![]() |
simon en garfunkel
zijn der hier mensen die naar deze heren luisteren?
|
jazeker
hun 'best of' cd'tje behoort tot 1 der meest gedraaide "chillcd's" |
Uiteraard :)
In 1 woord geweldig :) |
jah kheb 2 ceedeetjes, bridge over troubled water en sound of silence..best koel op z'n tijd :)
sound of silence is erg mooi nr |
The Boxer die vind ik goed
uh.. Homeward Bound, America ook wel I Am A Rock, steengoed (ha! woordgrapje) en d'r is ook zown nummer met exact dezelfde melodie als wat die zuideuropese straatmuziekanten die je overal ter wereld tegen komt* spelen, alleen dan met text, volgens mij heet ie iets met el paso uh.. mrs robinson the sound of silence en die ene van 'slow down, you move to fast' lalala heel relaxt |
Ken het niet, zal eens een cd van m'n moeder lenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(even over je, hoeheetetookalweer, ja, je sig... is dat nie dezelfde als pardonme een hele tijd geleden had... nie dat dat uitmaakt (naja waarom zeg ik et dan, lama) |
:cool:
|
ja goeie muziek.. die gasten kunnen goed zingen. Bridge over troubled water heerscht :cool:
|
Haha; Mrs. Robinson is cool.
De eerste keer dat-ie "Jesus loves you" zingt; zingt-ie "She's a slut". Verder is the Sound of Silence wel ok. De rest kan me wel gestolen worden. |
Citaat:
|
zijn wel mooi, maar ik heb er nog niks van. (behalve mp3s) ik wil wel een keer een cd ofzo van ze kopen, maar wel als ie een beetje goedkoop is
|
Undeclinable Ambuscade heeft wat van ze gecovered
|
Woeeeeeh! Eindelijk eens een topic over Paul Simon & Arthur Garfunkel.. Tsja, super jammer dat ik er niet bij was in 1981. The Concert In Central Park :D
Maargoed. Ik heb hun debuut album, Wednesday Morning, 3AM en Bridge Over Troubled Water. Allebei op CD. Maar als je een platenspeler hebt kan je Wednesday Morning 3AM beter op LP kopen, of je moet een geremasterde versie vinden, op LP klinkt-ie veel beter eigenlijk.. En je kan er ook altijd goed mee meezingen.. Hmm.. toch maar eens dat CD'tje in de CDspeler stoppen ;) |
ja!!! is mooi (y) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |