![]() |
SNES-spellen
Die worden niet meer uitgebracht, dat weet ik. Maar nu ben ik serieus van plan zo'n ding te kopen, en ben ik gaan zoeken op verschillende veilingsites.. Totdat ik er achter kwam dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat voor spellen er de moeite waard waren.
Mijn vraag dus, welk spel (dat je hebt/dat je hebt gehad/waar je over gehoord hebt/wat dan ook) vind je het best, waarom, en is die ook toegankelijk voor Nintendo-leken zo als ik? *kuch* En als je van plan bent om spellen te verkopen, kun je me dan even mailen of in dit topic zetten welke dat zijn en voor hoeveel je ze kwijt wil? :) |
oeh... de snes! :)
mario kart alleen al is het waard :P, verder mario & joshi, ennuh.... nog wel een paar :P, ik ga de mijne denk ik ook maar is terug vragen :) |
jaaaaa, mario kart is leuk :0 en gewoon marioland natuurlijk ook (y)
|
CHRONO TRIGGER!!!!!! Beste snes spel ooit. Beste consolespel ooit zelfs.
Verder natuurlijk final fantasy 6. Super Metroid is gaaf als je van platformers houdt. |
Zelda!!!!!!!!!!
|
Tales of Phantasia (vetste rpg ooit, beter dan CT)
Chrono Trigger Mario Kart Lufia I&II |
Donkey Kong Country deel 1 & 2 :o
|
Mm.. Ik zou het heel lief vinden als men er ook even bij zette wat voor soort spel het is en/of waar het over gaat. *kijkt aandoenlijk*
..Maar 't hoeft niet per se. :o |
mario kart
mario all stars donkey kong 1 (2 en 3) zelda zijn wel leuke spellen hoor.... |
Super Metroid!!! (adventure)
Star Fox Zelda (natuurlijk) (Moet ik je echt vertellen wat Zelda is?) Killer Instinct (Vechtspel) DKC Secret of Mana (RPG) *Speelt ze nog wekelijks, net als OOT, PD, Goldeneye, SSB, SSBM, RE, BR* |
Citaat:
[edit] Bah, het gaat echt achteruit met mijn geheugen.. :| Role Playing Game. Natuurlijk. |
Yoshi's Island. *Beste* platform-spel op dat systeem.
|
super ghouls and ghosts
nhl 95 mario kart donkey kong 1 true lies star fox |
Chrono trigger is werkelijk de beste RPG aller tijde, en is dus een SNES spel. Mag je niet missen.
Ook final fantasy 3 (RPG) is ongelooflijk leuk. Heb ik me maanden mee vermaakt :) Zelda voor de SNES is ook heel erg goed. |
ik heb nog international super star soccer,jimmy connors tennis,brutal paws of fury,en clayfighterII hier nog in mn la liggen :D
ik heb er niks meer aan.. 6 euro per stuk :D voor 20 euro mag je ze allemaal :p |
Citaat:
But I keep trying. :) Citaat:
Vertel eens wat voor spellen paws of fury en clayfighter zijn? |
super mario world
Donkey kong 1 zelda 3 megalomania (yaya) :D mario kart en nu vergeet ik waarschijnlijk nog supertitels maar dit zijn er een paar die er zomaar in me op komen :D owja.. en chronotrigger natuurlijk.. |
Killer Instinct
Streetfighter Mortal Kombat Mario Zelda (ga anders eens kijken bij van die 2derhands gamewinkels) |
SNES SPELLEN:
Lufia (is een must voor elke snes-bezitter, ik heb nog nooit zo genoten van een spel als van deze(het speel is overigens geheel nederlands)) de bedoeling van het spel is dat je met maxim (hoofdpersoon) de sinisstralen verslaat, hierbij ontmoet je heel veel leuke mensjes en er zit veel humor in het spel en de muziek is fantastisch. LUFIA = RPG mario kart: vooral erg leuk als je het met ze 2en speelt (in je eentje ook een superspel) super mario world: het beste mario-spel op de SNES |
Chrono Trigger
Final Fantasy 3 Secret of Mana Illusion of Time Terranigma Zelda Dit vind ik aardige spellen, ik heb ze ook allemaal behalve Secret of Mana. Ik zag dat iemand Tales of Phantasia had opgeschreven, dat is inderdaad een leuk spel, maar alleen in Japan uitgebracht. Dus dat zou je alleen op een emulator kunnen doen. |
Citaat:
|
super mario world 2; yoshi's island
is echt een KICKASS spel!! |
Emulator is een programma waarmee je SNES spellen op de PC kan spelen. Deze spellen moeten eerst worden omgezet naar een computerbestand (zgh ROM's).
|
Je hebt emulators voor verschillende systemen, dus voor o.a. SNES, NES, PSX, N64 enz...
En ontopic, zelf vind ik de Final Fantasy reeks (voor de SNES zijn dat de delen 4, 5 en 6) een must :) Chrono Trigger was ook wel leuk, maar niet beter dan FF :) En Lufia 2: Rise of the Sinistrals heb ik lang gespeeld, tot ik op een gegeven moment geen zin meer had :o Begon een beetje te vervelen :p |
Citaat:
|
ik heb er ook nog 1 (ergens op zolder) staan
beste spel is duidelijk (voor mij dan) SMW:Yoshi Island 1 (maar is nu ook al op GBA verkrijgbaar) |
SUPER METROID !!!
beste spel ever op de snes imho |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna vergeten als SNES-spel...
Megaman X!!!!!! |
Weet je welk spel ook leuk is en super verslavend op de snes, Sunset Riders.. Moet je anders maar ff zoeken op rom.. (y)
|
Citaat:
|
bomberman
f-zero mario is missing (is trouwens een maf spel :p) |
Citaat:
En natuurlijk de Donkey Kong Country reeks, de Mario World reeks, Mariokart. Meer weet ik er ff niet... |
Final Fantasy 4/5/6
Tales of Phantasia Chronotrigger Zelda Gewoon lekker op een emulator spelen. Kost niks |
Super Mario World
Super Mario Kart Super Metroid Legend Of Zelda: A Link To The Past Lufia Donkey Kong Country I & II Super Mario Allstars Megaman X |
Super Mario World 2: Yoshi's eiland, vind ik ook heel erg grappig en leuk gedaan! :)
(Dacht eerst dat ik er geen reet aan zou vinden vanwege de cartoony look en de yoshi hoofdrol, maar viel dat ff mee toen ik begon te spelen op zsnes!! ) Minstens net zo leuk als SMW1. |
Citaat:
Alleen de rom is vertaald in het engels. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |