inhume dan? En Pyaemia? en Theory In Practice? en Rompeprop? en en en en en! en Gorefest? maar khou ook van Dream Theater en Opeth en sjit |
Citaat:
|
vette bands
als je van pyaemia houd , tjek dan ook Disavowed |
Bukkake
|
Citaat:
intense hammer rage-pre teen sex scene intense hammer rage-my fist, her face, same time, same place |
Watersports
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |