![]() |
oorlelletjes sabbelen
Erg opwindend...
Waar of niet waar? (als et afgezaagd toppic is.. sorry) :rolleyes: |
hmm krijg ik kippenvel van.. en al dat gehijg in je oor .. nee dank je.
|
Ja, grappig als het bij je gebeurt, nog leuker om zelf te doen.
|
Waar. :)
|
Ik zou het echt niet weten, ik heb al sinds mijn tiende oorbellen, sinds mijn vijftiende/zestiende (oftewel de tijd dat ik er misschien aan zou denken, oorlelletjes sabbelen) drie onderin aan elke kant... dus het is nooit aan de orde geweest :D:D
|
Citaat:
*'I'he Prophet, die graag overal aan likt of sabbelt* |
Citaat:
gewoon eraan likken is ook leuk.. :p |
Mja heerlijk, maar ik heb vandaag oorbellen laten zetten, dus het zal nu een beetje pijn doen :D
|
Citaat:
|
Vind er zelf niet zo veel aan, vind het wel heel leuk om te doen :D
|
Citaat:
|
Héérlijk.
Om kippevel van te krijgen, echt. En om te doen is ook leuk. :) |
Citaat:
juist :D :D |
Citaat:
|
WHOEHA! Dat vind ik dus echt een van de lekkerste dingen die er zijn... (kussen in de nek horen d'r ook bij...) en dat gehijg vind ik eigenlijk wel leuk... :o
|
hihi is wel leuk ja ...iid ook kusjes in nek geven :o
|
heerlijk vind ik het
echt leuk om te doen |
als ut bij mij gedaan wordt is het wel grappig, maar om te doen is heerlijk :D
|
mjam MjaM MJAM!!!
(??) :confused: Is echt vreselijk lekker, als er aan je oorlel gesabbeld/geknabbeld/gelikt/gezogen wordt!! Als ik een keer niet in the mood ben (komt vrij weinig voor, maar à la) en mn vriend doet dat bij me... Naaahhh dan ben ik zo in de stemming!! |
Citaat:
|
kvind er nix aan als het bij mij gedaan word.. maar om het zelf te doen bij een ander is wel leuk! :D
|
ech masterlijk om het bij een ander te doen :D
zelf is het ook wel beetje fijn zo ja :D |
OEHOE!
:o ( dat zegt wel genoeg :o ) |
HAH...
zie je nou wel dat et lekker is?? maar bij oorlelletjes hoort eigenlijk ook nek hals kaak enz. vind ik hoor.. mmmmmmmmmmmmmmmmm.... :) :) :) |
hals, oorlel.. *lievug*
|
AAAAAAAAAAAAAAH hellup, daar wordt ik helemaal gek van. Al dat gehijg in je oor is super opwindend en dan krijg ik altijd allemaal rillingen helemaal tot in mun kont!:o Als je mij gek en opgewonden wil hebben moet je dat doen, ik bespring je spontaan. Om het zelf te doen is nog veel leuker. Kheb mun ex een keer klaar laten komen door alleen oorlelletjes te sabbelen en vieze woordjes te roepen in haar mond (vrouwen... :confused: ):D
|
haha respect (y)
|
Citaat:
Hahaha (Y) |
Citaat:
wow.. dan kun jij dus heel goed oorlelletje sabbelen blijkbaar.. hm.. vind ik wel knap hoor respect.... (y) |
Citaat:
tis niks hoor, je moet gewoon precies weten hoe je het moet doen....vrijwilligers?:D :rolleyes: (ik zal vrouwen nooit begrijpen :confused: ) Respect SHABBA!;) |
en vanwaar dat onbegrip voor vrouwen?
:confused: |
dat is echt zoo (y)
ik krijg er zo'n kippevel van, dat zelfs m'n schaamhaar overeind gaat staan :D |
WAAR
en nekbijten trouwens ook...http://www.smilies.nl/tales/vampy.gif |
zie onder
|| || \ / \/ |
Citaat:
|
errrrrrrrrrrrrug opwindend
|
Citaat:
|
doet me totaal nix, wel leuk om te doen :)
|
Citaat:
|
Ik sabbel overal aan; zelf aan de deurknop van m'n kast :p
Maar oorlelletjes zijn absoluut mijn favoriet. Zelf krijg ik daar nogal rillingen enzo van. Is zeker lekker... *Smiley ook geklauwt :p :p :p* |
Ja
|
Citaat:
Citaat:
|
geil :o
|
Citaat:
ontopic : lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekkerrr (y)
|
Krijg er ook kippenvel van.. (y)
|
M'n ex kickt er op , ikzelf vind het wel leuk, maar duidelijk niet zo fel als zij ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |