![]() |
Paul de Leeuw
Vandaag in het nieuws:
Paul de Leeuw gaat weg bij de NCRV. Dit omdat hij grensverleggende programma's wil maken en dit bij de NCRV niet mag. Hij is aangeklaagd door de advocaat van Anneke Grönloh omdat hij haar in zijn vrijdagavond programma imiteert en neerzet als op drank en seks beluste vrouw. Toch jammer..... Ik vind zijn programma erg leuk. Maar misschien dat hij nu weer terug naar de VARA gaat?!? |
Is niet voor het eerst bij Paul ;)
|
Bij de Vara mag wat meer dan bij de NCRV, is misschien wel goed voor Paul :)
|
maar peul wilde toch niet bij de VARA (en een ander TV station) werken als die één net met de EO deelden? Daarom was hij ook altijd op Ned1 te zien, daar zendt de EO neit uit.
wordt dus moeilijk voor 'em |
zijn uitlatingen zijn desatreus voor de maatschappij
|
ik vond zijn Anneke Grönloh meesterlijk :D En ik weet niet of Paul wel naar de Vara terug wil, hij is er volgens mij niet echt lekker weggegaan..
|
Waarom gaat hij niet gewoon naar de VPRO... :confused:
|
Ja bij de VPRO mag alles.
|
Zo ongeveer. Ze staan iig een stuk opener voor dingen (om maar even vaag te wezen).
|
Citaat:
|
Paul moet er gewoon mee stoppen, voordat hij niet meer grappig is...
|
Citaat:
|
Iemand tweede Anneke Grönloh gezien? Er was dus die rechtzaak tegen zijn Grönloh persiflage, en vorige keer zie ie dat ie een barones zou gaan spelen met een moeilijke naam, "nou ja ik noem me dan wel gewoon Anneke of zo", en speelde ie stiekum Anneke Grönloh. Haar advokaat wil nu een korte tekst van Wij Zijn Fout Geweest bij het begin van de volgende aflevering.
|
Paul de Leeuw is cool
|
hij had ook een jood [ben ze naam kwijt ] die ze helle famelie in de oorlog is verloren uit gemaakt voor hitler vond dat zelf een beetje tever gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, hij wist dus niet dat Smalhout joods was. |
Paul de leeuw vind ik de meest walgelijke presentator die er op deze wereld rondloopt.
Hij denkt echt dat ie god is en dat ie beter is en alles beter kan dan iedereen. |
Citaat:
|
het gedoe rond anneke gronloh..ach, alles wordt weer flink opgeblazen..
khoop dat ie gewoon overstapt naar de vpro..daar is ie ook meer thuis denk ik.. ik vind 'm iig nog steeds koel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |