![]() |
vermageren
Kan je vermageren door alleen maar wilskracht?
Ik bedoel door te denken ik ga binnen afzienbare tijd 5 kilo minder wegen.... Is dit mogelijk denk je? |
Nee, dat denk ik niet.
|
vast wel........je kan met je hersenen zoveel doen.....
maar dan niet zo van: ow ik ga het ff denken en dan lukt het wel, ik denk dat je het dan wel op een bepaalde manier moet inbeelden. -x- Alicia |
Citaat:
Zodat je lichaam minder energie opneemt en eerder zijn reserves begint te verbruiken?? |
Moehoehahaha als mensen zouden kunnen vermageren alleen door dat heel sterk te willen en zich erop te focussen, woog ik nu 40 kilo *bitter grin*
|
ja, dat kan denk ik wel, als je het heel erg denkt ga je waarschijnlijk onbewust je eetgewoonten ook veranderen, en zal je waarschijnlijk afvallen. Maar denk er wel om hoeveel je af wil vallen, als je denkt was ik nu maar 20 kilo lichter zal het waarschijnlijk niet lukken.
|
je bedoelt jezelf instralen..hahahah
|
Citaat:
|
Ja, als je ermee bedoelt: wilskracht + hetgene waardoor je dat bereikt (gezonder eten). Op wilskracht alleen lijkt me vrij sterk.
|
Citaat:
Ik geloof ook niet dat het kan door een beetje te gaan denken, ik geloof wel dat het kan door echt op een bepaalde manier je iets in te beelden (k kan het niet zo goed uitleggen) -x- Alicia |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |