![]() |
Thps2
Vraagje: Bij het level "Venice Beach california" moet je 4 VB Transfers vinden. Weet je wel, schanzen die naast elkaar staan en dan van de ene naar de andere springen. Nou heb ik er drie gevonden en de vierde kan ik maar niet vinden. Kan iemand me helpen?
|
Ik heb er dus 1 links boven in het level gevonden, 1 rechts boven een thin VB transfer ofzo.
|
je weet die drie schansen naast elkaar? dan moet je van de helemaal rechts naar die helemaal links (of andersom maar dat is onmogelijk dunkt me).. tis wel kut trouwens
|
Citaat:
|
Nog een vraagje: Bij het level "philadelfia pennysville" ofzoiets. IS er een opdracht die heet "Drain the fountain", maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Kaniemand me helpen?
|
please people, help me out
|
als je bij het begin gelijk rechts gaat skaten grindrail naar kickers trap af en balkon op springen <gap heet chillin at the balcony> op dat balkonnetje zitten draaidingen als je erover rijd heb je m
|
Citaat:
thanks mate, maarre... is het de bedoeling dat je gewoon in hoge snelheid dat balkon op springt of is er een andere weg??? Want ik heb al een paar keer erop proberen te springen en dat was niet gelukt. |
er jn 2 mogelijkheiden nog
1e is bij dat balkon op die muureronder springen en wallriden en dan vanaf de muur op de rail springen van de balcon die rand dus<dat hekje> 2e manier is als je begint ga dan rechtdoor en spring aa de rechterkant van dat vat de bloemen in<dsat gras>en dan ze je zo n matalendraad over de fontein grind die helemaal af en spring bij de balcon op het balcon http://forum.scholieren.com/biggrin.gif beete onduidelijk maar zoek maar ff uit |
Tony Hawk Pro Skater 3 RULEZ
|
Citaat:
|
hahaha jezus man dat spel is echt makkelijk, gewoon proberen. en kloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |