Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vaker dan een X (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=227753)

vrolijkevlinder 25-09-2002 13:55

Vaker dan een X

Voor mannen meer moeite dan voor vrouwen zeggen ze vaak. Maar na de eerste keer zit je toch helemaal vol en onder de derrie. Dan vraag ik me dus of jullie dat allemaal eerst schoonmaken of gewoon doorgaan met het volgende nummer.
Ook lijkt het me dat de clit op den duur overgevoelig word. Moet er dan een pause ofzoiets ingelast worden?

Ik ben nu ver verwijderd van mijn meizie en teer op inhaalweekenden. :D

LM 25-09-2002 21:11

Altijd eerst ff in elkaars armen liggen.
Ik kan niej meteen nog een keer, kan wel.. maar heb ik geen behoefte aan.
Probeer het eens.
Maar als je snel nog een keer gaat heeft het geen nut het schoon te maken.
Maar als er een half uurtje tussen zit is dat zeer prettig om het ff schoon te maken ;)
Glibberen houden ze niej van :p

'I'he Prophet 25-09-2002 23:37

Ik kan de 1e paar keer wel gewoon doorgaan...tenminste als ik ruk (van neuken ben ik pas 1x klaargekomen).

*'I'he Prophet, die zn rechterhand flink laat werken voor de kost*

Cerberus Rvo 26-09-2002 00:37

Twee keer gaat in ieder geval makkelijk, en dat met een tijdslimiet :P

*Cerberus Rvo, die onder druk ook goed presteert.. naar eigen inzicht..*

metalgirl 27-09-2002 12:03

Meestal liggen we na de 1e keer een beetje te knuffelen nog, maar ik ren toch al wel heel snel ff naar de wc om te boel schoon te maken. Als we het daarna nog een keer doen, dan is dat na een half uur/uur. Ik heb geen problemen met een "overgevoelige clit", want tijdens het neuken zelf wordt ie toch nauwelijks gestimuleerd.

Grenwiel 30-09-2002 19:24

Hee Cerberus Rvo, niet n beetje 'I'he Prophet faken! :mad:

*Grenwiel,die wel 'n hekel heeft aan plagiaat maar meet met twee maten* :cool:

Grenwiel 30-09-2002 19:28

FF ontopic vogens mij lijkt t voor de vrouw wel fijn als die even de tijd krijgt om te wassen omdat een paar net erna n 'vies' gevoel hebben en gewoon ff willen wassen.

*Grenwiel, die rechtvaardig is en zijn heil voortaan maar in n toffe sig zoekt* (y)

droomkoningin 30-09-2002 19:30

Schoonmaken??was da? :p
nee.....geintje
als we t vaker na elkaar doen blijven we gewoon fijn in elkaars armen liggen.als we helemaal klaar zijn ( ;) ) dan hobbelen we richting badkamer.anders niet :)

chiaracatharina 30-09-2002 21:21

tip: gebruik een condoom, ben je van alle 'glibberigheid' af en kun je vrolijk overnieuw beginnen..

vrolijkevlinder 01-10-2002 10:47

Citaat:

chiaracatharina schreef:
tip: gebruik een condoom, ben je van alle 'glibberigheid' af en kun je vrolijk overnieuw beginnen..
Condoom is een oplossing. Maar zoiets gebruik ik eigenlijk alleen maar ter prefentie van geslachtsziekten en zwangerschappen. Om nou een condoom te gebruiken om de kwatjes tegen te houden mwoah. Kan je beter voor 't zingen de kerk uit gaan. Een condoom vind ik niet zo fijn bij seks dus als het echt niet nodig is dan ga ik ook niet zo'n ding omdoen.

Get Psycho 02-10-2002 16:23

of je huppeld samen de douche in en gaat daar eerst alles schoonmaken en dan gelijk weer verder:p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.