![]() |
The Prodigy
Vertel eens, wat vind je van the prodigy? En wat vind je hun beste nummer(s)?
|
dope.
Experience en Music for the Jilted Generation zijn hun beste cd's imho.. Break & Enter hun vetste track |
ja is erg fijn op z'n tijd. (y)
beste nummers: No Good, Diesel Power, Serial Thrilla, Narayan. |
(y) (y) (y) (y)
Heb zo ongeveer alles van ze, inclusief bijna alle maxi-singles (staan vette remixes op) :cool: |
ik kreeg het via kazaa als drum 'n bass remix... hoe het echt heet weet ik niet
|
Geweldig!!!
NO GOOD!!!! verder: Voodoo people,breathe,firestarter,out of space,molotov bitch .... |
big beat.. breakbeat.. weet ik veel
ja man.. goeie muziek.. fat of the land en jilted generation |
Volgens mij is de Prodigy echt een van de weinige bands die bij iedere muziek smaak wel goed doet, of je nou van metal, trance of R&B houd, meeste mensen vinden het een goeie band.
n e way, ik dus ook :) |
O ja laat ik zelf ook even reageren.
Ik vind ze super goed, en idd wat Black Rainbow al zij, het lijkt dat de muziek het bijna bij iedereen goed doet. |
Prodigy roelt! Beste nummers zijn IMO oa: Android, Zeroes & Ones, Out of Space, Mindfields & Breathe.
Out of Space is veruit mijn favoriet. |
Music for the jilted generation is een fijne plaat, vooral als je apestoned bent en op al die vage geluiden gaat letten.
|
PRODEGY IS COOOOOL DUH kijk maar naar me trui
http://www.darkstarweb.com/cu2/26.jpg en deze fotos heb ik gemaakt op lowlands http://www.darkstarweb.com/cu2/prodigy1.jpg http://www.darkstarweb.com/cu2/prodigy2.jpg |
kvin ze koel
narayan, diesel power, mindfields, no good, out of space, poison, break&enter, voodoo people (y) |
Lijpe muziek :D
Beste nummers: Break and enter, fuel my fire, voodoo people, out of space, wind it up, poison (!!) , charly |
wat had die gast gebruikt daar op lowlands :D
ik ken alleen de bekende nummers, dus smack my bitch up, firestarter enzow..die vinnik koel (y) |
verdomde goeie DJ hebben ze.
Breath is zeer duchtig |
jericho
hyperspeed ruff in the jungle no good out of space!!!!!! :D zeer vet om hier op te dansen, vooral als het in een zaal is vol oldskool break fanaten |
Ik vind ze wel cool, en ik vind Smack my Bitch up het gaafste nummer. De clip vind ik vreselijk goor.
|
jericho= :cool:
en verder zijn ze vet :) |
Vond ze vroeger wel cool, tegenwoordig vind ik de sound ietwat "over the top". Beste nummer is en blijft nog altijd "Charly" (miaaaaauw!!!! :D )
|
jaaa benk een hele tijd idolaat van geweest :)
ze hebben ook nog (noujade dj dan) eenhiphop mix albumpje gemaakt is ook erug lekker :) |
ik heb zelf geen cd's, ik leen er wel eens een van iemand... :)
Wat ik van ze ken vind ik iig best koel, beste nr...hmm kweenie :) |
Music for the Jilted Generation blijft het beste..
|
duchtige groep.
|
Break and enter
speedway Narayan Climbatize Full throttle Smack my bitch up |
jaaw prodigy is geweldig!!
- no good -smack my bitch up -diesel power -breath -voodoo people |
Ik ken alleen hun uitgebrachte nummers geloof ik.. die zijn wel erg koel!
Een meisje dat ik pas heb leren kennen vond The Prodigy ook helemaal geweldig, en toen had ik besloten dat ik maar eens wat moest gaan downen.. was ik alleen weer vergeten, maar ik ga het nu meteen doen :) |
HE KICKS....HE SCORES!
een weetje warom? Always Outnumbered, Never Outgunned! Aanstaande juni/julie komt het volgende album uit!! Het heeft 7 jaar geduurt, maar eindelijk is liam weer bezig. Hij maakt ook véél minder punk-achtige muziek (zoals we dat zagen in the fat of the land). Daarmee bedoel ik het 80% festival muziek gedoe op dat album (dat album is overigens echt geweldig hoor!). Dat vond hij achteraf gezien niet de goede richting. Hij gaat nu dus weer de dansvloer op, met veel meer dance/electonishe muziek... Muziek als van the gilted generation zegt hij. geweldig nieuws toch????????? PRODIGY OWNT!!! Het volledige interview op de prodigy website |
is 't nu wel zeker dan dat ie uitkomt ? dat album laat al zo lang op zich wachten...
anyway, prodigy is erg vet natuurlijk. fat of the land is echt een vette cd, verder ken ik alleen wat losse nummers van ze. baby's got a temper breathe firestarter mindfields smack my bitch up no good |
de prodigy is cool..
alleen jammer dat op lowlands 3 jaar geleden.. telkens alles uitviel. no good is echt een jeugdsentiment! dat liedje is geniaal en out of space! breathe en poison vind ik ook goed! |
vette nrs:
- no good - rip up the soundsystem - zeroes & ones - android - break & enter - rhythm of life - sciende - everybody in the place (fairground mix) juh. |
Holy crap wat een up.
Prodigy is zeer ok. |
sjeez, hoe bedoel je oude topic.. :(
|
Vet... alhoewel hun album Fat of the Land me in zijn totaal een beetje tegenviel... Maar verder is Their Law echt, te bruut
|
dat vond liam howlett dus ook, vandaar een meer electronishe/dance benadering van het komende album!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |