![]() |
Boy Sets Fire + Death By Stereo in de 013
Heb Boy Sets Fire voor het eerst gezien op de Deconstruction Tour. Echt enorm cool. Vond publiek dacht ik ook als ik die circle pit zag.
Ze spelen emo/hardcore met wel een eigen stijl. Zang is soms erg gevoelig maar kan ook schreeuwerig zijn. Zijn veel mensen die hier totaal niet van houden, maar komt denk mede omdat de liedjes wel ingewikkeld in elkaar zitten en de instrumenten chaotisch door elkaar klinken. Ze spelen 20 november in de 013 samen met Death by Stereo die sommigen nog wel kennen van het concert in de melkweg. Mijn aanraders voor boy sets fire : rookie, after the eulogy, compassion. Ze hebben overigens sinds kort een nieuwe ep uit die Live for today. Ep bevat 2 of 3 nieuwe nummers( beluisteren waard) en wat live nummers. http://www.boysetsfire.com/photos/promos/bsf2.jpg Kaartjes zijn 9 euro excl. servicekosten Aanvang 20:30 |
death by stereo is cool... boy sets fire ken ik niet, kzal die nummer een keer downloaden... misschien ga ik wel
|
mijn moeder is anti doordeweekse concerten
*gaat zich alvast voorbereiden voor smeekbedes* |
death by stereo is sehr koel.... 013 is beetje ver weg/....
|
Citaat:
euh ja... boy sets fire (y) misschien ga ik wel... |
Citaat:
|
Boysetsfire ?! Oh Yeah ! :D :cool:
I'll be there. :) (tenzij ze ook nog wat dichterbij spelen, dat zou helemaal mooi zijn) :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat emo mot ik niet. |
Allebei retevette bands :eek: !!
count me in |
Citaat:
|
Death by Stereo vond ik toen met Good Riddance wel heel erg vet.... en Boy sets fire... ach die gaan wel... ik luister het op cd allebei iig nooit maar misscihen gaan wel wel...
|
Citaat:
|
hmm DBS= best :cool:
alleen ik heb geen geld :| |
Citaat:
|
Ik vond ze op decon 2001 niet zo boeiend (boy sets fire) .. maar opzich is m'n smaak wel wat veranderd en laatste tijd vind ik ze eigenlijk behoorlijk ok klinken...
Death by stereo is natuurlijk altijd leuk. Maar 013 is weer niet bepaald om de hoek . |
Citaat:
idd. maar ik zal proberen te komen. |
Het was wel gaaf.
één of ander voorprogramma met een franse naam vond ik niet echt boeiend, die zangeres had een veels te grote gitaar en het zag er gewoon niet uit, de muziek was op zich wel goed maar die zangeres kon je niet verstaan (engels en frans door elkaar ofzo) en dan vind ik het al niet boeiend meer. Gewoon weinig uitstraling. Death by stereo vond ik wel vet, beter als in de melkweg toen. Ik heb verder geen album van ze maar live klinkt het wel ok en ze zijn lekker energique. Boy sets fire heb ik een half uurtje kunnen zien, maar het was wel erg goed. |
Le Par Force (LPF) heet die band trouwens
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |