![]() |
Wie kent Helloween?
Ik had er al wel eens wat van gehoord, maar nu heb ik eens goed geluisterd en ik vind het echt koel! :) Wie nog meer?
|
wie niet?
"metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal" (en dan met erg hoge stem :p) 't zal nooit mijn band worden, maar om toch nog wat zinnigs te zeggen: Het oude werk met Michael Kiske vind ik beter. |
ja ik ken ze wel maar ik vind die stem niet prettig (heb alleen de laatste zanger gehoord)
|
Citaat:
|
ik ken er niet zo erg veel van, maar wat ik heb gehoord klonk errug goed :)
|
Dr SSTEIN!!!!!!
heerschend bandje |
Ik ken ze. Ze zijn ook gecovert door veel bands.
En die covers zijn nog mooier. Tips: Luca Turilli - I'm Alive Rhapsody - Guardians |
ja ik ken 't wel. pas ontdekt trouwens.
Goeie metal, niet echt van wat je zegt :eek: :eek: maar wel de moeite van 't downloaden waard |
helloween is een nummer van da boy tommy
|
Citaat:
|
ik ken ze wel trouwens...
worden wel eens vergeleken met hammerfall maar toch hoor ik veel liever hammerfall " A metal heart is hard to tear a part.......... " :D |
Vorig jaar op Wacken gezien, met bands als Helloween ben ik in het metalwereldje verzeild geraakt, maar irriteer me tegenwoordig aan dit soort muziek ;)
|
Ik ken ze, en vond ze eerst wel geinig (een paar nummers dan), maar als ik het nu luister denk ik: omg, vreselijk eigenlijk... Ik vind het echte overwinnings-metal... (in de negatieve zin van het woord dan he :p)
|
kheb al een behoorlijke tijd een cd van ze...
volgens mij heet die "Better Than Raw" ofzo wel goeie cd heb ze trouwens nog live gezien op Wacken volgens mij.... |
Wie WIL Helloween kennen? Ik vind het zoooo dodgy he? Bah.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |