![]() |
" No matter what I do, al I think about is you"
Ooow wat een heerlijk nummertje van Nelly en Kelly van DC...
Maargoed waar mijn topic over gaat. Er zijn altijd zoveel liefdesliedjes. Heb jij ook van die liedjes waarbij je je helemaal verliefd bij voelt? Zo ja ? Welk nummer? Of bepaalde zinnen uit nummers waar je je verliefd bij voelt? Damn, ik ben trouwens nog steeds verliefd op me ex :( |
uuuuhh... ja vast wel... maar k kan geen voorbeeld noemen :s k ken van die nummers van bijv. michael jackson, die kunnen heel dramatisch mooi zijn.
succes met je ex (k) liefs mij ;) |
Brain Adams - Everything I do I do It for you
egt een heerlijk zwijmel nummer |
Muse - Unintended ...
|
Zwijmel-liedjes initiëren bij mij dikwijls regurgitatie.
Luister dan naar She Fuckin' Hates Me van Puddle Of Mudd ofzo, veel beter (y) :D |
sinds zondagavond past "Hero -Toen ik je zag" best wel bij me:
"Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg Totdat ik jou zag, en ik dacht ineens aan morgenvroeg Ik hield niet van de liefde, voor mij was er geen vrouw Totdat ik jou zag, en ik hield zomaar ineens van jou Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet En toen heb je mij misschien, niet eens gezien Ik ging nooit naar buiten, echt vrolijk was ik niet Nu loop ik zelfs te fluiten, en ik kijk of ik jou ergens zie Ik kon om niemand lachen, ik was tot niets in staat Nu ben ik dag en nacht een zon, omdat ik weet dat jij bestaat Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet En toen heb je mij misschien, niet eens gezien Als ik jou zou vragen, drink jij wat van mij Zou je dan lachen, blijft het daarbij Ik moet het toch proberen, ik weet alleen niet hoe Niet langer verlegen, ik wil ik zal ik ga naar je toe Er was een donder een bliksem, een slag toen ik je zag Ik ben veranderd een ander, sinds die ene lach Ik geef me over je hebt me, verzetten heeft geen zin Ik ben veranderd een ander, en dit is pas het begin Want je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet En toen heb je mij misschien, ja heel misschien, niet eens, gezien" (kheb der pas een keer ontmoet en ze is best bijzonder) Verder kan ik me altijd wel goed vinden in de nummers van Andre Hazes, omdat ze over zoveel verschillende onderwerpen (nieuwe liefde, liefde die terugkomt, liefde die je nooit meer kwijt wilt, vakantieliefde, feesten enz.) gaan, hebben altijd wel een paar liedjes op mijn gevoelens van dat moment betrekking. |
replay met niemand
jive jones met I belong Jonny logan met what`s another year Backstreet boys met yes I will ( I know:D) Ik ben ook nog verliefd op mijn ex:( weet je wel nummer je dan moet luisteren? Hoe zou het zijn van marco borsato :( |
Michael Jackson - She's Out Of My Life
Michael Jackson - I Just Can't Stop Loving You (Met gesproken intro) Michael Jackson - Give In To Me Michael Jackson - Stranger in Moscow Michael Jackson - You Are Not Alone Tamia - Tell Me Who Tamia - Long Distance Love Shakira - Underneath Your Clothes Billie Myers - Kiss The Rain Goodfellaz - Sugar Honey Ice Tea Goodfellaz - If You Walk Away Lenny Kravitz - Again Ik zou zo nog wel ff door kunnen gaan :D Er zijn zoveel mooie liefdesliedjes :) |
Bosson - One in a Million..
hihi tjaaah dat vind ik echt een grappig liedje :) Moet je trouwens wel happily in love zijn, want anders issie niet zo leuk meer. :) maar als je echt lekker verliefd bent en het gaat goed enzo, dan vink dat echt een leuk liedje :D ;) "You're one in a million, you're once in a lifetime, you made me discover one of the stars above us, you're one in a million" Dat is toch lieff!?! :) *suchtzz* (wel hoog kwijl-gehalte) Incubus is ook mooi, met I Miss You, of met Wish You Were Here (mjah is nie zo zwijmel...) |
alicia keys: fallin'
|
James taylor - how sweet it is to be loved by you
Frank Sinatra - The way you look tonight Rockappela - Lisa, I love you Paul de Leeuw - ik heb je lief Vonda Shepard - Read Your mind |
If tomorrow never comes... (ik weet niet eens of het wel een liefdesliedje is, wat bij mijn situatie past (ik ben niet zo goed in engels.. :o ), maar ik vraag me ook een beetje af of "tomorrow ever comes" :S )
|
eehmzzz
incubus met wish you were here |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kan juist ook heel depri zijn.... als het net uit is of niet lekker gaat ofzo.. damn |
Have U Ever - Brandy
Spend my life - Eric Benet |
By The Way....
Citaat:
|
Don't say you love me- M2M (...zegt u niet... no comment...)
Dat is een opvrolijk liedje eigelijk! Maarreh: Angie Stone - I wish I didn't miss you Alicia Keys - Why do I feel so sad Faith Hill - The way you love me Stevie Wonder - For your Love Bryan Adams - Please Forgive me/Everything I do All 4 One - I swear Aretha Franklin - Rescue Me |
Nou, ik heb daar eigenlijk niet zo'n last van. Wanneer ik een zwijmelbuitje ben, komen er niet meteen van die zwijmelnummers. Juist eerder dingen zoals:
Nelly - hot in here; Smashmouth - can't get enough of you baby; Puddle of Mud - She fuckin' hates me (jaja... zo'n geweldig nummer!!!) etc Niet bepaald meteen van die liedjes die een heel speciale tekst hebben, maar meer nummers waar ik me lekker bij voel. |
Kiss from a rose- Seal
Everything I do- Bryan Adams Still loving you- Scorpions (wanneer ik in een "wegkwijnen in zefmedelijden-bui" ben :o) Zelfde geldt voor: Like the way I do- Melissa Etheridge Always- Bon Jovi Promise me- Beverly Craven Amanda Marschall- Beautiful Goodbye Guns N' Roses- November Rain Don't Cry Lenny Kravitz- Let love rule It ain't over 'til it's over mooiste in t rood :) |
Citaat:
"Please forgive me I know not what I do Please forgive me I can’t stop loving you Don’t deny me This pain I’m going through Please forgive me" Dat nummer gaat echt vaak door mijn hoofd .. en ik heb het niet eens op mijn PC staan :D :o En Lenny Kravitz is ook (y) |
Ik word juist altijd blij van Kylie Minoque
bij zinnetjes als: It´s in your eeeeeyeeeessss We were meant to be as one it was looove at first sight i just can´t get you ou of my head hahahaha |
butterflyes van alicia keys
en een hele foute is "love to love you baby" van Donna Summer:o |
Never Tear Us Apart - INXS
All I Want Is You - U2 |
Kylie minogue: love at first sight
Drain you - Nirvana stardust - louis armstrong eigenlijk alles van louis armstrong- louis armstrong |
Citaat:
Alvast bedankt --> ook mijn nummer waar ik kriebels van krijg :D |
Re-play - Niemand
|
Liedjes + het mooiste stukje..
Ronettes - Be My Baby Zie mijn sig.. Das een stukje uit het lied! Leo Sayer - When I Need You When I need you I just close my eyes And I'm with you And all that I so wanna give you It's only a heartbeat away When I need love I hold out my hands And I touch love I never knew there was so much love Keeping me warm night and day Marco Borsato - Zij Ze is vrij Vrij om te gaan Maar ze blijft bij mij Sinead O'Connor - Nothing Compares To You draai ik bij liefdesverdriet enzo.. I said nothing can take away these blues cos' Nothing compares, nothing compares to you It's been so lonely without you here Like a bird without a song Nothing can stop these lonely tears from falling Tell me baby, where did I go wrong Mjah, en nog zooo veel meer! |
clouseau - oker
Alles staat stil Onder een hemel van Delfts blauw En de zon kleurt de graven Oker En als ik Bidden kon Vroeg ik om herfst hier Waar jij slaapt, heel het jaar Want daar hield jij van Sluimer zacht Ik blijf nog even Want het is hier zo mooi En ik wil wat praten En ik hoor Nog jouw stem Lang voor wij afscheid namen En hoe jij zei: Alles gaat voorbij Laat de zondvloed maar komen Laat het regenen in stromen Voor altijd voor altijd Laat de regen maar komen Ik heb jou in mijn dromen Voor altijd,voor altijd Laat de regen maar komen Laat het gieten in stromen Voor altijd voor altijd Alles staat stil Iets is gebroken En ik moet nu naar huis Want de poorten sluiten En jij lijkt Zo dichtbij Thuis wacht er niemand meer op mij En de zon verft de graven Rood Laat de regen maar komen Laat het gieten in stromen Voor altijd,voor altijd Laat de zondvloed maar komen Ik heb jou in mijn dromen Voor altijd,voor altijd Alles wordt stil *no comment* xxx |
Blof- Lieveling
Je kijkt omlaag Je hebt me net gevraagd Of m'n handen ook zo koud zijn Of moet ik daarvoor jou zijn? Het antwoord blijf ik schuldig Je zwijgt en wacht geduldig Tot ik eindelijk je hand grijp En we weten allebei: De jouwe lijkt wel gloeiend heet Zo koud is die van mij En ik zeg: Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Waar je was gebleven Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Waar je was gebleven Ga niet weg, maar blijf nog even Je kijkt naar de grond Als een twijfelende bruid Je krijgt het er niet uit Het blijft weer steken in je mond Dat ene hoge woord Ik heb het niet gehoord Ik heb het niet gehoord Ik kijk weg En ik staar maar naar mijn schoenen Ik kijk weg Om mijn veters vast te doen Om op te staan Om weg te gaan Maar jij zegt: Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Waar je was gebleven Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Lieve lieveling, ga door Waar je was gebleven Ga door! Ga door! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |