![]() |
dag en tot ziens (luduvudu) + nog1
dagen van jou huilen
dagen van jou lach dag verliefheid vervloog liefde ging dieper dwaas liefde van het verleden pijn in het heden vergeten en versluiert ontwaak en begroet de pijn geen medicijn dag na dag voorbij zonder dat ik je zag leven zonder onze lach hoe je vergeet niet alles verstoppen en de liefde niet verschoppen tijd van lijden alleen dat kan me bevrijden zonde, liefde als een rotonde p.s ik kan geen nederlandse grammar Vague Dwalen in mijn kennis verlies me in mij interesse naar meer genoegen nemen nooit maar stille hoop grote plannen kleine daden jaloers op bliksem doorklief de realiteit en wees een feit ik wil mijn betekenis dom en nietig vol met energie stromend in mijn queste denken en ontdekken mijn geest ik hou van jou |
..... :rolleyes:
beetje waas.... en je nederlandse grammar is uhm naja kan beter :P ;) kuzzie ik |
:rolleyes:
beetje wazige kritiek heb ik wat aan :p ;) |
heej, int nederlands..
en gedichten hoeven grammaticaal niet te kloppen, hoor kipsel, kvint wel cool enk snap x |
En ik begrijp je woorden
ik voel je pijn ik zie je woedeloze trachten mij te vergeven in ons verbroken samenzijn want als ik onze ogen sluit voel ik dat wat wij maakten een eeuwige verbintenis in ons voorbije samenzijn liefde... een stukje van een gedicht wat ik heb geschreven nadat wij een paar weken terug hadden gepraat in de pauze (remember?) kwas toen behoorlijk verdrietig maar ik hoop dat je snapt wat ik zeg en ookal zijn de dingen nu al weer anders, ik wil gewoon dat je het laatste stukje noooooit vergeet... alle liefs Hannah |
en oja, kvind em geweldig!
lekker originele stukjes zitten er tussen! Je nederlandse grammar kannie beter, hij is toch gewoon zo?! :P kusjeuh |
eerste is koel, het loopt heel goed, net als of het bij elk ding abrupt stopt en dan weer vloeiend door gaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |